Prosinec 29, 201014 r to skater: ten pocit nemám, je to srovnání s fábkou I 1.4 MPi, ale ohřívá se zhruba ve stejném místě jako fábka, cesta do práce cca 10 km
Prosinec 30, 201014 r Zimní clonu na masce nemám. Termostat je v pohodě, nakonec se ručička vyšplhá na 90, ale pokud nejedu nějaký pořádný kopec, tak to trvá i 15km. A nejhorší je, že dokud ručička nedojde k 90, tak to bídně topí. Předchozí benzíňáky mi topily už po 5km.
Prosinec 30, 201014 r Moja predchadzajuca benzinova O1 bola taka ista, mozno o par sekund rychlejsia (v zohrievani)
Leden 3, 201114 r Nemáte také pocit, že tento motor se pomalu ohřívá a tím pádem trvá dlouho, než začne auto topit? Schválně jsem si udělal srovnání s jiným benzínovým (atmosférickým) motorem a ten se na stejné trase ohřál o polovinu rychleji. Ahoj, no ja si myslim, ze je to je koli skorsiemu radeniu. Ja radim uz pri 2000 otackach ked je studeny motor, lebo to pekne taha uz od spodu a netrapim ho. Pri klasickych MPI to musis roztiahnut aspon na 2500-3000 otaciek, preto sa to skor zahreje. Ale je pravda ze sa ohrieva priliz dlho. Maki
Leden 18, 201114 r http://auto.sme.sk/c/5726185/volkswagen-zvazuje-ukoncenie-vyroby-motora-14-tsi-twincharger.html tak podla tohto clanku uz dlho tie 1.4TSI robit nebudu
Leden 18, 201114 r Ale článek hovoří pouze o verzi s dvojitým přeplňováním (turbo + kompresor) dávající výkon 150k. Pochybuji, že by přestali vyrábět úspěšnou verzi 120k.
Leden 19, 201114 r nas sa to netyka, my mame LEN turbo... Aj ked viem si celkom dobre predstavit 180 konovu 1,4 pod kapotou Octavie
Leden 20, 201114 r Četl jsem i kritiku na tento motor. Pokud kompresor běží (což je skoro pořád) tak je slyšet Zlaté TSI jen s výfukovým turbem
Únor 28, 201114 r Ahoj, nedavno jsem se stal majitelem 1.4 TSI. Chci se akorat zeptat, u 4-stupne mezi 1-2 tis otacek mi radici paka pomerne hodne az neprijemne vibruje. U ostatnich stupnu to je vsechno v pohode, to asi neni normalni,co? Nemate nekdo zkusenosti nebo nevite cim by to mohlo byt? Predem diky.
Březen 11, 201114 r Jemné vibrování je cítit, pokud položím ruku na řadičku a zároveň motor akceleruje. Jinak se se řadičkou nic neděje. Nevidím v tom problém. Jestli Ti ale páka nějak více lítá, tak to normální není.
Březen 11, 201114 r treba dodat, ze jediny cas, ked smie byt ruka na radicka je preradovanie. Inac sa tlak prenasa na vlnovec...
Březen 17, 201114 r bohužel je to docela hodně, někdy jsou ty vibrace i viditelne a slyšitelné. Už to řeší ve Škodovce, tak jsem na to zvědav. :-(((
Duben 5, 201114 r Citania maju 1,4 TSI 96 kW Greenline, Holandania 1,4 TSI GreenTec...a my len naftove :-/ Upraveno Duben 5, 201114 r od Cjoctavian
Duben 25, 201114 r Ahoj všem, zkusím se zeptat tady: Mám O2 FL 1.4TSI MR2010 z 07/2010 a několikrát se mi stalo, že při jízdě do kopce při nižších otáčkách (jízda podle asistenta řazení) a přidání plynu se z motoru ozvalo takové zarachtání nebo zakuckání. Poprvé se mi to stalo cca v 10/2010, pak ještě někdy v lednu 2010 a teď včera. Nemáte někdo podobné zkušenosti? Zkoušel jsem hledat tady na foru, ale nic podobného jsem nenašel.
