Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

to pava:

Já teda nechci rýpat, ale přečetl jsi si po sobě, co jsi napsal? Nebo jsem možná úplný blb já, ale připadá mi, že v tom příspěvku píšeš o tom, co sis někde přečetl ( ten popis upgrade software a i nějaké další věci mi tam moc nesedí-jen tak ze zvědavosti upgrade s připojením on line do škodovky...) a proč jezdíš na 98 benzín? Pokud je to úplně normální příspěvek, tak mi prosím promiňte všichni.

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pava:

Já teda nechci rýpat, ale přečetl jsi si po sobě, co jsi napsal? Nebo jsem možná úplný blb já, ale připadá mi, že v tom příspěvku píšeš o tom, co sis někde přečetl ( ten popis upgrade software a i nějaké další věci mi tam moc nesedí-jen tak ze zvědavosti upgrade s připojením on line do škodovky...) a proč jezdíš na 98 benzín? Pokud je to úplně normální příspěvek, tak mi prosím promiňte všichni.

Taky nechci rýpat, ale asi ano. Byl jsem u toho a co jsem napsal je pravda. Škodovka neposílá dealerům žádné CD s upgradem ani nic podobného, prostě vše jde on-line po kabelu přes internet. I když chceš například vyměnit panel přístrojů za ten s maxidotem. Nikdo ti to v garáži neudělá, jedině ve škodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky nechci rýpat, ale asi ano. Byl jsem u toho a co jsem napsal je pravda. Škodovka neposílá dealerům žádné CD s upgradem ani nic podobného, prostě vše jde on-line po kabelu přes internet. I když chceš například vyměnit panel přístrojů za ten s maxidotem. Nikdo ti to v garáži neudělá, jedině ve škodovce.

Tak ja som musel cakat 3 mesiace na nakodovanie denneho svietenia, lebo nemali spravne CD...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak "kvalita" autorizovanych servisov Skoda na Slovensku.

PS: Ked som si chcel dat dodatocne namontovat parkovacie senzory, tak odpoved bola "to sa da len pri vyrobe auta".

V neautorizovanom servise mi to urobili aj s nakodovadim a skusobnou jazdou za 24 hod... :palec2:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Skor to bude blbym benzinom na JETe ;)

Mám najeto 50 000, pocukávání při rozjezdu jsem řešil zkoušením nejrůznějších benzínů a motor prakticky necukal s obyčejným naturalem na shellce. Bohužel se opět objevilo při používání tohoto nového benzínu. Někdy se ale zdá, že za to trapný pocukávání může i počasí ?! Vysrážená voda někde v trubkách nebo tak něco ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám najeto 50 000, pocukávání při rozjezdu jsem řešil zkoušením nejrůznějších benzínů a motor prakticky necukal s obyčejným naturalem na shellce. Bohužel se opět objevilo při používání tohoto nového benzínu. Někdy se ale zdá, že za to trapný pocukávání může i počasí ?! Vysrážená voda někde v trubkách nebo tak něco ?

Zdravím, mám najeto 55tis na totožném motoru s DSG a žádné cukání. Benzin beru různě i když převažuje Shell 95. Nejsem znalec nebo mechanik, ale v minulosti jsem na jednom autě podobný problém řešil a bylo to svíčkama a kabelem k nim a taky se vyměnil palivový filtr a byl klid. Ano byl to generačně jiný motor, ale mám za to, že některý problémy se dnes v servisech řeší moc "inženýrsky":-), jak nic nepíše diagnostika problém není.....

