Přejít na obsah

jak jste vyresili krouceni kotoucu??


lubann

Doporučené příspěvky

No svyho casu jsem tim prosel, vymenil jsem snad vsechno co slo a stejne to nepomohlo, jen me to stalo pres 10000 a bylo to uplne k hovnu, za sebe bych rekl , ze ty kecy vyrobcu kotoucu jsou jen jejich alibismus a neschopnost vyrobit poradny kotouc. Vsichni to koukaji jen ojebat a omrdat jak to jen jde a hlavne kazdyho pak pekne podojit z penez. Takze nikdo mi uz nenakuka ze krouceni kotoucu zpusobuji vule v podvozku, je to jen jedna velka lez. Za dalsich 14000 jsem si pote koupil brzdy 312/256 z O1 RS a byl klid. Jenom to poznani me vyslo draho.  Je mi lito lidi , kteri se techto kecu a zvastu techto vyrobcu a dealeru chytnou a meni doslova picoviny, a uplne zbytecne. Uz kolikrat jsem se presvedcil , ze kotouce z prvovyroby jsou kvalitnejsi nez aftrmarket. Znam spoustu lidi kterym se zacaly kroutit kotouce az po vymene. Se stejnym podvozkem najezdili treba pres 70000km a bez problemu, vymenili origo kotouce za vyrobky zvucnych znacek a po par tisic km zacaůli mit problemy.A do autorizaku po uplynuti zaruky uz tolik lidi auto nedava, a kotouce a brzdy nechava menit v beznych servisech, kde origo kototuce kvuli vyssi cene nemontujou. Pak muzou ale i nemusi prijit problemy s kroucenim. Kde kdo pak to studuje na internetu a narazi na tyto vymyslene slinty, ktere treba plati jen v nekolika malo procentech  Spis bych rad videl dukazy a lidi , kterym od krouceni pomohlo , ze vymenili loziska nebo nejaky gumicky na brzdicich, myslim ze by jich asi nebylo. Takze je na kazdym jak se k tomu postavi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to prostě nesmysl měnit všechno. Logika věci. Jezdím, vše je ok, najednou měním kotouče a pak to začne kopat a já mám najednou vše špatné ?? Blbost, stačí lidský selský rozum. Další logika, měnit náboje, hážou..nedokážu si představit, jak normální jízdou může dojít ke "zkroucení" náboje, navíc když uvážím (je to ale nesmysl), že mám "zkroucený" náboj a dám na něj nový rovný kotouč, tak najednou je 2 tis.km klid a pak až ten kotouč začne vibrovat ? neměl by hned být "zkroucený" když jej dám na nerovnoměrný povrch, který při otáčení kolem své osy vibruje a háže? Proto tady ty sdělení výrobců ani neřeším, je to nesmysl typu "vyměntě žárovku, ale abychom měli jistotu, že bude vše oka, koupíme raději celé nové přední světlo"

