Přejít na obsah

Montáž tempomatu do Octavie I


ado1973

Doporučené příspěvky

Je to presne ten co posilal na obrazku Wojnar, auto mám model 04, zkusím si jeste pohrát s tím zapínáním, ale myslím si, ze mackat jsem to zkouses uz vsemy moznými způsoby:) Na číslo se odpoledne podívám.

Napadá mě mechanická závada, v páčce, jestli se opravdu pak nějako po tom puštění neposouva až do OFF

Editováno: , autor: Mira.k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

do OI se montoval jen s tlačítkem (kolébka ne)

Mám OI a kolébku. Obrázek je z "Návodu k obsluze" k OI. Mám tři různé *.pdf verze a je ve všech.

Je možné, že tlačítkový se montoval do "tuzemska" a pro export kolébka?

Moje je dovoz z Rakouska.

@Mira.K:

Tak teď nevím jakou páčku máš.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě. Jelikož je SET a RES na kolébce mimo ON/OFF, tak moje teorie s "mžikovým" vypnutím jaksi odpadá. Ale možné je všechno.

Nevím co všechno dokáže VAG sledovat. Ale před výměnou samotné páčky určitě nejdřív diagnostika.

Znamému (tomu co jsem vzpomínal dříve) umřel tempomat tak, že nejdřív se vypínal po zapnutí některé směrovky. Pak projel dírou a tempomat už nezapnul vůbec. Pomohla výměna páčky.

Jinak je to ten co má OI, face, 04, tuzemsko, tempomat - tlačítko.

Všechny tři o kterých mluvím jsou TDI.

PS:

Pomaličku se přikláním k eventualitě, že pokud kolébky do OI nešly vůbec, tak minimálně po faceliftu a současně na export ANO.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, teď si ujasněme jednu věc.

Pokud máš páčku jako na obrázku z návodu, pak:

- tlačítko A, teda posuvník A má jen dvě polohy: ON<->OFF. Tímto se tempomat vypíná úplně.

A nastavování, snižování/zvyšování rychlosti se děje tlačítkem B, které je kolébkové.

Pokud máš páčku jako na fotce, co jsi sem umístil ty (jako první), pak:

- posuvník A má tři polohy: RES (ze které se sám vrátí)->ON<->OFF. V takovém případě zrychluješ posunutím přesuvníku doleva, jak píšeš.

Protože na MÉM obrázku z návodu je kolébkový!!

Z tvého psaní nevím jaký vlastně máš. Píšeš, že z obrázku z návodu a přitom přidáváš posuvníkem A doleva. Taková kombinace neexistuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, aha, tak už jsem doma, nevšiml jsem si té odlišnosti tvé fotky z návodu. Mám ten co je na mé první fotce. Takže abych vyloučil další bludy, tím co je na MÉ fotce by se mělo přidávat tím, že podržím tlačítlo A v poloze doleva, nic dalšího nemusím mačkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ANO, přesně tak. Děláš to správně. Ale já mám kolébkový a nemohu potvrdit.

Jedině, že tlačítkový si žádá ještě v okamžiku uvolnění posuvníku "potvrzení" okamžité rychlosti tlačítkem B (SET). Ale toto považuji jako blbost.

Nikde jsem nenašel návod (ani tištěný), který by popisoval tlačítkový.

(Tomu nerozumí, když mi všichni tvrdí, že kolébkový se do OI nikdy nedával. I v servisu.)

Ale předpokládám, že tlačítka SET a RES mají vždy stejnou funkci a používaji se stejně.

Jestli to přesto nefunguje, jedině servis = skoro jistota.

Jestli Tě baví experimentovat tak vrakoviště.

PS: Tak koukám, že kolébkový mám jenom já.

Jestli to tu ještě nekdo sleduje a ví, tak: "Jak to tedy je ?"

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem logické.

Myslel jsem to spíš takhle: Při dosažení rychlosti pustit A a zmáčknout B. Takto to lze provozovat teď nouzově, určitě to tak výrobce nemyslel.

Už začínám přemýšlet, že jenom v páčce to nebude. Na každé tlačítko v ní to reaguje, takže ta je OK. Jedině ten "překmit".

No, myslím, že jsme si tady pokecali dobře, ale bez diagnostiky už asi nic lepšího nevymyslíme.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je spíš dotaz na někoho jiného a jinde.

Ale myslím, že jo. Jedině žeby byla špatná zkušenost z konkrétním tímto typem.

Setkal jsem se s názorem, že modré nejsou dobré. Jestli to platí furt nevím.

Kup a uvidíme.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím

Mám O1 2003 1,9 SDI, tempomat je namontovaný cez VAG ukazuje správne hodnoty ale problém je so signálom rýchlosti.

Po testovaní sme zistili ze tempomat nebeží kvôli tomu ze rýchlost ukazuje nulovú a pritom sme sli cca 70km/h.

Mal niekto uz podobný prolém, viete poradiť čo stým. Uz mame 2 den rozobraté auto a nevieme čo dale. Zapojenie sme uz kontrolovali asi 5x a je správne kedze aj VAG ukazuje vsetky správne hodnoty.

Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Caute chlapi, okolo instalacie tempomatu na motor 2,0 AQY r.v. 99 (s lankovym plynom) som spravil trochu preiskumu, zohnal som si skrtiacu klapku, ale neviem nikde najst s ktorou ECU motora to pojde, mam tam 06A906018FH a v tej sa neda tempomat aktivovat, a na nete som nasiel viacere ECU len neviem ktora z nich pojde aj do Octavie: pri tychto je uvedene ze podporuju tempomat: 06A906018EE, 06A906018FQ, 06A906018CT ,

a pri tychto neviem nic dalsie zistit: 06A906018CS ,06A906018ED, 06A906018FM, 06A906018AD, 06A906018FP, 06A906018FJ

Viete mi niekto povedat s ktorou z nich to bude fachcit aj u mna?

Diky

Pripadne ak by mal niekto taku ECU na predaj za rozumnu cenu tak sa urcite dohodneme...

Editováno: , autor: gustaff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravim. Dival jsem se na nekolik vlaken o montazi tempomatu do O1 a toto jsem nasel jako nejobsahlejsi, ale nenasel jsem zatim tolik info abych se odvazil do monataze. Mam O1, rv 2001, TDI 66KW, ALH, combi. Menil jsem prepinac smerovek a dodatecne premyslim i o aktivaci tempomatu kdyz uz tam ty tlacitka na tempomat mam. Mam ale packu bez kabelu a je to predpokladam neoriginal a bez kolebky (viz foto).

-dival jsem se na ten konektor na pacce smerovek a myslim, ze by snad nemel byt problem na nej pridelat improvizovany konektor s kablikama. Poradi mi nekdo sikovny, kde prijde ktery pin (z konektoru packy, viz foto) na ktery pin v konektoru pod steracema a do pojistkove skrine (nemam totiz kabliky, tak mi barvy ze stazenych navodu nic nerikaji)?

-potrebuji nejake specialni piny pro pripojeni do konektoru pod steracem? pripadne o jake piny se jedna?

-nebo myslite, ze by bylo lepsi jeste dokoupit i ten kablik, pokud by vyroba vlastniho byla zbytecne slozita? Budu rad i za pripadny odkaz prodeje.

Prikladam fotky packy a hlavne konektoru s vlastnim ocislovanim pinu. Predem diky moc

post-16642-0-80864400-1309111706_thumb.j

post-16642-0-71516400-1309111718_thumb.j

post-16642-0-01127900-1309111733_thumb.j

post-16642-0-47717300-1309111746_thumb.j

post-16642-0-06083500-1309111762_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...