Vlasatec Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 Ahoj, tak mi zase O1 začala škubat... Když jsem se ale rychle rozjel, jakoby to povolilo a na chvili škubání přestalo, po novym startu to samé.. Že by zasviněná škrtící klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 nevynechává ti válec že by to běhalo na 3 válce co svíčky kolik maj najetu+stav můžou to být cívky,pal.filter atd co VAG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 21. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 nevynechává ti válec že by to běhalo na 3 válce co svíčky kolik maj najetu+stav můžou to být cívky,pal.filter atd co VAG bylo to na garancce srpnu/07. Menili svicky a civku, palivovej filtr si nejsem jistej... na VAGu jsem to ted nemel a v aute mi zadna "spatna" kontrolka nesviti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bak Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 bylo to na garancce srpnu/07. Menili svicky a civku, palivovej filtr si nejsem jistej... na VAGu jsem to ted nemel a v aute mi zadna "spatna" kontrolka nesviti... svítit nemusí a si si jist že to nevynechává pokud se motor houpe a vybruje to když sedíš uvnitř tak určo vynechává a na klapku se můžeš mrknout jak vypadá stačí sundat 1 pásku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 21. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 svítit nemusí a si si jist že to nevynechává pokud se motor houpe a vybruje to když sedíš uvnitř tak určo vynechává a na klapku se můžeš mrknout jak vypadá stačí sundat 1 pásku uf, nejak se v te tve odpovedi bez carek neorientuju Na co se mam teda mrknout? Abych zbytecne nenavstevoval servis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Pecina Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 21. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten diky za tip, tak mu to kdyztak poradim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 zkontroloval bych hadice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mi-rek1,8T Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Jak píše Honza83, měl jsem před časem podobný problém, nebylo to v elektrice - modulu, ale v hadicích , co ti píše Vag, není tam chyba 17705 ? ( pokles tlaku mezi turbem a klapkou ) M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 chyba 17705 ? ( pokles tlaku mezi turbem a klapkou ) tohle přesně mi napsal VAG, ale octavka 1,8T mi neškube, čím ej tahle závada spůsobena???co mám vyměnit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Zatial nic nemen! U mna som mal tento problem a bolo to zasrana klapka - vycistena, nastavena a no problemo. Ak nepomoze tak mas niekde netesnost a treba skontrolovat hadice na saní. Je tu o tom dost vela napisane tak hladaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 tak pokud mi jede jak má tak v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasatec Vloženo 27. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Květen 2008 no jestli mas 1.8T tak tam je zapalovaci modul od neho to vedou draty k zap. vedeni... ten by mohl byt spatny.. ja ho taky menil... a servisak nez prisel na to ze to jen modul tak mu to dalo... protoze to jiny motory prej nemaji.... tak zkus ten tak prace to dalo taky hodne.. nakonec to prej ten modul byl a ten odpalil civku.. kolik jsi prosimte daval za opravu.. chtej po me 7tis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Pecina Vloženo 28. Květen 2008 Sdílet Vloženo 28. Květen 2008 (editace) modul se da sehnat za 2600 novej... a jestli je v spatna i civka tak okolo 1200 a tu taky zvladnes sam... kdyz uz vis cim to je.. takze cca 3800 kdybych bral v potaz praci tak maximalne 4500 Jinak okig modul stoji okolo 10 000 a civka cca 1200 v kelly jsem videl modul za 3800 a civku taky nejak tak.. ale da se sehnat levnej bral jsem to pres znameho nevim odkud to bral... ale vysel me ten modul na 2600 a jede to po masle... Editováno: 28. Květen 2008, autor: Ondřej Pecina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 30. Květen 2008 Sdílet Vloženo 30. Květen 2008 modul se da sehnat za 2600 novej... a jestli je v spatna i civka tak okolo 1200 a tu taky zvladnes sam... kdyz uz vis cim to je..takze cca 3800 kdybych bral v potaz praci tak maximalne 4500 Jinak okig modul stoji okolo 10 000 a civka cca 1200 v kelly jsem videl modul za 3800 a civku taky nejak tak.. ale da se sehnat levnej bral jsem to pres znameho nevim odkud to bral... ale vysel me ten modul na 2600 a jede to po masle... tak teď se neorientuju, myslel jsem, že zapalovací modul u 1.8T je to samé co zapalovací cívka??? nebo je to u RS jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondřej Pecina Vloženo 3. Červen 2008 Sdílet Vloženo 3. Červen 2008 no je je modul zapalovani by mel byt u 1,8T zboku u vzduchoveho filtru. a vypada cca a zapalovaci civka cca takhle a je u svicky asi tak to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 (editace) dík Editováno: 4. Červen 2008, autor: HONZA83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 Zdar , neměnil jste někdo zapalovací modul na starém 1.8T AGU. Objednal jsem si ho a přišel mi jen ten vršek modulu kam se připojuje ten konektor, ale bez té spojovací trubky ke svíčce takže teď nevím zda se ta část dá demontovat z té původní. Nemáte někdo zkušennost, nechtěl jsem nic ulomit tak se informuji, díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 zapalovací cívka, která je na druhém obrázku rozebiratelná není Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janko Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 To je pravda, ale protože je na novější 1.8T. Na staré AGU je trochu jinčí a hlavně šroubovací. Doufal jsem že alespoň někdo ji už měnil a zatím mi přijde co jsem se ptal že kdo měnil tak jen na novém provedení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.