radim1234 Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 ale jo, chlastá to, já jsem se tady už hádal s některými "jedinci", když jsem měl ještě BWA motor a všichni jezdili za 8l jen já za 10l. Jasně,když chceš jezdit musíš platit. Já si mohl v práci vybrat a tak jsem chtěl zkusit 1,4 tsi, protože:-ho nikdo neměl,-ho nikdo neznal,-na žádném "salůnu" mi ho nechtěli předvést, tak jsem do toho šel. Jezdím na letiště a zpět (buď Vídeň nebo Praha) a občas po Evropě. Sám s kufrem a na to to stačí. Nejsem žádný striktní "vyhraněnec" a nemám nic proti vlastníkovi žádného motoru :-) jen jsem chtěl říct, že je Octa s tímhle motorem drahá (ve srovnání s eresem a že to dost žere-ve srovnání s CCZ motorem v eresu-toť vše) a ten výkon zas tak slavný není i když úplně špatně to fakt nejede. Tak ať Ti ten Tvůj "nafťák" dělá jen radost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
frantisek1979 Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Prostě s tsi platí, kolik jedu, tolik žeru. s malýma objemama se dá jezdit úsporně, ale při normálních jízdách. jinak díky, s naftou zatím vše ok, až na ten zvuk teda klepu na dřevo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 Většinou s 1,4 TSI jezdím sám a dynamika je naprosto dostačující. Pokud je auto plně naložené, je to znát, ale dynamika stále dobrá – těžko říci, zda je pokles vyšší než u atmosférického motoru. 1,4 TSI je úsporný motor a dokáže být i NEúsporný, ale to je nahrazeno výbornou dynamikou – je třeba ho srovnávat se stejně výkonnými motory a ne s motory, které nežerou ale také nejedou . Myslím, že titul Engine of the year obhájil ve své kategorii zcela oprávněně. Ještě pár postřehů po 2 letech (35tis.km) provozu (motor je konečně zajetý): - Subjektivně jde lépe za plynem; - Průměrná spotřeba klesla o 0,1 - 0,2 l; - Spotřeba oleje se zklidnila na minimální úroveň; - Po 30tis. jsem změnil interval výměny oleje na pevný (15000 km). - Provoz bez jakýchkoli problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 7. Září 2011 Sdílet Vloženo 7. Září 2011 mam najazdenych 22 tkm prevazne v meste, bola robena 1 vymena oleja - a nemusel som dolievat ani jedinu kvapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 Dílenská učební pomůcka 1.4 TSI 90kW: ZDE v angličtině ZDE v němčině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Majitelé 1.4 TSI - problém s rozvodovým řetězem, který se pitvá u motoru 1.2 TSI zde na foru, bude časem, bohužel možná i problémem některých z nás. Viz videa v mém příspěvku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 ahoj,na jaře si chci objednat 1.2 nebo 1.4 TSI,ale teď babo raď který motor do 1.6 se mi nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 (editace) Mám 1.4 TSi od novotí a krátké cca 2sec. zachrastění (spíš takové zacvakání) při nastartování déle stojícího motoru mi dělá co to auto mám. Je to normální, chvíli trvá než se natlakuje napínák a vyšponuje řetěz. V návodu k obsluze o tom taky píšou. Před Octavií jsem měl Forda, taky s rozvodovým řetězem a bylo to to samé. Nemůžete srovnávat s řemenem, který je našponovaný na moment a žádná napínací hydraulika tam není. Důležité je dodržovat tyto zásady: - vykašlat se na longlife a poctivě měnit olej - při parkování používat ruční brzdu, nikdy neopírat auto o motor, zařazenou rychlost nechávat pouze jako pojistku po brzdě - po nastartování po delším stání motor ihned nevypínat, ale nechat ho chvíli běžet a až pak vypnout - nikdy neroztlačovat!! Co se týče řetězu, tak 1.4 má stejný jak 1.8, robustní víceřadý řetěz, který nemá šanci se při dobrém mazání vytahat. Selhat může jedině napínák, řetěz ne. Editováno: 27. Září 2011, autor: pava 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Ty zásady co píšeš také dodržuji. Nicméně ty hnusné zvuky v těch videích jsou úplně stejné jako u 1.2 TSI - vím to z vlastní zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 ahoj,na jaře si chci objednat 1.2 nebo 1.4 TSI,ale teď babo raď který motor do 1.6 se mi nechce Pany, těžko říct. Já bych vyzkoušel obě motorizace při zkušební jízdě a pak bych se rozhodnul. V každém případě to chce přikoupit prodlouženou záruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 heh tak moje octa 1.6 FSI 85kw najeto 120t km mě to dela taky :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pany Vloženo 27. Září 2011 Sdílet Vloženo 27. Září 2011 Pawouk: já jsem rozhodnutej pro motor 1.4 TSI (měl jsem problém s motorem ve fabii 1.2 40kW samozřejmě nesrovnávám tyto motory-prosím nekamenovat) proto stále čtu.Jak píše pava tak jsem klidnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rhapsody Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Ahoj chlapi, nedokupoval jste někdo spodní kryt motoru pro tu naši motorizaci 1.4TSI 90kW? Jsem hledal na netu, ale to co jsem našel je snad nějek omrd, co snad více