Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahojte chcem si kupit K N filter na octavia I r.v16/12/2004 1.6 75kw,kit 57-0620 stoji cca7000.- to uz je pre mna vela,tak kupim len sisku,ktory by bol lepsie E-2014(asi to ide len do orig aribox) alebo sisku z 57-0620?dakujem!

  • Autor

pomozte mi prosim :help:

mas to jedno... aj tak ti to hovno pomoze

nejsem žádný odborník, ale moc výkonu ti to podle mě nepřidá. A za ty prachy.

No ja tu budem trochu protirecit panom predo mnou..... kludne si to tam daj.... dokonca ak si ochotny zainvestovat, tak aj so siskou :palec2:

Ono na preplnovane motory to ozaj velky vplyv nema, ale na tvojmu atmosferickemu by to mohlo pomoct sa trochu nadychnut... samozrejme tomu prisposob aj styl jazdy a pekne to zen do otacok lol

Musím tady reagovat na jedn z příspěvků...............

To, že KN filter nemá smysl u přeplňovaných motorů je fakt nevětší volovina, co jsem slyšel lol . Vždyť právě naopak - přeplňovaný motor potřebuje mnohem víc vzduchu, takže hlavně u něj bude znát nějaký průchodnější filtr. Je to fyzika, nic víc. Jinak dávát do 1.6 nějaký KN za 6 nebo 7 tisíc mi připadá jako pěkná hovadina, prostě vyhozený peníze. Když už chceš dávat filtr, tak dej KN, ale vložku do stávajícího airboxu. Stojí to něco kolem 1.500 Kč a splní to funkci úplně stejně jako přiblblej konus, kterej u Tebe opravdu nemá smysl. Já mám KN vložku taky a spokojenost. Prostě jen prohodíš filtry. :palec2: .

Daj si kludne sp.filter ma to aspon dobry zvuk ;)

Musím tady reagovat na jedn z příspěvků...............

To, že KN filter nemá smysl u přeplňovaných motorů je fakt nevětší volovina, co jsem slyšel lol . Vždyť právě naopak - přeplňovaný motor potřebuje mnohem víc vzduchu, takže hlavně u něj bude znát nějaký průchodnější filtr. Je to fyzika, nic víc. Jinak dávát do 1.6 nějaký KN za 6 nebo 7 tisíc mi připadá jako pěkná hovadina, prostě vyhozený peníze. Když už chceš dávat filtr, tak dej KN, ale vložku do stávajícího airboxu. Stojí to něco kolem 1.500 Kč a splní to funkci úplně stejně jako přiblblej konus, kterej u Tebe opravdu nemá smysl. Já mám KN vložku taky a spokojenost. Prostě jen prohodíš filtry. :palec2: .

Lenze to turbo si ten vzduch potiahne....... aj cez neviem co.... vies moj? Narozdiel od atmosfery.....

Ja som nepisal nic take ze to na motory s turbom nema zmysel... sam mam KN vlozku, ale pisal som ze efekt pouzitia bude mensi ako u motoru bez turba s porovnatelnym vykonom. Ak nahodou nepoznas firmu K&N Engineering, tak je to americka firma so sidlom v Kalifornii, ktora sa roky rokuce zaobera vyvojom a vyrobou vzduchovych filtrov do aut. V USA, ak nahodou nevies, este do nedavna preplnovane motory vobec nepouzivali...... isli cestou velkeho objemu motora

s karburatorom. Samozrejme ze cim vacsi objem motora, tym vacsia je potreba prisateho vzduchu vo valci... preto su dobre tie priechodne filtre.

To ze ty mas preplnovany motor je sice pekne, ale ak si myslis ze ti ta KN vlozka urobi neviem-aky vykonovy efekt, tak si fakt blahovy. :p

Prinos to ma... v nizkych otackach, kedy este turbina nema dostatocny tah, tak umoznuje lepsie pracovat kompresoru... inak skoro vobec. Ja osobne som tu vlozku kupoval primarne pre vyssiu vydrz a lahsiu udrzbu. ;)

P.S. Uz ked tu narabas s pojmami ako "nejvetsi volovina co sem kdy slysel", vies aspon kolko mas ustaleny tlak turba? Asi nie... lebo inak, by si vedel ze je oproti dieselovym motorom tak o 30-40% nizsi (kompresny pomer je niekde inde) a pokial by si si precital par diskusii o TDI motoroch, kazdy clovek co ma aspon trochu prehlad by ti povedal ze to skoro ziadny efekt nema........ takze aky asi efekt to bude mat na tvoj preplnovany benal...

