raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Kovokeramická spojka Škoda Octavia 1.8 Turbo. Neodpružená keramická spojka. 5500kč bude to mít nějaké jiné vlastnosti na starty???budu to potřebovat při zvyšování výkonu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalino Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 (editace) je to zbytocne lebo keramicka spojka je vyuzita pri vyssich otacok to znamena tolko ked chces rally a pod lebo inac pri normalnom chode s autom ti to bude presmykovat mne to povedali chlapci co robia s rally autamy ale vsak to je na tebe Editováno: 21. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 no a když chci navyšovat výkon tak potřebuju nějakou lepší spojku co vydrží ten výkon ne?? a co odlehčený setrvačník??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 nevymyšlej kraviny-když chce chip,udělej si taky pořádné brzdy.jsem zvědam,jak bude jezdit s keram.spojku ve městě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kalino Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 (editace) to je pravda to neviuzijes pokial nechces pretekat chces si zvisit vykon pozri sa das cip a mas okolo 180 koni plus tam daj sport filter a sviecky aby lahsie islo to ti neda na vykone ale pojde lahsie a ked chces extrem nedaj cip najprv tam daj silnejsie turbo napr audiTT co ma 220 koni garret a potom napr intercooler kvalitny a uz mozes byt pri 250 koni a ked viac tak ostra vacka komplet vyfuk 4 krat od hrdla cip a mozes byt aj nad 300 a potom ti odidu ostatne veci co su original ako prve prevodovka a spojka a co som toto napisal to je strasne vela penazi takze ked chces je to tvoja vec ale na tvojom mieste by som kupil lepsie auto s vacsim vykonom a to tunoval lebo 150 konova octoska je predsa len rodinne auto a za tie prachy co som tu napisla a predas auto kupis v nemecku bud imprezu alebo evo no a to tunuj aposeres sa ten vykon uvidis Editováno: 21. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 19. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 tak brzdy bud brembo nebo garfel drážkované takže to bude OK, ale ten odlehčený setrvák by šel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 Myslíš drážkované "chudobky" seriových rozměrů? Tak to dovol abych se zasmál. Jak tu psal Cosby - vymýšlíš kraviny. Jestli máš přebytek peněz, tak prosím - ale ikdyž uděláš všemožné úpravy, vždycky to bude jenom obyčejná octávka a je jedno jestli má 150hp nebo 250hp. Místo úprav si pořiď Imprezu WRX Jedno doporučení - místo navyšování výkonu si pořiď pořádný brzdy a uprav si podvozek, ať po pořádně sedí na silnici! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Kovokeramická spojka Škoda Octavia 1.8 Turbo. Neodpružená keramická spojka. 5500kčbude to mít nějaké jiné vlastnosti na starty???budu to potřebovat při zvyšování výkonu?? Asi se ti bude klepat jako ratlík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 klepat se to nebude,ale pokud jezdí v norm.provozu,rozjezdy nic moc.A odlehčený setrvák?????prosím tě k čemu???Co si myslíš,že tím dosáhneš?Měl jsi někdy v ruce setrvák?je dost těžký sice,ale také je docela problém s jeho odlehčením,protože se taky musí perfetkně vyvážit a jestli si myslíš,že ti tam někdo vyvrtá díry tak jsi na omylu a za sport.setrváky se doooost platí a pokud nechceš závodit,je to absolutní nesmysl. nezlob se,ale připadáš mi jako další dárce orgánu-prostě výkon a výkon a co brzdy,podvozek atd??Nejdříve čti-třebas dieselpowerfórum,tam ti každý řekne,že pokud auto pořádně jede tak na 1 místě to musí i pořádně brzdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2008 Tak tak, zrovna na dieselpower nějaký maník (avatar s plynovou maskou ) koupil neodpruženou keramiku za 24 kolíků (pravda, na TDi, ale princip je stejný), a z těch vibrací byl nešťastný... Pokud není pružina na setrváku ani na lamele, fyziku nikdo neoblafne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 6. leden 2009 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2009 no chtěl bych dát větší intercooler, přímo kit pro octaviu 1,8T, co tím dosáhnu, bude to mít i nějaké zápory a hlavně jaké klady??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Napiš na dieselpower fóru fachmanovi s nickem BH motor, ten těch 1.8T udělal hafo ( myslím úprav ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PET007 Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 Jen pro info, ja mam v Astre F odpruzenou 4-segmentovou keramiku Helix + (pritlacak Helix) a rozhodne se to se serii neda srovnat, sice rozjet se s tim da i plynule, ale popojizdeni v kolone ci couvani neni zrovna 2x prijemny. Kdyz se clovek rozjizdi s malo plynem, tak to zacne i celkme dost skubat + na volnobeh bez zmacknutyho pedalu spojky i dost rachta-chrasti (je tam teda jeste lehkej ocel. setrvak 4.8kg). Proste tydle typy spojek uz nejsou na normalni jezdeni at si rika kazdej kdo chce co chce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 23. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2009 (editace) takže octavka je už jen na sportovní učely nikoliv na běžné jezdění takže tak keramika bude, brzdy jak někdo píše už mám komplet 312 a a256 z audi TT, chci koupit sadu od Sachs a ta má kompletní setrvák jednohmotu, přítlačný talíř zesílený a kovokeramickou lamelu, v čem bude mít ten odlehčený setrvák plusy nebo mínusy??? Editováno: 23. Listopad 2009, autor: Radek Obadal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.