odkrývá než zakrývá, je ten kryt spíše do tvaru U. Na služební Oktávě máme taky kryt, ale to je pane pořádnej dekl přes cely spodek motoru - je to 1.6MPI, tak nevim ci jsem našel správně nebo ještě hledat dál. Díky za případné info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Že už by se nedával? Já mám zakryty ze spodu celý motor už z výroby. Plastový kryt, přichycený šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nuff Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 pava: A nemáš náhodou paket pro špatné cesty? Ten totiž obsahuje ochranný kryt motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Ne, kdepak, pouze Ambiente plus , r.v.2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarek.7 Vloženo 7. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2011 Zdravím,už jsem tuto otázku položil i na jiném fóru,ale zeptám se i tady..Mám 1,4TSI,najeto 3300 km. Po vytočení otáček motoru během jízdy k cca 3500-4000 motor brnčí,motor je velice hlučný (zvuk je jak z nějakého velkoobjemového amerického auta..U starého auta se mi to tak ozývalo,když jsem měl už rezavý vyfuk.Vypadá to na netěsnost vyfuku,netěsnost kolem turba.Setkal se už někdo s tím?A co s tím?Jet do servisu? Zkoušel jsem při neutralu vytočit motor na 4000,ale nepodařilo se mi to,dostal jsem to asi jen do 3800.Je tam omezovač otáček? Při jízdě motor vytočím i na více jak 4500 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 no nevím co máš za auto, ale určité drnčení bylo zaznamenáno u golfu, zdroj identifikován tady: (při plném zatížení se vstřikem benzínu chladí katalyzátor) http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=162901 nebo jsem ještě zaznamenal drnčící hadici o nádobku chladící kapaliny nebo čerpadlopaliva vzadu: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=238&t=186756 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 To Jarek.7 - na volnoběh TSíčka (1.2 ani 1.4) nevytočíš až k 6000, je tam nějaké omezení. Tuším, že je to i někde napsané v manuálu.Vrčivý zvuk z pod pravého zadního sedadla se mi nedávno začal také projevovat na Octě 1.4 TSI. Je to slyšet na volnoběh, ovšem stačí úplně nepatrně přidat plyn a je ticho. Takže buď filtr, jak píšou na VW Clubu, nebo palivové čerpadlo. Bude to předmětem reklamace až pojedu na servis po 30 000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 Pawouk: to drnčení zezadu jsem taky řešil. Stačí vyměnit palivový filtr. Dal jsem Mann. Od té doby naprostý klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 pava - dík. Já nevím, dnes už ani ten blbý filtr neudělají pořádně.... Máš ponětí co to v tom filtru vrčí? Je tam nějaký ventil, nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adam Navrátil Vloženo 14. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2011 Ahoj, tak si tady ctu Vase recenze a uz me to nebavi porad same dohady, pred mesicem jsem si koupi octavii s motorem 1.4 tsi. Zatim muzu jen chvalit, myslim si ze na bezne jezdeni po meste a obcasne dalnice je vykon vice nez dostacujici. Ke spotrebe auto je uplne nove a mam najeto 1500 km prumerne jezdim aniz bych se snazil po meste za 7l. Kdyz se snazim tak 5,9 az 6,5 neni problem, kdyz auto potrapim a trosku vytocim tak jezdim kolem 10. Jeste k vykonu cely zivot jsem jezdil s dieslem passat 2.0 tdi a muzu rict ze tento motor se chova stejne jako diessel ma skoro stejnou spotrebu a stejny zatah od nizkych otacek. Muj nazor je ze to je idealni volba pro cloveka ktery najezdi rocne okolo 15000 km a neni zadny zavodnik, kdo je zavodnik tak at si koupi porsche nebo nejakeho sportaka, todle je rodinne auto a to je treba si uvedomit! Takze kdyz to shrnu davam 10 z 10 opravdu povedeny motor, jedinou neznamou je zivotnost a servisni naklady, ale jak znam VW tak to musi neco vydrzet a nikdo by si nelajznul nejaky motor co by vydrzel 100 000 a sel do kytek. Takze to jsou me prvni zkusenosti doufam ze jsme nekomu pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Pawouk: Prý..filtr pracuje pod tlakem, uvnitř je nějaká kulička, která vibruje a vibrace se přes držák přenášejí do podlahy. Při přenosu dojde k jejich zesílení. Originál se montuje filtr UFI (made in china), výměna za MANN (taky made in china), stál okolo 600,-Kč, výměna cca 1/2 hodiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 Adam Navrátil: tady mrkni docela dobrý článek o životnosti TSi motorů: http://auto.idnes.cz/moderni-motor-vydrzi-hrave-ctvrt-milionu-km-nevadi-mu-ani-1100-otacek-1fn-/automoto.aspx?c=A100420_111826_automoto_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 ale jak znam VW tak to musi neco vydrzet a nikdo by si nelajznul nejaky motor co by vydrzel 100 000 a sel do kytek. Jeden takový povedený kousek mám v práci. On se určitě dožije víc než 100 tkm, ale po kolika opravách? Pava - dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.