Přejít na obsah

Keramická spojka


raob design airbrush

Doporučené příspěvky

je to zbytocne lebo keramicka spojka je vyuzita pri vyssich otacok to znamena tolko ked chces rally a pod lebo inac pri normalnom chode s autom ti to bude presmykovat mne to povedali chlapci co robia s rally autamy ale vsak to je na tebe

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pravda to neviuzijes pokial nechces pretekat chces si zvisit vykon pozri sa das cip a mas okolo 180 koni plus tam daj sport filter a sviecky aby lahsie islo to ti neda na vykone ale pojde lahsie a ked chces extrem nedaj cip najprv tam daj silnejsie turbo napr audiTT co ma 220 koni garret a potom napr intercooler kvalitny a uz mozes byt pri 250 koni a ked viac tak ostra vacka komplet vyfuk 4 krat od hrdla cip a mozes byt aj nad 300 a potom ti odidu ostatne veci co su original ako prve prevodovka a spojka a co som toto napisal to je strasne vela penazi takze ked chces je to tvoja vec ale na tvojom mieste by som kupil lepsie auto s vacsim vykonom a to tunoval lebo 150 konova octoska je predsa len rodinne auto a za tie prachy co som tu napisla a predas auto kupis v nemecku bud imprezu alebo evo no a to tunuj aposeres sa ten vykon uvidis

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslíš drážkované "chudobky" seriových rozměrů? Tak to dovol abych se zasmál. Jak tu psal Cosby - vymýšlíš kraviny. Jestli máš přebytek peněz, tak prosím - ale ikdyž uděláš všemožné úpravy, vždycky to bude jenom obyčejná octávka a je jedno jestli má 150hp nebo 250hp. Místo úprav si pořiď Imprezu WRX ;)

Jedno doporučení - místo navyšování výkonu si pořiď pořádný brzdy a uprav si podvozek, ať po pořádně sedí na silnici!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klepat se to nebude,ale pokud jezdí v norm.provozu,rozjezdy nic moc.A odlehčený setrvák?????prosím tě k čemu???Co si myslíš,že tím dosáhneš?Měl jsi někdy v ruce setrvák?je dost těžký sice,ale také je docela problém s jeho odlehčením,protože se taky musí perfetkně vyvážit a jestli si myslíš,že ti tam někdo vyvrtá díry tak jsi na omylu a za sport.setrváky se doooost platí a pokud nechceš závodit,je to absolutní nesmysl.

nezlob se,ale připadáš mi jako další dárce orgánu-prostě výkon a výkon a co brzdy,podvozek atd??Nejdříve čti-třebas dieselpowerfórum,tam ti každý řekne,že pokud auto pořádně jede tak na 1 místě to musí i pořádně brzdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...

Jen pro info, ja mam v Astre F odpruzenou 4-segmentovou keramiku Helix + (pritlacak Helix) a rozhodne se to se serii neda srovnat, sice rozjet se s tim da i plynule, ale popojizdeni v kolone ci couvani neni zrovna 2x prijemny. Kdyz se clovek rozjizdi s malo plynem, tak to zacne i celkme dost skubat + na volnobeh bez zmacknutyho pedalu spojky i dost rachta-chrasti (je tam teda jeste lehkej ocel. setrvak 4.8kg). Proste tydle typy spojek uz nejsou na normalni jezdeni at si rika kazdej kdo chce co chce :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže octavka je už jen na sportovní učely nikoliv na běžné jezdění takže tak keramika bude, brzdy jak někdo píše už mám komplet 312 a a256 z audi TT, chci koupit sadu od Sachs a ta má kompletní setrvák jednohmotu, přítlačný talíř zesílený a kovokeramickou lamelu, v čem bude mít ten odlehčený setrvák plusy nebo mínusy???

Editováno: , autor: Radek Obadal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...