Editováno: , autor: JaroslavZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak jak pises, nedovedu si na seriovy Oktavce se seriovym vykonem predstavit brzdeni ze by se zkroutil naboj, to snad ani neni mozny, ten naboj je pekny kousek oceli. Schvalne jsem si jich nekolik poridil ze servisu kde je menili, a nikdy zkrouceny nebyly !!!, hazivost cela naboje vuci prumeru pro lozisko bylo do 0,01 mm, stejne jako novy . Pro objektivitu jsem meril jak tisicinovym uchylkomerem, tak 3D souradnicovym pristrojem , ktery meri i v desetitisicinach a vysledek byl stejny. A vule v lozisku toto krouceni neudela, zajedno je temer zanedbatelna, zadruhy i kdyz tam je , tak vuci kotouci je hlavne v radialnim smeru, nikoliv axialnim. A kdo tvrdi ze ma vuli velkou na loziskach, tak necht sem prosim da video s vykladem a ukazkou te vule , hlavne jak to meril a zjistil. Nejen ja, ale i ostatni se urcite velice radi pouci. Lozisko se proste meni az zacne hucet a i to ma vuli minimalni, vse jsem si merenim overil. Delal jsem oktavky ktery mely puky utrhany, tlumice vytekly, stabik vymackanej a nikdy zadny problemy s kroucenim nebyly, najednou se daji novy kotouce a po 2-3 tis km zacnou kopat. Podvozkem to asi sotva bude. Jeste je taky problem ze nekteri si daji kombinaci kotoucu a desek opravdu nevhodnou a tam uz je mozny ze ty kotouce, treba i dobry, prehrejou a zkrouti. Ale komu neni rady, tomu neni pomoci. Kdo chce menit podvozek , at si ho meni, kdo chce zkouset ruzny kombinace kotoucu a desek, tak at klidne zkousi, je to kazdyho vec :kol-32: :kol-32: :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar všichni, mám najeto přes půl milionu na Octavii I, m.r. 2000, kupoval jsem ji novou. Řešení vibrací kotoučů jsem věnoval min. desítky hodin. Z 95% je prvotní příčinou vůle v některé části uložení ramen. Příčina nebývá v kotoučích ani v destičkách, dokud budete mít vůli někde v uložení ramen nebo náboje kola, budete dokola řešit pouze důsledek - nestejnoměrně opotřebené kotouče. Nejčastěji je problém v zadním uložení spodního ramene. Od vyřešení příčiny závady mám najeto cca tři sta tisíc km bez nejmenších problémů. Litanie kolem kvality kotoučů a destiček a jejich různé kombinace apod. jsou ztrátou času. (Možná až na nějaké padělky z Číny, tam je možné všechno, tzn. nekupovat podezřele laciné díly!) Mirek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidim ze kazdy ma jine zkusenosti, ja ze svych muzu rict ze to v 90% nepomohlo, a zkousely se puky jak origo, tak plny z TT, ale bez valnych vysledku. Jinak nesouhlasim s tim ze kombinace kotouce vs desticky je ztratou casu. Kdyz si das spatnou kombinaci tak to za jedno moc nebrzdi a nasleduje vetsinou to tolik omylany krouceni, protoze se kotouce prehrejou. Ze svych zkusenosti muzu rict ze se az tak nejvic osvedcilo davat desticky spis mekci a kotouce , treba se budes divit, ale spousta lidi jezdi kotouce Starline a uplne v pohode

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navíc dávat zadní plné puky bych nedoporučoval, jde vše cítit do volantu, větší přenos vibrací do kabiny, auto je tvrdší, vše vepředu dřív odejde, rameno se v uložení nehýbá, prostě zbytečná investice, ve spoustě případů šlo zpátky klasické uložení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

To s těma třmenama je blbost. Měl jsem na svojí 1,8T 288mm a začly vibrace. Upgradoval jsem na 330mm kotouč s osmipístkem a stejně to po čase přišlo zas.

 

EDIT: zkoušel někdo měnit třeba celou nápravu?? Proč se ta chyba nevyskytuje u VW GIV nebo Seat Leona??

Editováno: , autor: Pajk85
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Takže už mám taky problém s vibracema při brždění. Nicméně jsem zjistil, že kotoučema to na sto procent není (mimochodem před cca 5000 km výměna). Měřil jsem házivost a pravý kotouč hází max 0,03 a levý 0,05 což je naprosto v pořádku. A teď babo raď :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten článek o cementitu jsem už někde četl a už tenkrát se mně nezdál. Pokud mé chabé metalurgické znalosti dovolí, tak cementit je nestabilní struktura. To znamená, že po ohřátí nad určitou teplotu se uhlík rozpustí v železe na normální stabilní strukturu.

 

Cementit vzniká zahřátím nad určitou teplotu (asi 723 stupňů) a rychlým ochlazením, například při kalení se součásti ponořují do vody. Ale jak už jsem psal, školy nemám ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj Sice to tu už je mrtvé ale oživím to kroucení kotouču je spusobeno vice věcma.

špatný material. špatná montáž .nehledejte problem v kotoučích někdy se stane že koupite špatne kotouče .před rokem jsem dával Bremba kotouče i desky.zajížděl jsem jak jsem měl a přesto nevydrželi nandaval jsem v servise .Byly tak skroucené že se nedal udržet volant pak jsem požádal kolegu z práce jestli by se mi na to nekoukl vyhodil mi je objednal original co tam byly puvodní při koupi auta TRW i desky než začal všechno na kole rozebral ocistil promazal atd rezave dily vylestitl nandal smontoval a ted mam za sebou pul roku a kotouče se ani nehnou nadhera precizní kvalitni práce ne takove jak v servisu zadna srdcova zelezitost ale rychle at mame prachy na stole tak to je muj příběh o tom jak udělat brzdy a byt spokojeny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...