Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Mluvil jsem se známým, je brusič nakulato a jeho specializace jsou klikové hřídele. Podělil se se mnou o zkušenost, že TSi mají v longlife olej režimu tendenci přidírat se na klice. Doporučil mi měnit olej nejpozději co 15 tkm, lépe i dříve a žádný longlife olej, ale poctivou 5W-40. Asi na tom něco bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pořád nevím, s tím odmítáním Loghlife olejů - myslíte, že je to opravdu tak kritické? Podle mne s LL jezdí v EU valná vetšina aut posledních 12 možná 15 let a běžný člověk to prostě neřeší.

Jistě cena je někde jinde, ale zase nejste v servisu tak často. Mně se zkrátka nechce měnit, snad koncern ví co dělá? Mám najeto 17000 km a oleje neubyla ani kapka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zůstávám u LL (najeto 29000km). Mluvil jsem o tom s bratránkem manželky (je mistrem v servisu Škoda a myslím, že má celkem přehled) a říkal, že ten LL tam prostě má svůj účel. Jde např. o povrchovou úpravu motoru, která je uzpůsobená právě pro LL. Navíc tím, že je LL řidší dosahuje motor o něco vyššího výkonu a menší spotřeby. Mluvili jsme i o rozvodovém řetězu, říkal, že je mění celkem běžně při zachrastění, nejvíce ale u 1.2TSI. Takže asi tak, ale nikomu to nevnucuju ... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncern ví co dělá? Jó, také tvrdí, že řetězy jsou bezúdržbové. :kol-28: No a o "výhodách" LL oleje mě nikdo nepřesvědčí. A že se na ně jezdí 15 let a dokonce valná většina aut už vůbec ne. Firemní/operativní leasing to ano, ale že by valná většina soukromníků, tak tomu fakt moc nevěřím. Je to celé vymyšlené právě pro firemní flotily = "úspora" nákladů. Auta ve firmách se relativně rychle točí, tak je to fleetmanagerům jedno. Osobně neznám nikoho, kdo by jezdil na LL intervaly, respektive někdo tam i LL olej má, ale mění častěji než ukáže PP. A je jedno v jaké značce vozu to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi jak vám kouří vaše TSI po ránu když to nastartujete a vyjedete teď když jsou ty mrazy.Já když vyjedu se svojí RS tak vytvářím kouřovou clonu.Mě to připadá že mám vodíkový auto a vychází ze mě vodní pára jak mě to hulí.Takhle hodně mě nikdy žádný auto nekouřilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koncern možná ví, co dělá, ale fyzikální zákony neobejdeš, navíc k longlife olejům (tak asi i k jiným věcem o kterých ani netuším) je dohnali fleet manageři velkých zákazníků, kde se hlídá každá marka (euro). Jiný důvod k zavedení nebyl.

co se týká kouření po ránu (no já to vidím jinak teď po skoro deseti dnech v Saudské) tak loni v zimě to byla oblaka u 1,4 a s eresou nic páč ta je v noci garáži, že....nemyslím si, že by to souviselo s motorem-jde o to, kolik vody Ti tam přes noc zkondenzuje (popř.závistivý soused nalije do výfuku)-se nesmějte, sousedovi nastříkal nějaký závistivec do výfuku tři týdny starého golfa stavební pěnu-stálo to ranec, on měl před barákem kameru a dotyčný dostal podmínku za poškozování cizí věci a zaplatil škodu nějakých 80 litrů se mi zdá:-)

tak čau v sobotu po ránu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu hulení jsme se divili prvně u favorita po přechodu ze 120ky a vysvětlení bylo dlouhý výfuk a právě pomalé chladnutí horkého vzduchu z motoru do fáze hulení. 120ka to nedělala, tam byl lauf ukončený hned za motorem a rychle prohřátý a tudíž to chládnout nestačilo a dýmovou clonu vytvářela až měla v háji "kroužky" nebo vodítka. To se ovšem dostáváme jinam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci služební 1,4 TSI,kupovaná jako horká novinka v roce 2009,prvotní dojmy byly ohromující,auto nejezdilo ale létalo,dalo se s tím jezdit za hodně slušnou spotřebu a i ve výbavě bez odhlučnění kapoty a spodního deklu měl človek pocit že jezdí elektromobilem.

