Přejít na obsah

Jaký olej


Doporučené příspěvky

Vloženo

Ok děkuji za upřesnění a doplnění....

Jinak bohužel to není katana ale GSX 550 ES...16 ventil :kol-28: 68 koní při 10 tis :kol-28:

Takže jen pohoda na výlety a popojíždění kolem komína.A

Je mi až líto,když ten pěknej olej vypouštim z mašiny ven :kol-32::kol-28:

Vloženo (editace)

Zdravím chci se zeptat, na kámošově octě se mu rozblikla oranžova kontrolka oleje akorat se v tom moc nevyzna, má octu rv.01 1.9TDi 81kw kod motoru nevim. V nějakym motobchodě koupil tento olej Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 SAE 5W-30; ACEA C3; VW 504 00/ 507 00; Porsche C30, jsme docela zmateni jestli to tam vůbec patří, bohužel na krytu motoru nema natisknutou normu tak nevěděl, já se svou 66kw tam mám 505 00 myslim ale on tam nema nic ani naznak že tam něco vubec bylo, zatím tam dolil asi jen víčko nebo dvě, ale už se mu to zase po 300km rozsvítilo kontrolka oleje, od poslední výměny ma nejato něco přes 7 tis km, může tam dolejvat tohle, nebo si má koupit něco jiného na dolejvání, popř co se může porouchat když to bude dolejvat tímhle, když jsme spolu jeli naposled tak se nám podařilo dostat 3x do nouzáku, předtím když jsme jezdili tak vůbec, může to mít nějakou spojitost ? Děkuji

Editováno: , autor: Mnau
Vloženo

Nejlepší je, když se do motoru leje olej stejné viskozity i specifikace. Změny se dělají pouze při nedostatcích, jako je únik oleje, cvakání hydroštělů atd. Ten Castrol Edge LL by měl být ok.

Vloženo

A co ty VW normy ? Můžou být tyto ? A ACEA nemela by být B3 myslim ? Právě se bojíme aby se nestalo něco s motorem, jestli se tam může crknout a dojet to tak na 13 tis, km a pak vymenit olej a filtr

Vloženo (editace)

Zdravím chci se zeptat, na kámošově octě se mu rozblikla oranžova kontrolka oleje akorat se v tom moc nevyzna, má octu rv.01 1.9TDi 81kw kod motoru nevim. V nějakym motobchodě koupil tento olej Castrol EDGE Professional Longlife III 5W-30 SAE 5W-30; ACEA C3; VW 504 00/ 507 00; Porsche C30, jsme docela zmateni jestli to tam vůbec patří, bohužel na krytu motoru nema natisknutou normu tak nevěděl, já se svou 66kw tam mám 505 00 myslim ale on tam nema nic ani naznak že tam něco vubec bylo, zatím tam dolil asi jen víčko nebo dvě, ale už se mu to zase po 300km rozsvítilo kontrolka oleje, od poslední výměny ma nejato něco přes 7 tis km, může tam dolejvat tohle, nebo si má koupit něco jiného na dolejvání, popř co se může porouchat když to bude dolejvat tímhle, když jsme spolu jeli naposled tak se nám podařilo dostat 3x do nouzáku, předtím když jsme jezdili tak vůbec, může to mít nějakou spojitost ? Děkuji

:kol-47::kol-32: Treba zistit KOD MOTORA.!!!!

EDIT by Wojnar:

Tak takhle PROCHY603 určitě ne!

Jestli chceš citovat někoho příspěvky, tak prosím ať je vidět koho je to citát!!

Pro ostatní:

Byl tady sprostě okopírován text z tohoto příspěvku: http://forum.skodaho...ost__p__1470955

WOJNAR: Chvalis sa cudzim perim !!!!!!!!!!!! :kol-47::kol-46:kol9

PROCHY603: Opravdu? Tak si ještě jednou přečti to vlákno, které odkazuji. A prosím celé!

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo (editace)

Tak jsem kamoše nahnal po telefonu, má ASVčko takže co jsem tu vsechno pochytil i z netu tak u tohodle motoru i když ma longlife tak každych cca 15 tis. km možna i mene, měnit olej a filtr ( kvalitní ) nejlépe polosyntetiku 10W40, hlavně aby to mělo normu 505 00 ( pokud bude chtít měnit po 15tis km ) nebo 507 00 ktery je pry dražší ale je zase vhodnější na dolývání, takže tu butelku co si koupil si muže ponechat klíďo na dalévání, protože ta 507 00 má. Díky chlapi, vůbec jsme nepředpokládali že to auto má prodloužený interval, proto jsme z toho byli trochu mimo teď už je to ok :kol-47: ono to bylo kvuli tomu že když ho nedavno kupoval tak mu mechoš řikal že ten olej tak 15 tis. a nerikal nic o tom že tam muže byt i longlife atd. tak jsme vubec nevěděli

Editováno: , autor: Mnau
Vloženo

marek92

palivový filter sa má meniť každých 60 000km ale osobne ho mením každých 40 000km ale ak ho vymeníš po 30 000km tak určite zle neurobíš lebo vieme ako je to u nás s kvalitou nafty...

Vloženo

já vzduchový měním s olejem, ale taky myslím má delší interval.

Pylový určitě má delší, ale při cenách filtrů bych to neřešil a měnil společně.

U toho pylového to zas ale není tak kritické, max se ti budou mlžit okna, to pak poznáš že je nejvyžší čas vyměnit.

Vloženo

marek92

Peľový filter mením stále na jar + čistenie klimatizácie

Vzduchový filter každých 30 000km

Olejový filter samozrejme pri každej výmene oleja cca 13 500km

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...