Červen 16, 201312 r Jo dělali, v tom máš pravdu Ale cenově pak už nebyl tak zajímavý, teda pro mě určitě dřív měli skladem různé typy, velikosti, hlučnost atd, jak to mají teď netuším, a kort na OIII což je nové auto, jak to mají ozkoušené atd Ale je možné že dokáží udělat uplně na míru i na tohle auto, otázkou je,zda se oplatí
Červen 17, 201312 r V sobotu jsem měl tu možnost,projet stejnou trasou OIII liftback a combi,musím uznat že druhé zmiňované se do zatáček a z nich ven vedlo o něco lépe..jen ten motor 1.6 TDI 77kw mě celkový dojem z celé jízdy nějak pokazil..protože jsme odjížděli OII 2.0TDI a zdál se mi po všech stánkách lepší,byl i tišší,což jsem čekal že u nové bude lepší..liftback měl motor 1.2 tsi 77kw 6stupňovou tam problém nebyl..škoda,že jsem se nedostal s tou 1.6 TDI na dálnici,absence 6tky by mne docela zajímala..
Červen 18, 201312 r Absence šestky u této motorizace na dálnici prakticky vůbec ničemu nevadí. Horší je odstupňování při jízdě městskou rychlostí 50 km/h...
Červen 18, 201312 r škoda že jsem se s tímhle motůrkem(1.6 TDI 77kw) nedostal na dálnici,zajímalo by mne kolik točí při 130km/h nikdo si tuto motorizaci nebude kupovat do města..jen snad na vymotání a pryč..a ještě k tomu to odstupňování...
Červen 18, 201312 r Takových lidí je mraky, co se s naftou toulají po městech. Kolik to točilo ve 130 km/h si přesně nepamatuji, tuším, že cca 2400 ot.
Červen 18, 201312 r Já bych si ho klidně do města koupil ale je pravda, že centrum jezdím minimálně, spíš dlouhé cesty po Jižní spojce ale nedávno mě natchla motorově víc O1 Combi Tour 1,9 TDI 66 kW Pawouk: takže 1,6 TDI 77 kW má stejně blbé zpřevodovánín a 50 kmh, jako třeba moje F1 1,4 TDI? Tedy na trojku 2300 otáček a na čtyřku 1300 otáček a chcípá to?
Červen 18, 201312 r možná kdo zatoulá a kdo musí autem ve městě pracovat..(firemní vozy) osobně na popojíždění po městě bych do nafty nešel..už jen pro tento problematický díl v každém novém TDI bych si naftu do města nevybral..http://www.auto.cz/filtr-pevnych-castic-casovana-bomba-kazdem-turbodieselu-74977 Upraveno Červen 18, 201312 r od manfroto
Červen 18, 201312 r mc2ubo - otáčky si fakt nepamatuju, ale při 50 km/h si nejde vybrat na jakej kvalt jet... na 4° to hrčí a duní ,na 3° mě to přišlo už jakoby moc. Stěžují si na to i v různých testech a nejen v OIII. Manfroto, nafta mimo město se ti vyplatí až od určitého počtu najetých km, při nízkých nájezdech snad o ni nemá smysl uvažovat.
Červen 18, 201312 r Pawouk: jo jo, to mám přesně já u svého TDI proto jezdím po městě zásadně na 4. stupeň a tachometrově 60 kmh
Červen 18, 201312 r S dovolením bych rád přenesl téma sportovní podvozek OIII do tohohle vlákna. Jelikož zde máme konečně výborné srovnání podle fotek. Jednu věc musím uznat OIII vypadá dobře na 18" kolech ,ale bez sportovního podvozku. Krásný příklad je vidět pokud si otevřete sekci "Vaše Octavie III" a to konkrétně: (OIII 1.4 TSI Elegance plus) - od Kačera zde prosím auto vypadá jako kdyby bylo přeložené ale se sportovním vzhledem to dle mě má jen málo společného.poté stačí porovnat s fotkama od : (spidee OIII 1.4 TSI - topaz brown) zde je OIII podle mě jen na 18" kolech a vypadá to mnohem lépe. Ale jak píšu je to jen můj názor.
Červen 18, 201312 r Výše zmíněná vlákna:Kačerovo http://forum.skodahome.cz/topic/123176-oiii-14-tsi-elegance-plus/spideeho http://forum.skodahome.cz/topic/124376-spidee-oiii-14-tsi-topaz-brown/Kačerova stříbrná vypadá skutečně jakoby byl přeložený kufr. Ale fotky můžou také poněkud zkreslovat realitu. Upraveno Červen 18, 201312 r od Pawouk
Červen 18, 201312 r @pawouku... já když vlezu z common railu do PD, tak si v PD připadám jak v zetoru.. ty když vlezeš s tichyho TSI do chrochtáka tak se ti nedivím... prostě při 55km/h (tachometrovych) dáš za 4 malinko to chrochtá, ale na rovince to vůbec nevadí .... absence 6 právě chybí z důvody vyšší spotřeby a hluku, jak ty píšeš při 50 km/h,.... je to stejný jako s climaticem (proč ho zrušili) když chcete něco více kupte si climatronic, když chcete 6 kupte si 2.0 TDI... 1.2 tsi koupím za 417 tisíc, 1.6 za 479 tisíc.... hned mam v kapse 60000 na benzín, pokud to nevyjezdíš za nějaky 2 - 3 roky tak ihned bych šel do benzínu....(u nového auta ovšem) a k tomu 1.2 má 6 kvaltu.. 1.4 vs 2.0 TDI je rozdíl je cca 80 tisíc, to už je slušný rozdíl.... Upraveno Červen 18, 201312 r od kokta7
Červen 18, 201312 r jj, já taky psal, že absence šestky mě nevadila na dálnici. Že by byly poskládány jinak i jiné rychlosti nerozporuji. A k hluku ,není to nic, co by se nedalo přežít (čili žádný extrém), ale holt srovnání s TSI se nevyhnu (navíc třeba 1.8 TSI v OII je ještě tišší, než 1.4 TSI). To máš pravdu. Jen by mě zajímalo, zda li je nová 1.4 TSI ještě tišší, než ta moje.
