Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 OK, hořím nedočkavostí. Já to mám vyrobeno 04/2010, najeto tedy polovinu co ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Aby to nebylo repete průserů při LongLife režimu 1,4-63, kdy se přidíraly.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Píše, že mu tam něco klepalo - tak to asi bude nějaká taková katastrofa - kvůli turbu by se neměnil motor. Mě třeba na F1 1.4 16V klepal nejspíš píst na prvním válci - jedna z bolístek tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Mluvil jsem se známým, je brusič nakulato a jeho specializace jsou klikové hřídele. Podělil se se mnou o zkušenost, že TSi mají v longlife olej režimu tendenci přidírat se na klice. Doporučil mi měnit olej nejpozději co 15 tkm, lépe i dříve a žádný longlife olej, ale poctivou 5W-40. Asi na tom něco bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Camel69 Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Já pořád nevím, s tím odmítáním Loghlife olejů - myslíte, že je to opravdu tak kritické? Podle mne s LL jezdí v EU valná vetšina aut posledních 12 možná 15 let a běžný člověk to prostě neřeší. Jistě cena je někde jinde, ale zase nejste v servisu tak často. Mně se zkrátka nechce měnit, snad koncern ví co dělá? Mám najeto 17000 km a oleje neubyla ani kapka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Já zůstávám u LL (najeto 29000km). Mluvil jsem o tom s bratránkem manželky (je mistrem v servisu Škoda a myslím, že má celkem přehled) a říkal, že ten LL tam prostě má svůj účel. Jde např. o povrchovou úpravu motoru, která je uzpůsobená právě pro LL. Navíc tím, že je LL řidší dosahuje motor o něco vyššího výkonu a menší spotřeby. Mluvili jsme i o rozvodovém řetězu, říkal, že je mění celkem běžně při zachrastění, nejvíce ale u 1.2TSI. Takže asi tak, ale nikomu to nevnucuju ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Koncern ví co dělá? Jó, také tvrdí, že řetězy jsou bezúdržbové. No a o "výhodách" LL oleje mě nikdo nepřesvědčí. A že se na ně jezdí 15 let a dokonce valná většina aut už vůbec ne. Firemní/operativní leasing to ano, ale že by valná většina soukromníků, tak tomu fakt moc nevěřím. Je to celé vymyšlené právě pro firemní flotily = "úspora" nákladů. Auta ve firmách se relativně rychle točí, tak je to fleetmanagerům jedno. Osobně neznám nikoho, kdo by jezdil na LL intervaly, respektive někdo tam i LL olej má, ale mění častěji než ukáže PP. A je jedno v jaké značce vozu to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates1909 Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Chlapi jak vám kouří vaše TSI po ránu když to nastartujete a vyjedete teď když jsou ty mrazy.Já když vyjedu se svojí RS tak vytvářím kouřovou clonu.Mě to připadá že mám vodíkový auto a vychází ze mě vodní pára jak mě to hulí.Takhle hodně mě nikdy žádný auto nekouřilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 koncern možná ví, co dělá, ale fyzikální zákony neobejdeš, navíc k longlife olejům (tak asi i k jiným věcem o kterých ani netuším) je dohnali fleet manageři velkých zákazníků, kde se hlídá každá marka (euro). Jiný důvod k zavedení nebyl. co se týká kouření po ránu (no já to vidím jinak teď po skoro deseti dnech v Saudské) tak loni v zimě to byla oblaka u 1,4 a s eresou nic páč ta je v noci garáži, že....nemyslím si, že by to souviselo s motorem-jde o to, kolik vody Ti tam přes noc zkondenzuje (popř.závistivý soused nalije do výfuku)-se nesmějte, sousedovi nastříkal nějaký závistivec do výfuku tři týdny starého golfa stavební pěnu-stálo to ranec, on měl před barákem kameru a dotyčný dostal podmínku za poškozování cizí věci a zaplatil škodu nějakých 80 litrů se mi zdá:-) tak čau v sobotu po ránu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Tomu hulení jsme se divili prvně u favorita po přechodu ze 120ky a vysvětlení bylo dlouhý výfuk a právě pomalé chladnutí horkého vzduchu z motoru do fáze hulení. 120ka to nedělala, tam byl lauf ukončený hned za motorem a rychle prohřátý a tudíž to chládnout nestačilo a dýmovou clonu vytvářela až měla v háji "kroužky" nebo vodítka. To se ovšem dostáváme jinam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 K oleji: Osobne prijdu po roce/15000km do skodovky a necham si vymenit olej a prejdu na pevnej interval. LL je strasnej vymysl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Jo hulí to. Minulou zimu za bezvětří jsem po ujetí asi 5 km zastavil, že zacouvám na parkoviště, kouknu do zrcátka a dostal jsem málem šok - za autem se zvedal bílý sloup, skoro jakoby tam kmen Apačů hulil dýmku míru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 jj, mozem potvrdit to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Tak ten můj nový motor má najeto cca 700km od výměny v Sanatoriu M.B. a hulí snad ještě víc než ten můj starej s 90 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 13. