Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

no to já projížděl superba v 125kw a nějak se bál :-) takže je to taková nic moc projíždka, ideálně když ti to známej pučí třeba na 100km alespoň...

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo

To jo. Já na té projížďce najel jen pár km, ale ta slečna z autosalonu mě pořád pobízela, ať na řádně šlápnu. Asi měla pořádný rizikový příplatek. :kol-28:

Vloženo

Nooo, čo do dynamiky motora (mám ho v Leone, naj. 40 000km) si myslím že to absolútne postačujúci motor. Aj silnejšie stroje s ním majú problémy, a to aj také od ktorých by to nikto nečakal. Každopádne je to motor na jazdenie, nie na pretekanie, ak chceš svižnosť na diaľnici okoľko 130-160 zvoľ už inú alternatívu (1.8TSI). Do tých 140 má aj tento motor dynamiku viac ako postačujúcu, samozrejme potom nerátaj so spotrebou 6,1l ;) Ja s ním mám skúsenosti, čo som experimentoval na spotrebu až až. Keď som jazdil naozaj naozaj úsporne + defenzívna jazda, tak som po meste spravil nejakých 6.8 v premávke (7.5 pri normálnej jazde a 8.7 keď som bol všade prvý). Kombinovane sa dá aj za 5.7 (totálne kotúlanie sa) 6.2-6.4 taká normálna jazda a 7.2 (to je vážne nakladanie). Každopádne ten môj exemplár má napríklad problémy s diaľnicami. Videl som kopec ludí čo hovoria že 130km/h dialnica a spotreba 6.5, ten môj je asi na houno zabehnutý lebo pri tejto rýchlosti na dialnici žerie 7.5l/100. Holt aj na to treba dbať, ako je motor zabehnutý

Vloženo

Souhlasím s tím, že dynamika je skutečně velmi dobrá. Oproti HTP je to raketa  :kol-28:  Přecházel jsem z papírově silnějšího motoru 1.8T v OI (ten je ohledně dynamiky vynášen do nebes) a při běžné jízdě mi TSI přijde živější - tubo zatahuje v nižších otáčkách. Dlouhodobou spotřebu mám 6,3 l/100 km. Což je o 1,5 l méně než mi žrala 1.8T. Předpisová jízda po okreskách, kde není moc kopců, u mě znamená spotřebu kolem 5 litrů. Krátké jízdy do 8 litrů. Rozvodů bych se nebál, pokud to auto nebude mít moc naběháno. Když tak se mlácením při startu motoru zavčasu ozvou. Největší nevýhoda u tohoto motoru je pro mne pomalé zahřívání v zimě a s tím související pomalý nástup topení. Jinak zkušeností s tímto motorem je tu už skoro 60 stránek. Doporučuji přečíst, abys nebyl zbytečně překvapen - vysoké otáčky při startu při venkovní teplotě v určitém rozsahu kvůli emisím apod.

Vloženo

Ano presne ako píšeš, jediný "neduh" je ono pomalé zohrievanie, ale túto zimu ho budem riešiť krytkou chladiča, snáď to pomôže :) 

Inak súhlas 100%-tný s príspevkom nadomnou, ešte aj čo sa týka tej 1.8T (máme ho v služobáku) :D

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak už i mě postihlo zmiňované "houpání" výkonu při akceleraci. Popis jevu už tu byl: Při plném plynu mezi 2-3 tis. otáček motor v pravidelných intervalech přestává táhnout. Všimnete si toho, když se na to soustředíte. Při zapnutí klimatizace se to lehounce zvýrazní. Pružné zrychlení 80-120 km/h na 5. rychlost to ideálně prověří (10,5 s vs 12 s). Zkusil jsem auto protáhnout do otáček, ale nezlepšilo se to. Nejeto mám 32 tis. Diagnostika bez chyby.

Vloženo (editace)

Nemá to na svědomí použité palivo? Zkuste změnit pumpu, popřípadě použít aditivum do benzínu, nebo přímo prémiové palivo. Mám vyzkoušené, Optimal 95E od Eurooilu https://www.ceproas.cz/optimal-95e Funguje a není drahé. U nás je teď  za cenu 34.60,-Kč

Editováno: , autor: pava
Vloženo

Pava, Pitrsman

mám služební OIIC z 07/2010 reklamováno a vyměněno: 1x řetěz, 1x řetěz + přestavovač, 1x polomotor.