Červen 18, 201312 r jojo dnes kupovat nové auta s TDI zvlášt když u novych oktávek má byt vyřešeno to neslavné praskaní.... určitě bych asi zvolil 1.8 či 1.4... akorát tady vidím jeden problém, že asi nepůjde tak dodělávat výbava jako tomu bylo u OCT II :-( snad to kuci vymyslej :-) a když oct III, tak jedině s climatronicem, fakt mít v roce 2013 čistě manualní klimatizaci, to mě přijde fakt na hlavu... Upraveno Červen 18, 201312 r od kokta7
Červen 18, 201312 r Manuální klima = katování kostů se tomu správně česky říká...když alespoň "poloautomat" Climatic měla i Fabia I... Stejně tady brečíme na nesprávném hrobě.
Červen 18, 201312 r no jo hold 2 čidla, 3 metry kabelu a 2 koncovky, to stojí prostě raketu.. kdyby si šlo alespon připlatit za ty senzory aby to alespon korigovalo teplotu, což bohatě stačí jak víš sám...
Červen 18, 201312 r Výše zmíněná vlákna: Kačerovo http://forum.skodahome.cz/topic/123176-oiii-14-tsi-elegance-plus/ spideeho http://forum.skodahome.cz/topic/124376-spidee-oiii-14-tsi-topaz-brown/ Kačerova stříbrná vypadá skutečně jakoby byl přeložený kufr. Ale fotky můžou také poněkud zkreslovat realitu. ta strieborna je taka osumela zatial co ta hneda je viac "noblesnejsia". pri prvom rychlom pohlade na hnedu to z urcitych uhlov vyzera ako nieco od BMW alebo MB.
Červen 19, 201312 r Chci se zeptat, zda-li je k nečemu nutný označený plast na fotce. Můj záměr je takový, že bych čast tohoto plastu odstranil a umístil tam koncovky výfuku. Zase ale - nebude zbývajícímu okolnímu plastu vadit větší teploty z koncovek výfuku?
Červen 19, 201312 r chtěl jsem se zeptat v konfigurátoru OIII jsou litá kola 16"/17"/18" za 13,5/17/20,2 tisíc..při navolení Ambitionu Plus klesnou ceny na 0/3,5/6,7 v pdf ceníku k tomu nic není,tak jsem se chtěl zeptat jak to je,díky..
Červen 19, 201312 r Lukasse: určitě to ničemu vadit nebude. Plast je plast a je tam jen "okrasný" a koncovky výfuku mají minimální teplotu, takže nějaké tavení apod. se určitě konat nebudou poslední díl výfuku má nejnižší teplotu z celého výfukové ústrojí. Koncovka v podstatě nehřeje, na tu se dá sáhnout rukou i těšně po jízdě manfroto: tak ty vysoké ceny jsou při základní konfiguraci a při ambition plus logicky cena klesá, protože už v té výbavě jsou 16" alu zdarma. U základní výbavy jsou plecháče, tak je jasné, že příplatek za alu disky bude mnohem vyšší. Myslím, že u výbavy Elegance jsou nejmenší 17" kola, které jsou zadarmo a 18" budou za nějakých těch 3500 kč příplatek. EDIT: tak jsem koukal na konfigurátor. Active má v základu 15" plecháče, tím pádem za alu kola se připlácí 17 000 kč. Ambition v základu má 15" nebo 16" plecháče, příplatek za Alu je takový, jaký jsi psal. Ale v paketu Ambition Plus jsou už 16" alu kola, proto nižší příplatek za 17" a 18" kola ve výbavě Elegance je už pouze příplatek 7000 kč za 18" kola 17" kola jsou v základu nebo zdarma Upraveno Červen 19, 201312 r od mc2uba
Červen 19, 201312 r Chci se zeptat, zda-li je k nečemu nutný označený plast na fotce. Můj záměr je takový, že bych čast tohoto plastu odstranil a umístil tam koncovky výfuku. Zase ale - nebude zbývajícímu okolnímu plastu vadit větší teploty z koncovek výfuku? Plast bude podle mého názoru jen estetická záležitost. Ad teplota - OII má výfuk vedený přes nárazník a ničemu to nevadí. Jestli jsou ty plasty stejné,netuším.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.