Dnes najeto 20 tis,po jedné garančce po dvou letech,auto zastudena něco mezi TDI a tkalcovským stavem,spotřeba šla nahoru a výkon subjektivně o dost dolů (možná ošéfované při garančce) ,auto v zimě prostě netopí(což netopilo nikdy) , převodovka už taky není tak strojově přesná jako u nového,no zrátka původní nadšení o dost ustoupilo a čekám jen kdy přijde něco zásadnějšího.Mít to najeto 200 tak to +- beru ale u auta co najelo 20 a většinu při dálničním povoleném limitu mi to přijde nějak ne úplně dobře.

PS:hulí taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V práci služební 1,4 TSI,kupovaná jako horká novinka v roce 2009,prvotní dojmy byly ohromující,auto nejezdilo ale létalo,dalo se s tím jezdit za hodně slušnou spotřebu a i ve výbavě bez odhlučnění kapoty a spodního deklu měl človek pocit že jezdí elektromobilem.

Dnes najeto 20 tis,po jedné garančce po dvou letech,auto zastudena něco mezi TDI a tkalcovským stavem,spotřeba šla nahoru a výkon subjektivně o dost dolů (možná ošéfované při garančce) ,auto v zimě prostě netopí(což netopilo nikdy) , převodovka už taky není tak strojově přesná jako u nového,no zrátka původní nadšení o dost ustoupilo a čekám jen kdy přijde něco zásadnějšího.Mít to najeto 200 tak to +- beru ale u auta co najelo 20 a většinu při dálničním povoleném limitu mi to přijde nějak ne úplně dobře.

PS:hulí taky

Možná sis zvykl na jeho projev a zátah už nepřekvapuje, stejně že tam je jednoduše ticho a teď posloucháš jak fízl každé cvrnknutí. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sep: Když to zhrnu já, tak koupeno nové r.v.2010, v současné době najeto 43 tkm, auto jede pořád líp, spotřeba jde dolů, od novotí jezdím za průměrných 6.33, viz můj podpis. Hlučnost stejná, při studeném startu takové lehké zacvakání, které je po startu slyšet od novotí, teplý a vlažný motor tichý start, bez problému. Olej měním co 10 tkm, poctivou 5W-40 (http://www.millersoi...--xfs-5w40.html) Co se týče topení, já si nestěžuju, teď jak byly ty mrazy, auto stálo dva dny venku, po ujetí cca 5-7km bylo teplo, vyhřívané sedačky mám. Převodovka stejně přesná jako nová, včetně zpátečky, která u nového vozu pokud jsem nenechal spojku vyšláplou alespoň 3 sec. šla přes zuby, teď bez problému. To hulení z výfuku v zimě, je to pára, nechápu proč to někdo vůbec řeší.

Já jsem spokojen a kdybych teď kupoval Octavii, beru stejný motor.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím to není,další okty jsou tourky 1,6 a tak jako mi přišlo že je to obrovský rozdíl tak už mi to tak dnes nepřijde,ten zátah tam prostě není,jede to pořád slušně ale kopance do sedačky které to umělo při plné dvojce a trojce už tam nejsou a tak jak táhla při podřazení 5ka dnes dávám raději rovnou 4.Na historické FI 1,4 MPI nejsou hydroštely slyšet ani při 180tkm a tady je to slušná zvonkohra.Naopak co autu zůstalo třeba proti těm tourkám tak ve srovnání s TSI tourky nebrzdí a ten dojem je stabilní i dnes jako při novém autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sepe a hlučné je to v kabině, nebo zvenku? Mám najeto skoro 43 000 a hluk, nebo spíše tichost, bych řekl, je pořád stejná. Alespoň uvnitř kabiny.Tak nevím.
pava - hele s tím hulením o nic celkem nejde, já jen ,že je poněkud extrémnější oproti jiným motorizacím, co jsem kdy jezdil. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...