Publikováno Červen 30, 200817 r kluci změřte mi někdo,vy co máte htp 1.247kw....zrychlení z 80km/h do 120km/h na 4 rychlostní stupeň...a pak zrychlení ze 100km/h do 140km/h na 5 rychlostní stupeň...tak že v 80 znáčknu stopky a ve 120tacho je vypnu...díky....
Červen 30, 200817 r Skusím na dálnici po cestě z práce. Mohu se optat k čemu ti to bude? edit: PS: real nebo tacho? Upraveno Červen 30, 200817 r od dadacek
Červen 30, 200817 r Autor stačí tacho:-)nemám gps...ale jentak......dík :palec2:máca chytrý to pán....no znát by to mělo být:-)jinak mu to tam jedu vomlátit vo hlavu.... ...samo že pak záleží na různejch věcech..plná nádrž...kolik kdo váží...vítr a ták...ale mě stačí jentak orientačně:-) Upraveno Červen 30, 200817 r od mira
Červen 30, 200817 r Prosím Tě a co tam máš za motor? Jestli atmo benzín tak ten minimální nárůst výkonu po chipu ani nepoznáš Změř si parametry teď a porovnej s tabulkovými k danému motoru.
Červenec 1, 200817 r Se omluvám, ale z práce sem jel rovnou po okreskách na dovo Pokusím se ti to změřit co nejdřív..
Červenec 2, 200817 r Autor takže houmíku:-)vypadá to u mě lepší..o dost.....za kolik to má 1.4 55kw....změříš mě to u sebe???(samo že to měření je trošku nepřesné...ale stačí vzít stopky jet tacho 80...zapnout a u 120vypnout...:-)))
Červenec 2, 200817 r Autor Meloune neser... pod 12,5....pod 12...cca 11.8...při druhým měření 12....nádrž na půlce a já vážím 110kg takže jako malý prasátko na zabíjačku... a nebuď drzej...
Červenec 2, 200817 r Jistě, jenže ofiko měření probíhá s plnou nádrží, dvěma osobama a tuším 50kg v kufru a GPS, takže kdybys měření prováděl stejně a ne s jednou osobou a tacho, dopadneš stejně.
Červenec 2, 200817 r Autor ty woe já dám za dvě osoby... ikdyž podviživený....já vím že to je strašně nepřesnej udaj néé,ale chapej o co mě jde...BÝT RYCHLEJŠÍ PO ČIPÁKOVI NEŽ SERIE:-)proto chci aby mě to cca někdo poměřil...chtělo by to na letiště...a zkoušet proti serii..a nebo si zaplatit brzdu:-)škoda že tady z těch lidí co mají čip na Htp 47kw nikdo nešel na brzdu.......
Červenec 2, 200817 r tej napisal ale to su take udaje pod 12,5 co si mam pod tym predstavit, ved to napisem normalne, rovina, vaha auta ( + vodic a pod.). urobim meranie v jednom smere a potom v opacnom( vylucenie dolekopca ), dam hodnoty a urobim priemer. p.s: viem ze to nie je super meranie ale naco potom robit meranie co nic nevypoveda ( lebo kazdy moze mat ine podmienky )atd.
Červenec 2, 200817 r Muj lenoch to udělal (se mnou 72kg, asi 6l v nádrži, 6kg v kufru ) za 13,6 80-120km/h dle tacho. Takže to ve skutečnosti ani tak nebude, odhaduji tak 76-115km/h.
Červenec 2, 200817 r NNNTomas: HTP 40 ho ma cca 5900-6000 HTP 47 ho ma cca 6100 p.s.: nejake -+ tam je
Červenec 2, 200817 r ty woe já dám za dvě osoby... ikdyž podviživený....já vím že to je strašně nepřesnej udaj néé,ale chapej o co mě jde...BÝT RYCHLEJŠÍ PO ČIPÁKOVI NEŽ SERIE:-)proto chci aby mě to cca někdo poměřil...chtělo by to na letiště...a zkoušet proti serii..a nebo si zaplatit brzdu:-)škoda že tady z těch lidí co mají čip na Htp 47kw nikdo nešel na brzdu....... já přeci ano, grafy chipu jsou moje změřené, grafy origo jsou jiného uživatele - jirky kocmana, ale ten tu už není, je jasně vidět, že chip mění průběh krouťáku, parametry zůstávají plus mínus stejné (výkon a max. moment), všimněte si rozsahu otáček, kdy je origo moment nad 100Nm a a rozsahu otáček momentu nad 100Nm u chipu, to je přesně co pipisujete, motor táhne dýl do otáček a nekončí u 3500ot.
Červenec 2, 200817 r Autor TAK hOUMÍKU...NA TROJKU Z 60TI DO 100KM/H DLE TACHO A STOPEK 9,6VTEŘINY...
Červenec 2, 200817 r TAK hOUMÍKU...NA TROJKU Z 60TI DO 100KM/H DLE TACHO A STOPEK 9,6VTEŘINY... A teď zkusíme na pětku 130 -180km/h
Červenec 3, 200817 r Musím říct, že než si najdu na to změření čas, asi se hodně pobavím A ve výsledku budu shozen
Červenec 4, 200817 r Autor dadacek:vůbec si jich nevšímej..jsou to tupouni v klidu změř jak jsem potřeboval.....zatím...dík.:-)))
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.