Přejít na obsah

1.9 TDi 2001 66 KW AGR slabší tah


Smoker87

Doporučené příspěvky

Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine :((((((((((((((((((((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim všechny. Nedávno sem si všim u své okty ,že ve stejné pozici sešlpnutého plynu mam najednou slabší tah .Nevím čím to je ale musím to i více vytáčet, po dni jsem si vsim na počítaci ze se mi zvedla spotřeba o 1- 1.5 l a fakt jde poznat rozdil. dnes jsem narazi na tema http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...44910&st=25 a tak trochu to ma stejne příznaky.ale jako ze na 3OOO otáčkach se mi to nezastavi.jen to proste roste pomalu .nejvic jsem dal stezi 160 a to k tomu s plnym knedlikem.\je mi z toho zle \poradte nekdo. \je to liny jak 120. Podíval vych se na ten ventil N75 ale ubec nevim jak to vypada. předtím to bylo dost živé a 190 na tachaci nebyl problem a ted je i na rovine :((((((((((((((((((((

Váha vzduchu

Editováno: , autor: Gocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

typuju váhu vzduchu, na 99% ;)

To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš.

Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

typuju váhu vzduchu, na 99% ;)

To cos vyfotil je ventil N75, cvakat má, pokud ale prelezeš 3000 ot i pod plnym plynem a nespadne do nouzáku je to OK. Pujč od někoho váhu a uvidíš.

Spíš mě překvapilo že máš facelift, rv 2001 a přitom ještě motor AGR??? já myslel že od 2000 bylo AGU (naklápění lopatek turba a ventil N75 shodný s tím druhým)

Facelift byl pro MR2001 a AGR se vyráběl 10/96 do 02/06, AGU je 1,8T benzín od 05/98 do 10/04 ;)

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec draci tak dneska jsem byl na diagnostice poprve s timto autem naslo to nakou zavadu na tepelnem cidle, tak jsme to smazly a jeli ji poradne nalozit a znovu diagnotiku zadna chybaa uz se neukazala a vykon porad slabej.Tak sme koupil vahu vzduchu vymena a jeste horsi tez to bylo :(((.takze jsem ji vratil nastesti. Uz si nevim rady. ASi uz me ceka jen Skoda servis :((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus ještě snímač teploty a tlaku vzduchu,já měl konkrétně ohlý jeden pin v konektoru a taky to netáhlo.Až jsem si vzpoměl,

že při výměně rozvodů jsem konektor snímače měl odpojený, no a pak blbě zacvaklý.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim

ahoj měl jsem ten samý problém na mé 66kw AGR, v nízkých otáčkách to docela táhlo ale slabě a ve vyšších jsem jel jako 1,2HTP, u mě to ale spravila nová váha vzduchu, tak skus třeba i jiného výrobce , ale to tím asi nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dneska jsem to mel na profi VAGU skodovackym a nic to nenaslo. Davali jsme tam bosackou vahu ale ta byla v haji a auto bylo total mtve :) jinou nemel a pak jsme zkouseli vymenit ten Pod streacem bliz k ridici N75 myslim co sem fotil a to taky nebylo jistejestli je uplne v poradku ale nepoznal jsme rozdil. takze porad nic KURNA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MOHL by jsem nekdo hodit body co to vse muze byt?ZAclo to strasne zrat 1.5 l navic mimo mesto

Váha ( u me zatim nejiste mel sem tam nakou novou neorigo nakej pieg.... bla nevim a bylo to horsi

N75 Ventil

EGR ventil

TUrbo ( mam 100 pro v poradku mereny tlaky atd)

Vstriky?

Cerpadlo?

Editováno: , autor: Smoker87
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem zasel pro ventil N 75 v SKoda orig Servisu.Ventil Stál 1002,-kč :D cos velmi levne si myslim nato ze to je ze skody.Vymeneno prijde mi ze uz mam plyn citlivejsia 160 jsem zatim jel nejvic ale 100% to jeste nebude.

Nouzák povoli jen 3000 Otacek? ja 3000 prekonam

a muze mit turbo tlaky dobry ale buze zlobyt?

nebo vstriky?

mohli by mi nekdo na toto odpovědet?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z 66KW 85KW :D to asi ne snad ? Jinak info: plyn je citlivejsi a trochu i a auto ozilo jel sem skoro 180 ale z tech 130 to docela trva urcite jeste neni neco v poradku

85kw ti je malo??? chipem 85kw z AGR neni problem udelat!! \jako neni problem udelat 200 koni ale to neni jen chipem ale vymenou dalsich veci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsak jich tady na foru je odeme chipnuto docela dost... celkem dost jsem z AGR dostal tryskami a chipem 93KW a 315Nm to jsme odmerily na MAHA valcove zatezove zkusebne

LPS3000. Tech 85 je bez koure, jede lip jak 77kw Okta2 a min zere. :palec2:

Ahoj, pokud má face a AGR tak už má turbo jak 81KW :palec2: pokud se nepletu, to z toho dotane i vícjak 85KW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...