Duben 25, 201114 r Mám dojem, že je to normální jev podtočeného motoru. Zrovna nedávno mi známej říkal, že má 1,4TSI a když tam mám malé otáčky a šlápne víc na plyn, tak se to "zahlcuje", kucká a škube. Půjčil jsem mu mojí 1,8 TSI a tam se to již neprojevilo ani jednou, prostě obsah si s tím poradí. Takže bych asi chybu nehledal, chce to nejezdit podle asistenta (už se to řešilo, zbytečné podtáčení) , ale trochu to držet v otáčkách. Není to diesel a ani turbo není všemocné. Je potřeba tam těch 2500 alespoň mít. Ten zvuk toho zarachtání je u 1,4TSI rovněž běžná záležitost, zase projev podtočeného motoru a ten zvuk je rozvodový řetěz. Upraveno Duben 25, 201114 r od Clint
Duben 25, 201114 r Citania maju 1,4 TSI 96 kW Greenline, Holandania 1,4 TSI GreenTec...a my len naftove :-/ Ještě by mě zajimalo zda častým vypinaním netrpí turbo , a zda se opravdu vypinanim motoru da tak ušetřit , mam pocit že při nastartovaní si docela papne a potom na rozjezd . Pokud by tam byla ještě elektromotor s baterkou cca na 3km tak bych věřil že to ma nějakej význam
Duben 25, 201114 r Mám dojem, že je to normální jev podtočeného motoru. Zrovna nedávno mi známej říkal, že má 1,4TSI a když tam mám malé otáčky a šlápne víc na plyn, tak se to "zahlcuje", kucká a škube. Půjčil jsem mu mojí 1,8 TSI a tam se to již neprojevilo ani jednou, prostě obsah si s tím poradí. Takže bych asi chybu nehledal, chce to nejezdit podle asistenta (už se to řešilo, zbytečné podtáčení) , ale trochu to držet v otáčkách. Není to diesel a ani turbo není všemocné. Je potřeba tam těch 2500 alespoň mít. Ten zvuk toho zarachtání je u 1,4TSI rovněž běžná záležitost, zase projev podtočeného motoru a ten zvuk je rozvodový řetěz. Díky za info. Něco takového jsem tušil, jen jsem si to chtěl od někoho nechat potvrdit Jinak podle asistenta samozřejmě úplně nejezdim, to se fakt nedá jet 60 na 6ku Dokonce bych řekl, že je to i docela nebezpečné - pokud by člověk potreboval rychle z nějakého důvodu akcelerovat, motor nezabere, muselo by se podradit.
Duben 26, 201114 r Ještě by mě zajimalo zda častým vypinaním netrpí turbo , a zda se opravdu vypinanim motoru da tak ušetřit , mam pocit že při nastartovaní si docela papne a potom na rozjezd . Pokud by tam byla ještě elektromotor s baterkou cca na 3km tak bych věřil že to ma nějakej význam tak tento motor ma este aj 2-3 minuty po vypnuti aktivne chladenie turba, aspon tak to bolo v prirucke k motorom 1,4 T(F)SI
Duben 26, 201114 r nepamatam si to presne, mam ju tu z fora, mozno niekde na zaciatku tohto vlakna...
Duben 26, 201114 r Díky za info. Něco takového jsem tušil, jen jsem si to chtěl od někoho nechat potvrdit Jinak podle asistenta samozřejmě úplně nejezdim, to se fakt nedá jet 60 na 6ku Dokonce bych řekl, že je to i docela nebezpečné - pokud by člověk potreboval rychle z nějakého důvodu akcelerovat, motor nezabere, muselo by se podradit. No nelam si s tim hlavu. Já zase u 1,8 TSI při podtočeném motoru (kolem 2tis) a šlápnutí výrzaně na pedál slyším takové ševelení, šustění. Ale zkoušel jsem jiné okty se stejným motorem a dělají to také. Například ale u 1,4 TSI tohle zase slyšet není , tam zase zachrastí řetěz Upraveno Duben 26, 201114 r od Clint
Duben 30, 201114 r Ještě se zeptám na jednu věc. Občas mi jde špatně zařadit jednička, musím znovu vyšlápnout spojku, někdy i 2x. Často je to v momentě, kdy couvám a pak přeřazuji ze zpátečky na jedničku. Občas mi také jde hodně špatně vyřadit zpátečka. Mám najeto cca 9500 km, tak rozhejbané by řazení už snad mělo být ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.