Publikováno Květen 30, 200817 r Pořídil jsem si kabel a vyčetl chyby. Vše v pořádku, jen v 01-motor mi VAG hlásí: 16719 - Snimac otacek motoru (G28) Nespravna funkceP0335 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Zkusil jsem chybu vymazat, ale po pár jízdách tam byla zase. Zřejmě ta chyba bude souviset s tím, že si ze zmíněného snímače bere impulsy i elektronika ručního ovládání (ovládání spojky a ovládání plynu). Ke snímači jsou paralelně připojeny vodiče, které vedou do mozku ovládání spojky. Asi tím vzniká jiný odpor, který VAG vyhodnocuje preventivně jako chybu. Setkal se někdo s touto chybou? Jak by se chovalo auto, kdyby byl snímač doopravdy chybný? Jsem na autě docela dost závislý, tak se raději ptám i když nepozoruji žádné problematické chování - otáčkoměr zdá se normálně funguje, motor nechcípá.
Červen 1, 200817 r Pořídil jsem si kabel a vyčetl chyby. Vše v pořádku, jen v 01-motor mi VAG hlásí:Zkusil jsem chybu vymazat, ale po pár jízdách tam byla zase. Zřejmě ta chyba bude souviset s tím, že si ze zmíněného snímače bere impulsy i elektronika ručního ovládání (ovládání spojky a ovládání plynu). Ke snímači jsou paralelně připojeny vodiče, které vedou do mozku ovládání spojky. Asi tím vzniká jiný odpor, který VAG vyhodnocuje preventivně jako chybu. Setkal se někdo s touto chybou? Jak by se chovalo auto, kdyby byl snímač doopravdy chybný? ahoj měl jsem vadný snímač,takže auto někdy nešlo nastartovat.Potom nedržel volnoběh,musel jsem to držet pod plynem,když jsem zastavil,nešlo se rozjet,sem tam auto zacukalo,dusilo se,mělo tak poloviční výkon,možná ani ne.Ale tohle všechno přicházelo postupně,nepozorovaně,až jsem pak skoro nemohl dojet do servisu.Zkrátka chaos v dávkování paliva.
Červen 2, 200817 r jj přesně jak píše modbic ,před týdnem jsem řešil taky tento problém.Mě to dělalo to že když byl motor studenej jelo to v pohodě pak se motor zahřál asi tak po 20 km rozsvítila se kontrolka motoru a EPC a otáčky drželi v 1100 ot. když sem auto chcípnul tak bud nešlo nastartovat vůbec nebo to dlouho točilo než to chytlo.Pak sem počkal tak hodku a auto chytlo v pohodě.Po napíchnutí na VAG chyba snímač otáček motoru G28 bez signálu ,ve škodovce za něj chtěli 3500,- já ho objednal v autokelly za 1100 .Vyměněno a v poho ORS,2002
Červen 15, 200817 r ve škodovce za něj chtěli 3500,- já ho objednal v autokelly za 1100 .Vyměněno a v poho ORS,2002 jo,já to měl u známýho ve škodovce a když mi řekl 3500,- tak jsem se zhrozil mno,nakonec jsem za něj dal dvojku,jo tihle kluci vědí,kam pro ND šáhnout a ještě vydělat. To jsem ještě nevěděl o tomhle foru
Březen 30, 200916 r jj přesně jak píše modbic ,před týdnem jsem řešil taky tento problém.Mě to dělalo to že když byl motor studenej jelo to v pohodě pak se motor zahřál asi tak po 20 km rozsvítila se kontrolka motoru a EPC a otáčky drželi v 1100 ot. když sem auto chcípnul tak bud nešlo nastartovat vůbec nebo to dlouho točilo než to chytlo.Pak sem počkal tak hodku a auto chytlo v pohodě.Po napíchnutí na VAG chyba snímač otáček motoru G28 bez signálu ,ve škodovce za něj chtěli 3500,- já ho objednal v autokelly za 1100 .Vyměněno a v poho ORS,2002 Taky mě chytla tato chyba Kde je prosímtě tento snímač, nemůžu ho najít? Nebylo by např. nějaké foto? Díky
Červenec 9, 200916 r Sice mám VW Golf 1.8 T, ale mám stejný problém se snímačem otáček. Přimlouvám se taky za foto kde bych ho našel. Už mě to častý chcípání a nestartování vytáčí..díky
Září 22, 200915 r ja jdu delat se snimacem zitra... myslite, ze ho bude stacit vycistit, nebo tam dat hnedka novy? o1 tdi pd
Září 24, 200915 r Tak aj ja nieco pridam k tomuto tematu. Tiez mi zacal nejak blbnut tento snimac G28. Auto chodilo normalne ale ak som ho chcel opat nastartovat pri urcitej teplote cca 50 stupnov tak dlho tocil a ked naskocil tak svietilo EPC. Vcera sa mi prvy krat stalo ze mi auto zdochlo na krizovatke. Nikde som tu nenasiel cislo dielu ani umiestnenie tohto cidla tak dufam ze toto je ono. Inak pocul som ze tam mozu byt nejake kovove piliny takze je tam nejaka moznost precistenia? add... na obrazku je to č. 17 Upraveno Září 24, 200915 r od sandwwich
Září 24, 200915 r tak u me problem vyresen. nakonec to byly ztrouchnivele privodnu hadicky paliva od fitru k motoru. po delsim stani saly falesny vzduch. vymeneno a ok:)
Září 29, 200915 r Ak ste niekto menili snimac G28 na 1.8T tak ako to islo? Treba dat auto na zdvihak alebo sa da dostat aj zvrchu? A pre upresnenie je G28 vedla olejoveho filtra a G40 pri rozvodoch? Dik za info
Srpen 3, 201312 r Kde presne je ten senzor g28? vedle olej.filtra nic není snad jenom na filtru je to on ? nemá někdo fotku nahodou?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.