A pozor není zapalovací svíčka jako zapalovací svíčka, tehdy byl problém i v tom, že se dělaly "teplé" a "studené" svíčky a asi i dnes a i když je to možná úsměvné dělalo to velký problém, když se proměnily...ale jak píšu nejsem technik přes motory, jsem stavař:-)

Editováno: , autor: DaveDAD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

To rozhodne nechci proto se ptam. oka davat to tam rozhodne nebudu.ale levny to taky nebylo jsem ve svedsku a maj tady drahej benzin. ale ne jako motor. dekuju za radu. jsem myslel ze se to rozredi. prece jenom kdyby to bylo obracene, tak by se toho tolik nestalo. naftak by to vzal jenom by mel nizsi teplotu vzplanuti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska byl na první prohlídce po 15.000, olej vypadal podivně, velmi podivně a ještě ke všemu mi ve značkovém servisu sdělili, že LP na všech vozech operativního leasingu nařídil změnit pevný interval na variabilní, nalili mi tam nějaký Kastróóól s šíleně dlouhým názvem a číslem, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat. A ještě neukazuje Maxidot zbývající kilometry do prohlídky v menu Stav vozu. To je asi normální, když jsem ujel cca 50 km, že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šlo to do velké vany a vypadalo to jako černá metelíza...já se v tom nehrabal ani jsem to nechutnal :) ale bylo to nějaké řídké a divné. Jak to mám popsat? Já vím, je to první olej, ale stejně....chtěl jsem se na to podívat a bylo mi to umožněno. co víc k tomu říct. nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak po překodování (škodovka nastavila pevný interval, lease plan chce variabilní) mi konečně naskočila na maxidotu nějaká hodnota (14 dní tam nebylo nic) a je tam 28 700 nebo 715 dní. No to ujedu rychle, ale představa že někdo jezdí nějak málo a za 715 dní v motoru porostou i hřiby pravé, moc důvěry v ten variabilní interval a long-life oil, nedává. Ale nevím. Po ujetých cca 15500 km jsem žádnou velkou změnu nepozoroval. Auto jezdí dobře. Akorát bych řekl, že jsem lehce přehodnotil vhodnost toho motoru pro více lidí s více naloženým kufrem. Dva dospělí, dvě děti a spousta krámů (dva kočáry a hadry a nesmysly pro dva caparty) a už mi to taková "výkonová bomba" nepřipadá ale já mám blbé srovnávací podmínky, protože ereso je druhé auto v rodině. A taky pominulo "počáteční nadšení". Nejsem schopen to úplně objektivně posoudit, takže zbyl jen jediný pocit. Než 1,4 tsi za nějakých 547 000 CZK (xenony, climatronic, ambiente plus, MF volant s maxidotem) tak je lepší ereso za 735 000 (když odečtu Columbuse za nějakých 45 000 CZK, tak jen 690 000). Rozdíl 140 000 CZK je sice dost, ale zdá se mi spíše, že ta 1,4 je dost předražená, ne že by bylo to ereso drahé. A průměr 8,94 (pouze město!! a mám na mysli tu 1,4 tsi) je velmi dost. S eresou se vejdu ve městě (s opatrnou ale ne úplně nesmyslnou jízdou) do cca 10 l taky. Ale jsou to jen mé pocity, rozhodně nikomu nic nevnucuji. A ještě něco,když si čtu o 1,2 tsi jak je to úžasný motor. Říkám ano, ale pro jednoho a s prázdným kufrem.Já samozřejmě proti tomu motoru ani jeho majitelům vůbec nic nemám, jen srovnávám s tou 1,4 a nějak mi ty výkřiky nadšení moc nepasují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak po překodování (škodovka nastavila pevný interval, lease plan chce variabilní) mi konečně naskočila na maxidotu nějaká hodnota (14 dní tam nebylo nic) a je tam 28 700 nebo 715 dní. No to ujedu rychle, ale představa že někdo jezdí nějak málo a za 715 dní v motoru porostou i hřiby pravé, moc důvěry v ten variabilní interval a long-life oil, nedává. Ale nevím. Po ujetých cca 15500 km jsem žádnou velkou změnu nepozoroval. Auto jezdí dobře. Akorát bych řekl, že jsem lehce přehodnotil vhodnost toho motoru pro více lidí s více naloženým kufrem. Dva dospělí, dvě děti a spousta krámů (dva kočáry a hadry a nesmysly pro dva caparty) a už mi to taková "výkonová bomba" nepřipadá ale já mám blbé srovnávací podmínky, protože ereso je druhé auto v rodině. A taky pominulo "počáteční nadšení". Nejsem schopen to úplně objektivně posoudit, takže zbyl jen jediný pocit. Než 1,4 tsi za nějakých 547 000 CZK (xenony, climatronic, ambiente plus, MF volant s maxidotem) tak je lepší ereso za 735 000 (když odečtu Columbuse za nějakých 45 000 CZK, tak jen 690 000). Rozdíl 140 000 CZK je sice dost, ale zdá se mi spíše, že ta 1,4 je dost předražená, ne že by bylo to ereso drahé. A průměr 8,94 (pouze město!! a mám na mysli tu 1,4 tsi) je velmi dost. S eresou se vejdu ve městě (s opatrnou ale ne úplně nesmyslnou jízdou) do cca 10 l taky. Ale jsou to jen mé pocity, rozhodně nikomu nic nevnucuji. A ještě něco,když si čtu o 1,2 tsi jak je to úžasný motor. Říkám ano, ale pro jednoho a s prázdným kufrem.Já samozřejmě proti tomu motoru ani jeho majitelům vůbec nic nemám, jen srovnávám s tou 1,4 a nějak mi ty výkřiky nadšení moc nepasují.

