Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jo kokto to není k smíchu, je to léty prověřená věc.  :kol-28:  Něco podobného jsem třeba používal dříve u kontroly ložisek velkých oběhových čerpadel, nebo jejich elektromotorů. A úplně nejlepší je na tuto činnost šroubovák s průchozím dříkem (dá se do něj bouchnout kladivem). :kol-47:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ihned po nastartování se ozve výrazné „chrrrrrrrrrrrrr“. Pazvuk je krátký jen 1 až 2 sec. a přirovnal bych ho ke zvuku, když nevyšlápnete spojku a řadíte přes zuby. Stává se to pouze při studeném startu s frekvencí tak každý 10 až 20 start. Nevíte, co to může být? Máte někdo stejnou zkušenost?
Pro zajímavost mám 85tis., žádná kontrolka se nerozsvítila, motor jinak šlape normálně.

Vloženo

Rozvody, případně přestavovač vačkového hřídele. Ale já bych si tipnul rozvody. Toto je neradno podceňovat - může to skončit fatální závadou pro motor. Takže navštiv servis, ať se ti na to pořádně podívají.

Vloženo

skater:Jaký olej dáváš a v jakých intervalech ho měníš? Mám stejný ročník cca 65 tkm a stejně jako Pawouk zatím klid. Dávám plnou syntetiku 5W-40 a měním co 10 tkm.

Vloženo

Prvních 30tis. jsem tam nechal Longlife, potom vždy na 15tis. plnou syntetiku 5W-40 jako dáváš Ty.

Zajímavé je, že to zarachtá jen někdy a většinou když navečer odjíždím z práce. Ráno při nejstudenějších startech byl rachot snad jen jednou.

Vloženo

Tak to zkus a uvidíš. Kdes to četl? Máš problém s rozvody? Záruku už nemáš? Kdesi kdysi se psalo o tom, že koncern rozšířil kulance na problémy s rozvody u motorů TSI.

Vloženo

Taky si myslím.

Jen by mě zajímalo, jestli hned řešit rozvody. Co vy, co s tím máte problémy? Jak dlouho na to takhle jezdíte?

 

Doporučuji ti pročíst si tohle vlákno, vše již tu bylo několikrát řešeno...

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Pánové, potřebuji teď vyměnit olej. Poslední dva roky jsem si nechával dělat i další úkony (měnit svíčky, servis klimy, výměna pal. filtru), některé zřejmě trochu zbytečné. Takže bych teď chtěl zajet jen na výměnu oleje + olej. filtru. Oba vzduchové si koupím a vyměním sám. Jinak auto nemá žádné poruchy, takže mi přijde zbytečné některé věci vyměnovat preventivně. Autorizovaný servis škoda mi vymění olej (Castrol Magnatec 5W40) a olej. filtr za 2 500 Kč. Je to OK cena, nebo platíte víc / míň. Uvažuju i o nějakém neautorizovaném servisu.

Vloženo

Výměna oleje + olejového filtru (autorizovaný servis) + prohlídka po dvou letech byla u mne do 1000 Kč. Olej jsem měl ovšem vlastní. Teď se chystám na další, tak pak napíšu. 

Vloženo

Znám i dražší autorizovaný servis - olej Shell Ultra 5W-40 + filtr + čtení chyb ŘJ za 3000 Kč.

A ještě jsem se v servisu dověděl, že při nutné výměně rozvodů (po záruce) Škodovka zaplatí pouze díly dražší než 4000 Kč.

Vloženo

to neni špatné ak si porátam cenu prestavovača vačky , druhého koliečka vačky, reťaze , tesnenia , tmelu , napínáku a pár skrutiek prípadne oleja a filtra ....

Vloženo (editace)

Pozor aby nedošlo k mýlce, díly pod 4000 si platíme sami! Myšleno cena jednoho dílu, takže výrobce zaplatí např. přestavovač vačky, jehož cena je kolem 10000.

Editováno: , autor: skater

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...