Pawouk Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Ad sw - já taky neměl na mysli, že by to upgrade sw tyto projevy úplně "zrušilo", ale aspoň trochu "umravnilo". Jak píšeš, tak to nemá žádný podobný účinek. Já ani nevím, jakou verzi sw tam mám. Máš ponětí, kde to ve VAGu najdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Co když mi to tak, jak na to videu zarachtá jen vyjímečně? Auto mám přes rok (rv2009), najeto cca 15000km (celkem má 60000km). Zatím se mi to stalo asi 5x, naposledy někdy před dvěma měsíci, poprvé asi dva měsíce po koupi. Většinou to bylo po delším stání v garáži (cca 10 dní). Serviceman mi povídal, že pokud je to takhle vyjímečně, tak by to zatím neřešil (ptal jsem se ve čtyřech autoriz. servisech - dva v Praze, dva na jihu čech). Zvýšené otáčky po startu jsou evergreenem. U mě samozřejmě to samé, vybrace cca 30-40sec po studeném startu při vyšší venkovní teplotě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozone Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Díky za tak rychlé odpovědi. Na přiloženém videu je opravdu krátké zaštěknutí, u mého auta je rachtání daleko delší, tudíž jde asi o zahřátí katalyzátoru. Nutno podotknout, že s ničím takovým jsem se ještě nesetkal. Příští týden dovezu auto ze servisu a zkusím ten zvuk nahrát a přiložit, ale asi všichni víte o co jde. Každopádně to je něco nepochopitelného. Protože, kdyby mě to nastartovali v létě a já něco takového uslyšel, tak nevím, nevím, zda bych auto koupil, ale pravdou je, že jinak jsem spokojen. Jsem zvědav jestli to dělá i u Octavie III. Ahoj, Zdenek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 ozone - nahraj to, jinak se asi nedomluvíme, to štěknutí je zvuk načatých rozvodů. Prskání výfuku, hlučnější chod motoru, přípdaně nějaké další příznaky při těch zvýšených otáčkách mají úplně jinačí zvukJayFader - těžko říct, jestli je to řetěz,nebo načatý napínák, hrozí přeskočení. Jestli je to přestavovač (který hrčí podobně), tak nevím, co to kromě hluku dokáže udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červen 2013 Sdílet Vloženo 23. Červen 2013 Ještě něco ke spotřebám:Trasa Ruzyně - Kutná Hora, AC zapnuta, v autě jen řidič, po Praze podle předpisů, mimo 100 km/h, většina trasy na tempomat:K.Hora - Jižní spojka,obdobné podmínky, jen hustší provoz: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Sedí ti spotřeba co ukazuje maxík i se spotřebou podle tankování? Jinak pěkná spotřeba, na fabce mám rekord 4,1 s 1.4 16V 75k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Na takovéto krátké úseky přesnost podle tankování nevím - nikdy jsem to totiž nedotankovával po najetí jen pár desítek km. Na delší trasy jak kdy (někdy stejně jako PP, jindy jednu, dvě desetiny, ale spíš míň, než ukazuje PP paměť č.1), stačí se podívat na moje spotřeby na spritmonitoru (kliknout na odkaz v podpisu), mám tam většinou zapsanou i průměrnou rychlost a spotřebu podle PP. Ale když spočítám dlouhodobou (paměť PP č.2) vs tankování, tak je rozdíl desetina, maximálně dvě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 (editace) Ahoj, vzhledem k tomu , že se po delší době rozjela diskuse o kolísání otáček u 1.4 tsi, přikládám znovu /kdysi tajné / tpi o kolísání otáček. Po delší době jsem si ho opět přečetl a znovu se nestačím divit. Pár poznámek: V naší společnosti - pobočka CZ - používáme vozy Škoda 12x + 2x Volvo. V jiných státech to je různé a to napříč spektrem všech výrobců: od Forda po Fiat. Tam , kde jezdí v benzínových provedeních / cca 50% vozů/ , tyto auta netrpí ničím takovým - jako je v tpi/příloha. Pro uživatele v CZ doporučuji: po nastartování raději těch 30-60 vteřin počkejte - nevyjíždějte!! U mého vozu se tento problém projevoval celkem extrémně: parkuji na hlídaném parkovišti a dost špatně se vyjíždí. \Musím popojet, couvnout atd. - v tom momentě vám auto s tímto projevem může i neočekávaně zrychlit - škubnout atd. Párkrát jsem při výjezdu málem naboural, mám to tam na centimetry. Vše jsem reklamoval /viz moje historie na tomto vláknu/. U mě tam byl souběh více problémů: měněno 1x řetěz, 1x řetěz +přestavovač a ve finále v Kosmonosích vyměněn motor. I u nového motoru se projevuje to výše zmińováné kolísání otáček - s už o něco snesitelnějším projevem. Co si zkuste a co považuji za největší hnus u tohoto /jinak dobrého motoru/ : pokud nastartujete a projeví se vám to kolísání otáček, ev. prskání atd. přidejte a lehce protůrujte - ten motor jde snad na 2 