Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Prave som sa vratil zo servisu s mojou O1 a popri cakani som si celkom podrobne preliezol o3 aj rapida. Mali tam uz aj novy superb po FL, avsak bol este zabaleny a zafoliovany (a bol v plnej palbe) :)

 

co som si vsimol pri O3

- kastlik pri spolujazdcovi sa uz zatvara OK

- sa diera medzi dverami a motorovym priestorom je uz upchata nejakou makkou gumou.

- ten plast na spojoch je este stale hovadsky viditelny a sem tam odstava

- co som si predtym nevsimol - podblatniky su z takej tvrdej textilie. To je koli comu?

- sedacky su vazne "lietacie", takmer nulove bocne vedenie...

- stropne lampicky... ako sorry, ale mat 1mm medzeru medzi tlacidlom a ramom ked je vypnute svetlo je trochu viac ako som schopny akceptovat

- SimplyClever drziak na mobil je nejakym sposobom zmagnetizovany. normalne ma to prekvapilo

- to kobercovanie odkladacich dverovych priehradiek je nieco, co mi v O1 fest chyba.

 

result> stale mam chut si ju kupit :D

Editováno: , autor: patrikcevela
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou recenzí musím souhlasit.- nemám srovnání s vlečnou nápraou v OIII ale co se týče motoru je to dost přesný. Spotřeba mě opravdu mile překvapuje. vě městě se dá do těch 8 i občas vejít ,ale hodně záleží jak běží klima a jakej je provoz ,ale jinak kolem těch 8L jo. Mimo město jezdím dálnice do 7.3 a to jedu v levym pruhu kolem 140-150 pořád takže docela rychle a občas za to i vezmu . Ještě jsem se nevrátil s větší spotřebou než 7.5 mimo město a to nejsem brzda provozu ale ani netočím tak často nad 4000. Kdyby jel člověk jenom pilu tak jasně že jste tam přes 10 ale normální rychlá kolem 100km vzdálenost (něco dálnice+okresky) jízda s občasným zatopením pod kotlem  opravdu do těch 7.5 což je dle mě super.

A chování motoru je taky trochu zajímavost. Jako kdyby do půl plynu jel člověk tak s 1.4tsi a až když přišlápne k podlaze bouchnou saze a otáčky letěj vzhůru. Motor se výborně vytáčí až k omezovači . Není problém na dálnici ve 120 dát za 3 a nechat motor vyletět až k omezovači. Zvuk je v rámci možností opravdu příjemný až návykový leč je to potom dražžší jízda hlavně  pokud to člověk přehání. Není to žádný žihadlo od volnoběhu ale výkon je schovanej až ve vyšších otáčkách.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k > No to já ale nevím :)

Nikdy jsem se starou 1.8 nejel. Ale určitě můžu s klidem říct že má zatraceně dlouhý převody a je to znát. pokud chceš vystřelit jak střela musíš jít alspoň do 4000ot pak je zátah bez kompomisů. Do tý doby bych ten motor přirovnal k průměrnýmu naftovýmu motoru. Ale tohle se asi fakt špatně popisuje zvlášť když každej to vidí trochu jinak. Ideálně se projet a posoudit

 

Což by konec konců bylo fajn ,kdyby to někdo mohl posoudit a napsat sem

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase aby si nikdo nemyslel že to nejede od 2000ot tak to dolsova není. Ale tak pokud jedete například v obci 50 a máte tam 4 a chcete rychle předjet  tak je prostě lepší podřadit aby jste tam měli otáčky(výkon) . Je to daný podle mě hlavně těma "eko" převodama. Motor by problem neměl ale brzdí ho převodovka (dle mě). Na druhou stranu není problém jet v obci na 5-6 a auto nemá problém zrychlovat jen to není nafta a není to žádnej kopanec do zad. Holt je to dnešní politika EU. Nafta by si s tímhle poradila určitě líp (nižší a střední otáčky) větší krouťák dovolí mít vyšší zařazenej stupeň aby se auto rozhoupalo. Ale jak přeletěj otáčky u benzínu nad 3500 - 4000 začne motor burácet a předvádí pěkný přectavení ,který u nafty člověk  jen tak nepozná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn,papírově jsou na tom motory TSI dobře již v nízkých otáčkách (viz grafy průběhu toč.momentu). Jenže třeba 1.6 TDI není taky žádný zázrak. Otázka je,co to značí "1.4 TSI odspodu nejede"? Btw,co si představuješ pod pojmem "sepnutí turba ve 2400 ot."? Někomu jinému se třeba může zdát,že jede. Bych řekl,že to je individuální subjektivní záležitost. Na padesátce na čtyřku nemůžeš čekat nějaký super zrychlení,tam ti ten výkon přece jenom bude vždy chybět. Když už vemu třeba moji starou 1.4 TSI,tak když mimo obec předjíždím (pokud nejsem rozjetý),tak ve většině případů tam dávám trojku. Ta se dá v pohodě vytočit do 150 km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že to je individuální záležitost. Za mě je odspodu dost líná, nemůžu si pomoct, je to tak. Stačí ale jen vytočit otáčky a jede. Jak jinak u benzínu..

"Sepnutí turba ve 2400ot." jsem myslel tím, že motor dostane v tomto spektru otáček znatelný kopanec a jede. ;)

Minulý týden jsem najel 600km ve stařičké OI v benzínu a ta mi odspodu přišla daleko živější oproti benzínové OIII. A to musím říct, že má OIII dvojnásobný výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......... Rozum nedostanou a nesrovnaji,... ver tomu ;) maximalne to vylepsi nejakym PACKETEM ale to asi vic uz nejde ;) ber to tak ze to VW nedovoli srovnat ;) protoze to ma rozkazem ;) ....... VW byl, je a bude vzdycky nahore, pokud se neco zasadniho nestane, a to silne pochybuju, takze asi takhle ;)

 

nehlede na to ze nekdo preferuje skodovku ac je Golf vyhodnejsi ;) staci kdyz se podivas na graf hodnoceni na novinkach ;) ... ,, domaci " znacka je domaci skodovka ;) mozna v nemecku to bude asi jiny ;) ale zalezi na vsech okolnostech a korko tezko takhle neco porovnavat, kdyz nemas fakta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...