Nyní najeto 104 tkm.

Po výměně polomotoru najeto cca 14 tkm a po prvním denním nastartování začínám opět slyšet to známé zaklepání.

Doufám, že se stav nebude zhoršovat.

Jinak je motor velice povedený /pokud to jede a nestojí v servisu/, podvozek /jako u všech OII/ na podtrženou 1.

Vloženo

Pawouku a ostatní buďte v klidu. Racek08 měl extrémní smůlu. Naše TSI je na tom skutečně velmi dobře - z hlediska rozvodů. Důkazem je, že Škoda používala rozvody pod stejným číslem a nijak je neinovovala (narozdíl od 1.2 TSI a HTP).

Další pozitivní zprávou je, že mnou popisované trhavé zrychlování, se od té doby (500 km) neprojevilo - benzín stále ten samý. Zřejmě nějaká eco-fičura. Ale pokud by někdo věděl, jak to skutečně je, byl bych rád. Budu klidnější. Podobně jako TPI ohledně rychlejšího ohřevu katu.

Vloženo

Já vím, je to podobný extrém asi tak jako moje služební Fabie TSI. Nicméně jsem kdysi někde na nějakém foru (asi některém VW) zaznamenal nějakou zmínku o tomto problému, kterýžto má způsobovat ne úplně dobře fungující regulace turba. Ale berte to s rezervou, dohledat to již nedokážu.

Vloženo

Tak já trhavé zrychlovani nastesti zatim nezaznamenal (najeto 35000). Ale co mě fakt štve, jsou ty zvýšené otáčky při startu tedy to uz zminene TPI :( Náhodou jsem zjistil, ze kdyz se objevi ty zvýšené otáčky, vypnu motor a opet nastartuji, tak uz motor do vysokých otáček nejde :) Asi to tedy neni ideální řešení, startovat 2x, ale problémy jsou přeci od toho, aby se obchazely, ze? ;)

Vloženo

Zvýšené otáčky nijak neřeším (nepřipadá mě to jako problém), nastartuji a jedu. Nevidím důvod, proč provádět eskapády typu "startovat 2x po sobě". Nejsem příznivec Start/Stop systému a tohle mi ho začíná připomínat. :kol-28:

Vloženo (editace)

Nedoporučuji hned vypínat. Každý studený start motoru vadí. Mě to taky nijak zásadně nevadí. Nastartuji a než si zapnu pás a naladím písničku z CD v pohodě vyrážím.

Ohledně regulace turba: podle toho chování by to bylo logické. Zase kdyby tam byla nějaká závada, tak by to ukázala diagnostika.

Editováno: , autor: pet59k
Vloženo

U mě, když hned vyjedu po "eco" startu, tak je poznat, že jde bohatší směs. Lechtám lehce plyn a zrychluje to víc než normálně, při řazení padají pomaleji otáčky,... Pokud jsem tomu jednou víc šlápl, tak se taky trochu motor dusil. Ale není to nic, co by se nedalo přežít. Moje první auto Škoda 120LS se na sytič chovala méně kultivovaně. Nehledě na následné laborování s ubíráním sytiče  :kol-28: Stejně tak japonská auta mají za studena více bohatou směs - pro rychlejší zahřátí. Měl jsem Mazdu 626 2.0 16v a ta, pokud měla studený motor, tak při sundání nohy z plynu na nižší převody ještě normálně plynule jela a vůbec nezpomalovala  :kol-47: Je fakt, že mě to několikrát dost překvapilo - při najíždění do křižovatek  :kol-31:

Vloženo

Abych pravdu řekl, já když je to studený, tak na to moc nehamtám, nebo se zrovna náhodně trefuji do otáček, kde to neškube. Tak proto je možné, že nějaké cukání za jízdy nepociťuji. Asi to budu muset někdy vyzkoušet. :kol-28: Navíc ten "Eco mód" je jen na pár desítek vteřin.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...