RS Octavia...město do 10l...v jakým městě bydlíš? 2.0 tfsi v rs je velmi NEúsporný motor. jediný, kde se dá jakž takž mluvit o hospodárný jízdě, jsou okresky. město a dálnice jsou z tohoto úhlu pohledu tragédií.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Františku, bydlím v Brně, přijeďte si to vyzkoušet. Já vím..... věčná diskuze nafta x benzín. To víte, nafta to není ale já jsem spokojen. Dovolil jsem si vyslovit názor. Taky tady nepíšu, že nafta patří do kamen a traktor na pole. Nic ve zlým, ale fakt se s tím dá pod deset jet i po Brně. A když nemusíte řešit spotřebu tak myslím, že lepší motor ve škodovce není(i když je to Audi, jak jsem zjistil až z techničáku, protože zas takový borec nejsem :-). A já spotřebu, s dovolením, nějak moc neřeším. To jen na okraj, tady je to o 1,4 tsi. Hezký večer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Františku, bydlím v Brně, přijeďte si to vyzkoušet. Já vím..... věčná diskuze nafta x benzín. To víte, nafta to není ale já jsem spokojen. Dovolil jsem si vyslovit názor. Taky tady nepíšu, že nafta patří do kamen a traktor na pole. Nic ve zlým, ale fakt se s tím dá pod deset jet i po Brně. A když nemusíte řešit spotřebu tak myslím, že lepší motor ve škodovce není(i když je to Audi, jak jsem zjistil až z techničáku, protože zas takový borec nejsem :-). A já spotřebu, s dovolením, nějak moc neřeším. To jen na okraj, tady je to o 1,4 tsi. Hezký večer.

jasny. ja reagoval za a) protoze jsem mel 1.8tsi, a motor uchvatnej, lec spotreba proste pri rocnim najezdu 40-45t prijemna nebyla a za B)http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=815148 tohle je presne o cem mluvim.

mimo to se to tyka vsech tsi motoru s tim, ze objem nic nenahradis jak u vykonu, tak u spotreby, proto 1.4tsi myslim bude umet jezdit relativne hospodarne, za cenu mnohem nizsiho vykonu samozrejme. A pokud neresis spotrebu, pak ti opravdu zavidim, ja to pri cenach PHM a ujetych km resil s tsi dost. proto sla z domu, byt mi to mohlo srdce urvat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...