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 A jen maly dotaz: v tom starém motoru byl používán LL olej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 120ka nemala katalyzator. Nastudujte si ako to funguje a co sa v katalyzatore deje, potom pochopite preco to rano tak silno dymi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Používám LL 5w-30 a měním 1x ročně (10-15 tis. km). Kdybych jezdil hodně dálnice uvažoval bych o 5w-40. Cena za značkový olej je +- stejná u 5w-40 a 5w-30. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 No tak sranki jistě to není Š 120. Ale přijde mě, že to o dost víc hulí, než co jsem měl třeba FI 1.4 16V. Ovšem může to být jen můj subjektivní pocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates1909 Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 RS je moje šestý auto z katalyzátorem a žádné s předcházejících nekouřílo po studeném startu tolik a takovým divným kouřem mě to fakt připadá jako pára co se valí z potrubí.Možná to má souvislost s přímým vstřikem paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 V práci služební 1,4 TSI,kupovaná jako horká novinka v roce 2009,prvotní dojmy byly ohromující,auto nejezdilo ale létalo,dalo se s tím jezdit za hodně slušnou spotřebu a i ve výbavě bez odhlučnění kapoty a spodního deklu měl človek pocit že jezdí elektromobilem. Dnes najeto 20 tis,po jedné garančce po dvou letech,auto zastudena něco mezi TDI a tkalcovským stavem,spotřeba šla nahoru a výkon subjektivně o dost dolů (možná ošéfované při garančce) ,auto v zimě prostě netopí(což netopilo nikdy) , převodovka už taky není tak strojově přesná jako u nového,no zrátka původní nadšení o dost ustoupilo a čekám jen kdy přijde něco zásadnějšího.Mít to najeto 200 tak to +- beru ale u auta co najelo 20 a většinu při dálničním povoleném limitu mi to přijde nějak ne úplně dobře. PS:hulí taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 (editace) A jen maly dotaz: v tom starém motoru byl používán LL olej? .............ano byl používán LL Castrol Editováno: 14. Prosinec 2012, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 V práci služební 1,4 TSI,kupovaná jako horká novinka v roce 2009,prvotní dojmy byly ohromující,auto nejezdilo ale létalo,dalo se s tím jezdit za hodně slušnou spotřebu a i ve výbavě bez odhlučnění kapoty a spodního deklu měl človek pocit že jezdí elektromobilem. Dnes najeto 20 tis,po jedné garančce po dvou letech,auto zastudena něco mezi TDI a tkalcovským stavem,spotřeba šla nahoru a výkon subjektivně o dost dolů (možná ošéfované při garančce) ,auto v zimě prostě netopí(což netopilo nikdy) , převodovka už taky není tak strojově přesná jako u nového,no zrátka původní nadšení o dost ustoupilo a čekám jen kdy přijde něco zásadnějšího.Mít to najeto 200 tak to +- beru ale u auta co najelo 20 a většinu při dálničním povoleném limitu mi to přijde nějak ne úplně dobře. PS:hulí taky Možná sis zvykl na jeho projev a zátah už nepřekvapuje, stejně že tam je jednoduše ticho a teď posloucháš jak fízl každé cvrnknutí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 (editace) sep: Když to zhrnu já, tak koupeno nové r.v.2010, v současné době najeto 43 tkm, auto jede pořád líp, spotřeba jde dolů, od novotí jezdím za průměrných 6.33, viz můj podpis. Hlučnost stejná, při studeném startu takové lehké zacvakání, které je po startu slyšet od novotí, teplý a vlažný motor tichý start, bez problému. Olej měním co 10 tkm, poctivou 5W-40 (http://www.millersoi...--xfs-5w40.html) Co se týče topení, já si nestěžuju, teď jak byly ty mrazy, auto stálo dva dny venku, po ujetí cca 5-7km bylo teplo, vyhřívané sedačky mám. Převodovka stejně přesná jako nová, včetně zpátečky, která u nového vozu pokud jsem nenechal spojku vyšláplou alespoň 3 sec. šla přes zuby, teď bez problému. To hulení z výfuku v zimě, je to pára, nechápu proč to někdo vůbec řeší. Já jsem spokojen a kdybych teď kupoval Octavii, beru stejný motor. Editováno: 14. Prosinec 2012, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sep Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Tím to není,další okty jsou tourky 1,6 a tak jako mi přišlo že je to obrovský rozdíl tak už mi to tak dnes nepřijde,ten zátah tam prostě není,jede to pořád slušně ale kopance do sedačky které to umělo při plné dvojce a trojce už tam nejsou a tak jak táhla při podřazení 5ka dnes dávám raději rovnou 4.Na historické FI 1,4 MPI nejsou hydroštely slyšet ani při 180tkm a tady je to slušná zvonkohra.Naopak co autu zůstalo třeba proti těm tourkám tak ve srovnání s TSI tourky nebrzdí a ten dojem je stabilní i dnes jako při novém autě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 sepe a hlučné je to v kabině, nebo zvenku? Mám najeto skoro 43 000 a hluk, nebo spíše tichost, bych řekl, je pořád stejná. Alespoň uvnitř kabiny.Tak nevím.pava - hele s tím hulením o nic celkem nejde, já jen ,že je poněkud extrémnější oproti jiným motorizacím, co jsem kdy jezdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.