Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zimní clonu na masce nemám. Termostat je v pohodě, nakonec se ručička vyšplhá na 90, ale pokud nejedu nějaký pořádný kopec, tak to trvá i 15km. A nejhorší je, že dokud ručička nedojde k 90, tak to bídně topí. Předchozí benzíňáky mi topily už po 5km.

Vloženo

Nemáte také pocit, že tento motor se pomalu ohřívá a tím pádem trvá dlouho, než začne auto topit? Schválně jsem si udělal srovnání s jiným benzínovým (atmosférickým) motorem a ten se na stejné trase ohřál o polovinu rychleji.

Ahoj,

no ja si myslim, ze je to je koli skorsiemu radeniu. Ja radim uz pri 2000 otackach ked je studeny motor, lebo to pekne taha uz od spodu a netrapim ho. Pri klasickych MPI to musis roztiahnut aspon na 2500-3000 otaciek, preto sa to skor zahreje.

Ale je pravda ze sa ohrieva priliz dlho.

Maki

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ale článek hovoří pouze o verzi s dvojitým přeplňováním (turbo + kompresor) dávající výkon 150k. Pochybuji, že by přestali vyrábět úspěšnou verzi 120k.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, nedavno jsem se stal majitelem 1.4 TSI. :) Chci se akorat zeptat, u 4-stupne mezi 1-2 tis otacek mi radici paka pomerne hodne az neprijemne vibruje. U ostatnich stupnu to je vsechno v pohode, to asi neni normalni,co? Nemate nekdo zkusenosti nebo nevite cim by to mohlo byt? Predem diky. :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jemné vibrování je cítit, pokud položím ruku na řadičku a zároveň motor akceleruje. Jinak se se řadičkou nic neděje. Nevidím v tom problém. Jestli Ti ale páka nějak více lítá, tak to normální není.

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj všem,

zkusím se zeptat tady:

Mám O2 FL 1.4TSI MR2010 z 07/2010 a několikrát se mi stalo, že při jízdě do kopce při nižších otáčkách (jízda podle asistenta řazení) a přidání plynu se z motoru ozvalo takové zarachtání nebo zakuckání. Poprvé se mi to stalo cca v 10/2010, pak ještě někdy v lednu 2010 a teď včera.

Nemáte někdo podobné zkušenosti? Zkoušel jsem hledat tady na foru, ale nic podobného jsem nenašel.

Vloženo (editace)

Mám dojem, že je to normální jev podtočeného motoru. Zrovna nedávno mi známej říkal, že má 1,4TSI a když tam mám malé otáčky a šlápne víc na plyn, tak se to "zahlcuje", kucká a škube. Půjčil jsem mu mojí 1,8 TSI a tam se to již neprojevilo ani jednou, prostě obsah si s tím poradí. Takže bych asi chybu nehledal, chce to nejezdit podle asistenta (už se to řešilo, zbytečné podtáčení) , ale trochu to držet v otáčkách. Není to diesel a ani turbo není všemocné. Je potřeba tam těch 2500 alespoň mít. ;)

Ten zvuk toho zarachtání je u 1,4TSI rovněž běžná záležitost, zase projev podtočeného motoru a ten zvuk je rozvodový řetěz.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Citania maju 1,4 TSI 96 kW Greenline, Holandania 1,4 TSI GreenTec...a my len naftove :-/

Ještě by mě zajimalo zda častým vypinaním netrpí turbo , a zda se opravdu vypinanim motoru da tak ušetřit , mam pocit že při nastartovaní si docela papne a potom na rozjezd . Pokud by tam byla ještě elektromotor s baterkou cca na 3km tak bych věřil že to ma nějakej význam

Vloženo

Mám dojem, že je to normální jev podtočeného motoru. Zrovna nedávno mi známej říkal, že má 1,4TSI a když tam mám malé otáčky a šlápne víc na plyn, tak se to "zahlcuje", kucká a škube. Půjčil jsem mu mojí 1,8 TSI a tam se to již neprojevilo ani jednou, prostě obsah si s tím poradí. Takže bych asi chybu nehledal, chce to nejezdit podle asistenta (už se to řešilo, zbytečné podtáčení) , ale trochu to držet v otáčkách. Není to diesel a ani turbo není všemocné. Je potřeba tam těch 2500 alespoň mít. ;)

Ten zvuk toho zarachtání je u 1,4TSI rovněž běžná záležitost, zase projev podtočeného motoru a ten zvuk je rozvodový řetěz.

Díky za info. Něco takového jsem tušil, jen jsem si to chtěl od někoho nechat potvrdit :) Jinak podle asistenta samozřejmě úplně nejezdim, to se fakt nedá jet 60 na 6ku ;) Dokonce bych řekl, že je to i docela nebezpečné - pokud by člověk potreboval rychle z nějakého důvodu akcelerovat, motor nezabere, muselo by se podradit.

Vloženo

Ještě by mě zajimalo zda častým vypinaním netrpí turbo , a zda se opravdu vypinanim motoru da tak ušetřit , mam pocit že při nastartovaní si docela papne a potom na rozjezd . Pokud by tam byla ještě elektromotor s baterkou cca na 3km tak bych věřil že to ma nějakej význam

tak tento motor ma este aj 2-3 minuty po vypnuti aktivne chladenie turba, aspon tak to bolo v prirucke k motorom 1,4 T(F)SI :palec2:

Vloženo (editace)

Díky za info. Něco takového jsem tušil, jen jsem si to chtěl od někoho nechat potvrdit :) Jinak podle asistenta samozřejmě úplně nejezdim, to se fakt nedá jet 60 na 6ku ;) Dokonce bych řekl, že je to i docela nebezpečné - pokud by člověk potreboval rychle z nějakého důvodu akcelerovat, motor nezabere, muselo by se podradit.

No nelam si s tim hlavu. Já zase u 1,8 TSI při podtočeném motoru (kolem 2tis) a šlápnutí výrzaně na pedál slyším takové ševelení, šustění. Ale zkoušel jsem jiné okty se stejným motorem a dělají to také. Například ale u 1,4 TSI tohle zase slyšet není :) , tam zase zachrastí řetěz ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ještě se zeptám na jednu věc. Občas mi jde špatně zařadit jednička, musím znovu vyšlápnout spojku, někdy i 2x. Často je to v momentě, kdy couvám a pak přeřazuji ze zpátečky na jedničku. Občas mi také jde hodně špatně vyřadit zpátečka. Mám najeto cca 9500 km, tak rozhejbané by řazení už snad mělo být ... :aggressive:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...