Upraveno od subz3ro

Nechci také nikomu nic vyvracet, ale chci se podělit o moji zkušenost s KN filtrem.

Před 6 lety jsem dával KN šišku do felicie 1,6 Mpi a bylo to znát už od začátku. Jen do té doby, než bylo venku velké vedro a motor byl rozpálený. Tak mi nezbylo nic jiného, než udělat díru do kapoty, aby se mohl filtr nadýchnout čerstvého vzduchu.

Felda táhla krásně od nízkých otáček i ten zvuk byl krásný. Jen do doby, než jsem musel nahlásit odcizení! :angry:

Ale možná by byla lepší ta vložka, než nějaký zásah do kapoty.

Na své OI TDI ji nemám.

  • Autor

no teraz som fakt nerozhodny ci sisku alebo vlozku,a aky je rozdiel?dakujem za kazdu radu.

Ako pise Rafan33, siska je vyborna vec... znasobi to efekt toho KN filtra v sani... ale skryva riziko, ze ti bude prisavat teply vzduch od motora. Pokial nemas vyriesenu jej tepelnu izolaciu tak to nie je ono.........

Když budeš chtít za každou cenu zkusit KN filtr, tak bych se raději přiklonil k té vložce. Myslím si, že obě verze jsou dobré. :palec2:

Ale je to pouze tvé rozhodnutí .....

  • Autor

no ja by som chcel sisku aby bolo cim viac efektivnejsie(lepsie zvuk :palec2: ),samozrejme okolo sisky bude hlinikovy box + neaka hlinikova hadica aby nasavala aj z vonka(pod naraznikom) len prosim vas viete mi poradit ktory z KN si mam kupit na ten moj 1.6.75kw? :)

  • Autor

siska a vlozku je tam rozdiel len zvuk alebo aj vykon(1-2ps)?

Upraveno od mysterx888

Ty si jak madar... pytas sa to iste dookola :p Uz som ti povedal, ze rozdiel tam je.... velkost toho rozdielu zalezi od (uz spomenutej) tepelnej izolacie tej sisky... ;) Je fakt ze to stoji celkom kopu penazi, ale s tvojim motorom (bez turba) je to asi aj tak najlacnejsie riesenie ako nahanat vykon...... tj. hrat sa so sanim vzduchu a vyfukom, nech ma motor co najmensie "brzdy" ;) V pripade, ze chces ist dalej, tak uz len nejaku nizsiu hlavu valcov, sportovu vacku atd.

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

  • Autor

subz3ro pre istotu som sa este raz opytal :) dakujem za odpoved!,lebo som nevedel ci ten efekt je zvuk alebo vykon (znasobi to efekt toho KN filtra v sani),ako vidim tak oba.KN kit uz mam vybrate :p,tepelnej izolacie ako je lepsie-foto1 alebo 2?ps:foto je z http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=filter.dakujem za vsetky rady! :palec2:

post-19877-1215501120_thumb.jpg

post-19877-1215501141_thumb.jpg

Podla mna to je na tych fotkach rovnako......... Izoluje to priestor od motora a taha vzduch co prudi strbinou od svetla poza akumulator. Idealne by bolo doviest tam tak 80mm trubku od naraznika, ak by sa ti dalo ;-) Ale aj takto to bude fungovat....

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku

neví někdo kolikátka je prumět te trubky na sání pro filtr?? není to náhodou 76 nebo 67???chci si udělat vlastní sací potrubí

  • Autor

foto1 ma zakrite aj baterkova cast,myslim si ze to je jedno ;) ,hlavne je ta trubka(80mm)-pod naraznik az k filter!diky subz3ro. :)

no ale kolikátka trubka pasuje na tu vahu vzduchu??? abych tam mohl dát silikonovou sponu, potřebuju vedět pruměr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.