DuK Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Zdravím, chtěl bych se zeptat a zároveň poradit, syn si chce koupit novou Octavii, teď má Octavii combi 1.9 TDI, 77 kW, r.v. 20006. Ja jsem si koupil před dvouma měsíci novou Octavii 1.4 TSI... Já bych také nezatracoval. Ale prodlouženou záruku pro klid duše určitě (ať už origo od Škodovky, nebo CarGarant). Já mám +3 roky (do 150tis). Jak tu probíráte pneumatiky - tak jsem před dovolenou kontroloval kola...ehm... poprvé od výroby. No, a kola všechny na 2,5. Tak jsem postupně celou dovolenou "ufukoval" přední kola. A když už jsme u té dovolené, tak skóre (tři lidi, 80% zaplá AC, poloplnýplný kufr): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dagbetmen Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Dnes se sype kdeco u kdečeho. Minimálně bych uvažoval o prodloužené záruce. Jinak 1.4 TSI má rozvodový řetěz a ne řemen. Spletl jsem se, vím že 1.4 TSI má rozvodový řetěz a ne řemen a tu prodlouženou záruku si udělám Dík všem za rychlou odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Září 2012 Sdílet Vloženo 4. Září 2012 Z trochu jiného soudku, na kolik foukáte u octy 1.4tsi liftback kola? Mám na tom 225/45 R17. Když jsem ji koupil, bylo tam 2.6 ve všech, upravil jsem si to na 2.3 ve všech. Většinou jezdím ve dvou a v kufru toho nikdy není víc jak 50kg. Já teda mám 205/55 R16, zátěž z 90% dva lidi, v kufru skoro prázdno, předek mám 2.2, zadek dávám 2.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Něco málo o novém motoru řady EA 211 1.4 TSI 103 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 Spolu s motorem by mohli přibalit Citigo jako náhradní auto..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Září 2012 Sdílet Vloženo 5. Září 2012 No mám obavu, že by to ani nemuselo být až takové sci-fi, když tam čtu, že výrobce tvrdí, že rozvodový řemen má životnost srovnatelnou s životností motoru. Copak tím asi myslí? To měl přece řetěz také vydržet! Navíc je tam proměnné časování i na výfukové straně, takže další přestavovač, který zlobí u VW již od motoru 1.6 FSI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Tak se na to dívejme obráceně- životnost motoru jako řetězu, potažmo řemenu a kolik bylo zapečených 1,2tsi ve 40ti tis a kolik z nás už bude jako já řešit znovu výměnu řetězu. Oni vlastně nekecají. Řemen by mohl cca 150 až 170tis vydržet a tak je dána životnost celého kolovrátku. Pak komplet nový polomotor,dnes už je to bráno jako náhradní díl a generálky se už nevyplatí dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Při pravidelné údržbě musí motor vydržet v pohodě 500tis., jikak je to šunt vyrobený z bláta. Řemen se určitě musí vyměnit, ten 200tis. nepřežije, ale řetěz vydržet musí. Pamatuji si, když jsem měl motor s řetězovým OHV rozvodem, tak ani po 250tis. nevykazoval známky opotřebení. Pokud je řetěz v TSI správně vyrobený, tak se o jeho životnost vůbec nebojím. Naopak mne zaráží histerie kolem řetězů, kterou automobilka není schopna utlumit, když by stačilo zveřejnit vadné série řetězů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Já teda mám 205/55 R16, zátěž z 90% dva lidi, v kufru skoro prázdno, předek mám 2.2, zadek dávám 2.5. Jezdím také 205/55 R16 (z 90% pouze řidič) a foukám 2,3 vpředu, 2,2 vzadu. Na víčku myslím píšou 2,1 předek/2,0 zadek. Není těch 2,5 vzadu moc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tvojebabka Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Rovněž mám 205/55 R16 (Continental SC2), 95,5 % pouze řidič, kufr prázdný. Vždy se snažím dávat o 0.2 více, než je uvedeno. Takže by to myslím mělo být: Vpředu 2.3, Vzadu 2.2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 V 6. 9. 2012 na 13:09, skater napsal: Při pravidelné údržbě musí motor vydržet v pohodě 500tis., jikak je to šunt vyrobený z bláta. Řemen se určitě musí vyměnit, ten 200tis. nepřežije, ale řetěz vydržet musí. Pamatuji si, když jsem měl motor s řetězovým OHV rozvodem, tak ani po 250tis. nevykazoval známky opotřebení. Pokud je řetěz v TSI správně vyrobený, tak se o jeho životnost vůbec nebojím. Naopak mne zaráží histerie kolem řetězů, kterou automobilka není schopna utlumit, když by stačilo zveřejnit vadné série řetězů Takto, pokud jsem dobře načetl různé články a příspěvky o motoru 1.4 TSI, tak největší problémem je napínák řetězu, který zůstává "viset" v zasunuté poloze, pak až řetěz sám o sobě. Druhý problém je přestavovač vačkového hřídele, který vydává stejný rachotivý zvuk jako rozvody. VW na to kašle, mají teď už nové motory TSI, tak co se vzrušovat, že? Např. u 1.2 TSI to vypadá, že prozatím většina sérií řetězů od různých výrobců jsou stejný drak, nebo brak? Tak jak může koncern utlumit řetězovou histerii? Navíc, když zanedbá takovou obyčejnou součástku, s kterou má problémy již léta i na jiných motorech? V 6. 9. 