válce!!!!!!!!!!! Zvuk Favoritu s prožraným těsněním pod hlavou a s Fridexem ve dvou válcích vydával lepší zvuky. A dělá mi to i ten nový motor!!!!!!!!! To je vážení hnus. Ale třeba to moc prožívám - prostě v těch škodovkách vlastně pořád sedím /ročně min. 40 tkm/. Prostě Das Auto. Editováno: 24. Červen 2013, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Tak ještě to TPI. Ahoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 24. Červen 2013 Sdílet Vloženo 24. Červen 2013 Na takovéto krátké úseky přesnost podle tankování nevím - nikdy jsem to totiž nedotankovával po najetí jen pár desítek km. Na delší trasy jak kdy (někdy stejně jako PP,jindy jednu,dvě desetiny,ale spíš míň,než ukazuje PP paměť č.1),stačí se podívat na moje spotřeby na spritmonitoru (kliknout na odkaz v podpisu),mám tam většinou zapsanou i průměrnou rychlost a spotřebu podle PP. Ale když spočítám dlouhodobou (paměť PP č.2) vs tankování,tak je rozdíl desetina,maximálně dvě. Měl jsem namysli samozřejmě dlouhodobě. Pokud je to od desetinu dvě, tak lze PP označit za přesné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 njn, Racku, ten motor za to nemůže. Poděkuj rádoby ekologii a s tím spojeným sw řj motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Pawouku, já vím. Já jen, že jsem se s tím u jiných značek nesetkal. Editováno: 25. Červen 2013, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtt Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Tak ještě to TPI. Ahoj. Zkoušel jsem nastartovat a po 5sec zhasnout motor- při druhém startu to chrochtání není, motor má normální volnoběh. Vím startovat nadvakrát je blbost, jenom jsem to zkoušel celkem asi 2x (yeti 1.4TSI) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Mě to taky s..e, ale obejít se to nedá.Co jsem se neoficiálně dozvěděl u VW je to vyřešeno v poslední aktualizaci sw v ŘJ, kterou škodovka nedostala. Byl údajně kolem toho dost velký humbuk. Jestli to nakonec dostane i škodovka to nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Našel jsem na youtube zvuk volnoběhu nového řemenového TSi. Pro porovnání. Myslím, že zvuk je víceméně stejný jako u řetězového TS, nebo je ten řetěz dokonce tišší??? Editováno: 25. Červen 2013, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 90kW v G VII je snad EA211? Já bych řekl, že řemen má až 103kW verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Nuffe, u G7 je i varianta EA211 1.4 TSI 90 kW. Hluk na videu je stejný, jako u starší EA111, čili mě přijde to cvakání stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Ten "šepot" motoru na videu je opravdu užasny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Proč? V kabině to nebude slyšet, tak, jako u OII. Nevidím v tom problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Protože bych měl strach jestli jse mi někde tento "povedeny" polomotor někde nerozsype..proto.Jsem zvědav jestli někomu vydrži 300 tis a vice. Editováno: 25. Červen 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Kecy v kleci. Je to jiná konstrukce, nevím, co je na tom "polomotor". Co vydrží se teprve ukáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) Jina konstrukce kterou ma jen koncern.Jine motory "jine" konstrukce toto nedělaji.Toto je jak šici stroj.Mužou tam davat co chcou řemen,řetěz pořad to bude stejně nepovedeny zmetek.Prostě je v tomto motoru něco špatně... Editováno: 25. Červen 2013, autor: bitttpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Ježíš, to je toho, cvaká vysokotlaké palivové čerpadlo a vstřiky u přímého vstřikování. Fordí EcoBoost cvaká podobně. Ten zvuk nemá na cokoliv jakýkoliv vliv. Nebo ty víš o nějakých větších problémech těchto čerpadel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 (editace) njn, ale u tsi proste rachoti rozvodaky a hotovo plno idiotu nechape, ze to je normalni zvuk cerpadla a budou se hadat, ze jsou rozvody v haji Editováno: 25. Červen 2013, autor: vormen 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 25. Červen 2013 Sdílet Vloženo 25. Červen 2013 Jina konstrukce kterou ma jen koncern.Jine motory "jine" konstrukce toto nedělaji.Toto je jak šici stroj.Mužou tam davat co chcou řemen,řetěz pořad to bude stejně nepovedeny zmetek.Prostě je v tomto motoru něco špatně... Jak píšou ostatní s rozvodem to nemá nic společného. Motor s přímým vysokotlakým vstřikem bude mít vždy takovýto volnoběh. Stačí maličko přidat plyn a je to šepot květin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.