marekpl Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 Ahoj, mozna poradim ostatnim, co nevedi jak na vec a verim, ze jich je opravdu hodne. CCA v 3000-3500ot/min. mi turbo na 3, 4 a 5 padalo do nouzaku, hodne lidi zkouselo, co s tim. Prvni byla vymena ventilu N75, to pomohlo jen docasne, nasledne byla rada, ze turbo je v prdeli (docela velika investice). Hledal jsem po netu, jestli nema nekdo podobnou zkusenost a nasel jsem prave tady. Dostal jsem se az k Indimu a dneska je vse OK, stalo me to 00 prd v porovnani s cenou turba a auto jede jako nove. Indi je proste jednicka, nestrili neco od boku, ale nejdrive provede poradnou diagnostiku a pak rekne, cim by to mohlo byt a jak by se to dalo vyresit. Pokud mate koncernove TDiiiiicko a citite, ze neni vsechno, jak ma byt, tak rozhodne doporucuje cestu do Bohumina. Ja jsem celkem najel 920km, aby se mi na to INDI podival a rozhodne nelituju projete nafty a casu, protoze mam od problemu pokoj a to je to dulezite. Diky, Marek P.S. Indi, asi k tobe, i pres tu dalku, zacnu jezdit na pravidelne revize. Jeste jednou DIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 ja tu zadny reseni nevidim, spis mi to pripadne jak teleshoping Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 proč teleshoping.Není na škodu pochválit když někdo umí,ale 920 km,to jsi musel jet přes celou republiku což si myslím,nebylo potřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 19. Červen 2008 Sdílet Vloženo 19. Červen 2008 to marekpl:Děkuji , hlavně jak jsi spokojený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.