Publikováno Květen 21, 200817 r Ahoj, tak mi zase O1 začala škubat... Když jsem se ale rychle rozjel, jakoby to povolilo a na chvili škubání přestalo, po novym startu to samé.. Že by zasviněná škrtící klapka?
Květen 21, 200817 r nevynechává ti válec že by to běhalo na 3 válce co svíčky kolik maj najetu+stav můžou to být cívky,pal.filter atd co VAG
Květen 21, 200817 r Autor nevynechává ti válec že by to běhalo na 3 válce co svíčky kolik maj najetu+stav můžou to být cívky,pal.filter atd co VAG bylo to na garancce srpnu/07. Menili svicky a civku, palivovej filtr si nejsem jistej... na VAGu jsem to ted nemel a v aute mi zadna "spatna" kontrolka nesviti...
Květen 21, 200817 r bylo to na garancce srpnu/07. Menili svicky a civku, palivovej filtr si nejsem jistej... na VAGu jsem to ted nemel a v aute mi zadna "spatna" kontrolka nesviti... svítit nemusí a si si jist že to nevynechává pokud se motor houpe a vybruje to když sedíš uvnitř tak určo vynechává a na klapku se můžeš mrknout jak vypadá stačí sundat 1 pásku
Květen 21, 200817 r Autor svítit nemusí a si si jist že to nevynechává pokud se motor houpe a vybruje to když sedíš uvnitř tak určo vynechává a na klapku se můžeš mrknout jak vypadá stačí sundat 1 pásku uf, nejak se v te tve odpovedi bez carek neorientuju Na co se mam teda mrknout? Abych zbytecne nenavstevoval servis?
Květen 21, 200817 r no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten
Květen 21, 200817 r Autor no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten diky za tip, tak mu to kdyztak poradim :-)
Květen 23, 200817 r Jak píše Honza83, měl jsem před časem podobný problém, nebylo to v elektrice - modulu, ale v hadicích , co ti píše Vag, není tam chyba 17705 ? ( pokles tlaku mezi turbem a klapkou ) M.
Květen 23, 200817 r chyba 17705 ? ( pokles tlaku mezi turbem a klapkou ) tohle přesně mi napsal VAG, ale octavka 1,8T mi neškube, čím ej tahle závada spůsobena???co mám vyměnit??
Květen 23, 200817 r Zatial nic nemen! U mna som mal tento problem a bolo to zasrana klapka - vycistena, nastavena a no problemo. Ak nepomoze tak mas niekde netesnost a treba skontrolovat hadice na saní. Je tu o tom dost vela napisane tak hladaj.
Květen 27, 200817 r Autor no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten tak prace to dalo taky hodne.. nakonec to prej ten modul byl a ten odpalil civku.. kolik jsi prosimte daval za opravu.. chtej po me 7tis..
Květen 28, 200817 r modul se da sehnat za 2600 novej... a jestli je v spatna i civka tak okolo 1200 a tu taky zvladnes sam... kdyz uz vis cim to je.. takze cca 3800 kdybych bral v potaz praci tak maximalne 4500 Jinak okig modul stoji okolo 10 000 a civka cca 1200 v kelly jsem videl modul za 3800 a civku taky nejak tak.. ale da se sehnat levnej bral jsem to pres znameho nevim odkud to bral... ale vysel me ten modul na 2600 a jede to po masle... Upraveno Květen 28, 200817 r od Ondřej Pecina
Květen 30, 200817 r modul se da sehnat za 2600 novej... a jestli je v spatna i civka tak okolo 1200 a tu taky zvladnes sam... kdyz uz vis cim to je..takze cca 3800 kdybych bral v potaz praci tak maximalne 4500 Jinak okig modul stoji okolo 10 000 a civka cca 1200 v kelly jsem videl modul za 3800 a civku taky nejak tak.. ale da se sehnat levnej bral jsem to pres znameho nevim odkud to bral... ale vysel me ten modul na 2600 a jede to po masle... tak teď se neorientuju, myslel jsem, že zapalovací modul u 1.8T je to samé co zapalovací cívka??? nebo je to u RS jinak?
Červen 3, 200817 r no je je modul zapalovani by mel byt u 1,8T zboku u vzduchoveho filtru. a vypada cca a zapalovaci civka cca takhle a je u svicky asi tak to je
Červen 4, 200817 r Zdar , neměnil jste někdo zapalovací modul na starém 1.8T AGU. Objednal jsem si ho a přišel mi jen ten vršek modulu kam se připojuje ten konektor, ale bez té spojovací trubky ke svíčce takže teď nevím zda se ta část dá demontovat z té původní. Nemáte někdo zkušennost, nechtěl jsem nic ulomit tak se informuji, díkes
Červen 4, 200817 r To je pravda, ale protože je na novější 1.8T. Na staré AGU je trochu jinčí a hlavně šroubovací. Doufal jsem že alespoň někdo ji už měnil a zatím mi přijde co jsem se ptal že kdo měnil tak jen na novém provedení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.