2012 na 13:16, skater napsal: Jezdím také 205/55 R16 (z 90% pouze řidič) a foukám 2,3 vpředu, 2,2 vzadu. Na víčku myslím píšou 2,1 předek/2,0 zadek. Není těch 2,5 vzadu moc? Hele, nevím. Tímto stylem jsem foukal i předchozí Fabii. Mám to připravené na to, když náhodou někoho vzadu vezu. Pneu se nějak nesjíždí, tak to neřeším. Ony ty údaje na tom víčku jsou takové, no prostě na tu moji zátěž si nějak nemůžu vybrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 (editace) Při pravidelné údržbě musí motor vydržet v pohodě 500tis., jikak je to šunt vyrobený z bláta. Řemen se určitě musí vyměnit, ten 200tis. nepřežije, ale řetěz vydržet musí. Pamatuji si, když jsem měl motor s řetězovým OHV rozvodem, tak ani po 250tis. nevykazoval známky opotřebení. Pokud je řetěz v TSI správně vyrobený, tak se o jeho životnost vůbec nebojím. Naopak mne zaráží histerie kolem řetězů, kterou automobilka není schopna utlumit, když by stačilo zveřejnit vadné série řetězů No, řetěz už půjde u mne na druhou výměnu. Na 45tis km je to krapet málo, ne? A nejde porovnávat řadový řetěz dlouhý pár cm s tímto. Tady půjde doopravdy o problém vnitřního chvění motoru při roztahování z nízkých otáček. Proto, jak už zde ale bylo mnooooohokrát psáno udělalí flash a ten nás nutí ho točit víc, ale to s sebou přináší vyšší rozptyl otáček a rázy tímto vznikající a vytahané šráky se projeví znovu..... Je to jak se tchán diví že rozvoďák na OHV Fanoušovi BMM mění pomalu s olejem. Ten startuje s plným plynem a to je pak šmakuláda jako ten řetěz dostane. Takových startů to má asi 20 denně...... Editováno: 6. Září 2012, autor: Jakub Nabel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 Jen tak mimochodem, Ford oznámil, že do nového Mondea bude montovat litrový tříválec EcoBoost o výkonu 92 kW a krouťáku 170 Nm. No a něco k 1.4 TSI. Podle časopisu Autohit č.17/2012, rubriky Bazar,VW Golf V - kromě nám známých problémů s rozvody, se vzácně vyskytují praskající písty, dále zakarbonované motory - to se netýká agregátů vyrobených v roce 2010 a novějších - údajně mají již upravené vstřiky, které toto již nezpůsobují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 6. Září 2012 Sdílet Vloženo 6. Září 2012 nebo, chcete-li Mondeo HTP Turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Ta hláška se zakarbonovanými motory mne také zaujala, to slyším poprvé. Rozumím tomu tak, že pří běžném provozování a používání standardního paliva se zakarbonuje každý motor do RV 2010. Asi by to měl redaktor trochu upřesnit, takto to zní dost hrozivě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Uvádím přesnou citaci:"Zakarbonovaný motor 1.4 TSI: Řešením je montáž upravených vstřikovačů, v prvovýrobě zavedených v roce 2010." Do jaké míry je to skutečnost netuším. Je to poprvé, co jsem něco podobného o našem motoru četl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 To je asi podobná informace jak totální havárie motorů 2,0TDI, praskání hlav 2,0TDI a spousta lidí 2,0ky má a jiný motor by v autě nechtěli. To máš jako s vedlejšími účinky na lécích- raději víc než míň aby někdo neplakal že se mu to podělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Asi tak nějak. Nicméně jsem pohledal v ETCE a nic takového tam není. Vstřikovací ventil je od začátku 03C 906 036 F (vyběhlý z výroby od 1.5.2012, u VW Golf ovšem od 1.3.2012), nahrazen od tohoto data 03C 906 036 M. Tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 ahoj, mohl by si prosim nafotit ten test toho golfu a povesit sem? celkem by me zajimalo jak na tom je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 No, po přečtení recenze v Autohitu ho berte s vééééééélkou rezervou. Je jak AutoBlesk. Recenze Roomsteru- např palubka je z Fabie II - blbost FII byla PO Roomsteru - TSI - rozvod OHC, ale pohání 16 ventilů(asi i u sousedova auta)..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2012 Sdílet Vloženo 7. Září 2012 Ale jó, proč ne, dnes je to skoro všechno bulvár, nebo polobulvár. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Jj, v tech casopisech a na auto webech se nejde hromada blábolů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Ty napínáky, tam je to hodně o oleji. Stačí longlife režim, napínák se přidře a je vymalováno. Chce to pravidelnou výměnu co 10-15 tkm. To samé i ten přestavovač vačky, hydraulická součást vyžadující perfektní čistotu oleje. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Zrovna uvažuji právě o zkrácení na 10t. Jak to těch 10t přeskočilo tak se ten napínák fláká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 já mám teda od LP nařízený longlife, občas to vdává strašný zvuk, ale to je právě to, co nechápu -někdy, ne vždy vůbec ne pravidelně, jsou dny kdy se s tím mazlím ale třeba v srpnu jsem byl ve Stuttgartu dvakrát na otočku (podruhé už dost nasraný) a jel jsem po dálnici tacho 180 asi půl hodiny v kuse pak zastavil zase odjel a furt cihla a přál jsem si ať se to rozsype- a nic. Ono to asi nebude zas tak zlý, i když uznávám, že občas ráno nastartuju a když to slyším, tak přemýšlím jak jezdí MHD....ale už to drží cca 53 tisíc, tak uvidíme..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.