Alpaka Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Zdravím, Mám O1 81kW (přečipované na 90kW), 174 000km, r.v. 2000. Před několika měsíci jsem měl auto v servisu, kvůli náhlému snížení výkonu motoru. Auto víc jak 120 nejelo. V servisu provedli několik oprav (oprava elektroinstalace elektroventilu, výměna nějakých tlakových čidel apod.) a auto najednou mělo ohromný výkon. Cosi mluvili o tom, že byla zadřená klapka na turbodmychadlu či co (tomu skutečně moc nerozumím:-)... Nicméně dnes se mi stala obdobná věc, kdy jsem při předjížděcím manévru na dálnici sešlápl plyn na podlahu a auto nijak nereagovalo. Dojel jsem na nejbližší pumpu, kde jsem motor trochu protočil, vypnul a znova nastartoval. Při rozjezdu obvykle bývá slyšet turbo, ale tentokrát vůbec nic. Pak se auto zničehonic vzpamatovalo a zase jelo tak jak mělo. Je možné, že motor spadl pouze do nouzového režimu? Jak se nouzový režim projevuje? Nebo je možné, že je opět zadřená nějaká klapka? Nejspíš s tím pojedu zas do servisu, protože mě čeká delší cesta do Německa a tento nervydrásající zážitek bych si chtěl nechat odpustit. Než s tím pojedu do servisu, chtěl bych znát Váš názor, než jim to tam půjdu otlouct o hlavu :-) Předem děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Pokud je chip ok, tak to bude asi klasický problém s regulací na turbu. Je to tu pořád dokola tak hledej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semenka Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 (editace) Nejsem expert na auta, ale od člověka, který tomu rozumí vím, že u turba je potřeba po dojetí nechat v klidu běžet minutku motor a potom ho teprve vypnout. A ne ho protočit a vypnout. Jinak já osobně ho nemám. Editováno: 6. Červenec 2008, autor: semenka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ilja Vloženo 7. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 je tu toho mrkaky o tvem problemu jen staci hledat, tez mam ten problem a jdu vymenit ventil N75 a jeste necham vycistit turbo a melo by to byt OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alpaka Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2008 Nejsem expert na auta, ale od člověka, který tomu rozumí vím, že u turba je potřeba po dojetí nechat v klidu běžet minutku motor a potom ho teprve vypnout. A ne ho protočit a vypnout. Jinak já osobně ho nemám. Samozřejmě, že se to tak má nechat... Protočil sem to a až po chvíli vypnul... jde hlavně o to, aby se to nevypnulo ve chvíli, kdy je turbo v plných otáčkách. Ale vzhledem k tomu, že nešlo vůbec slyšet, tak by se stejně asi nic moc nedělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.