Duben 28, 201312 r no to já projížděl superba v 125kw a nějak se bál :-) takže je to taková nic moc projíždka, ideálně když ti to známej pučí třeba na 100km alespoň... Upraveno Duben 28, 201312 r od kokta7
Duben 28, 201312 r To jo. Já na té projížďce najel jen pár km, ale ta slečna z autosalonu mě pořád pobízela, ať na řádně šlápnu. Asi měla pořádný rizikový příplatek.
Duben 29, 201312 r Nooo, čo do dynamiky motora (mám ho v Leone, naj. 40 000km) si myslím že to absolútne postačujúci motor. Aj silnejšie stroje s ním majú problémy, a to aj také od ktorých by to nikto nečakal. Každopádne je to motor na jazdenie, nie na pretekanie, ak chceš svižnosť na diaľnici okoľko 130-160 zvoľ už inú alternatívu (1.8TSI). Do tých 140 má aj tento motor dynamiku viac ako postačujúcu, samozrejme potom nerátaj so spotrebou 6,1l Ja s ním mám skúsenosti, čo som experimentoval na spotrebu až až. Keď som jazdil naozaj naozaj úsporne + defenzívna jazda, tak som po meste spravil nejakých 6.8 v premávke (7.5 pri normálnej jazde a 8.7 keď som bol všade prvý). Kombinovane sa dá aj za 5.7 (totálne kotúlanie sa) 6.2-6.4 taká normálna jazda a 7.2 (to je vážne nakladanie). Každopádne ten môj exemplár má napríklad problémy s diaľnicami. Videl som kopec ludí čo hovoria že 130km/h dialnica a spotreba 6.5, ten môj je asi na houno zabehnutý lebo pri tejto rýchlosti na dialnici žerie 7.5l/100. Holt aj na to treba dbať, ako je motor zabehnutý
Duben 29, 201312 r Souhlasím s tím, že dynamika je skutečně velmi dobrá. Oproti HTP je to raketa Přecházel jsem z papírově silnějšího motoru 1.8T v OI (ten je ohledně dynamiky vynášen do nebes) a při běžné jízdě mi TSI přijde živější - tubo zatahuje v nižších otáčkách. Dlouhodobou spotřebu mám 6,3 l/100 km. Což je o 1,5 l méně než mi žrala 1.8T. Předpisová jízda po okreskách, kde není moc kopců, u mě znamená spotřebu kolem 5 litrů. Krátké jízdy do 8 litrů. Rozvodů bych se nebál, pokud to auto nebude mít moc naběháno. Když tak se mlácením při startu motoru zavčasu ozvou. Největší nevýhoda u tohoto motoru je pro mne pomalé zahřívání v zimě a s tím související pomalý nástup topení. Jinak zkušeností s tímto motorem je tu už skoro 60 stránek. Doporučuji přečíst, abys nebyl zbytečně překvapen - vysoké otáčky při startu při venkovní teplotě v určitém rozsahu kvůli emisím apod.
Duben 29, 201312 r Ano presne ako píšeš, jediný "neduh" je ono pomalé zohrievanie, ale túto zimu ho budem riešiť krytkou chladiča, snáď to pomôže Inak súhlas 100%-tný s príspevkom nadomnou, ešte aj čo sa týka tej 1.8T (máme ho v služobáku)
Květen 7, 201312 r Tak už i mě postihlo zmiňované "houpání" výkonu při akceleraci. Popis jevu už tu byl: Při plném plynu mezi 2-3 tis. otáček motor v pravidelných intervalech přestává táhnout. Všimnete si toho, když se na to soustředíte. Při zapnutí klimatizace se to lehounce zvýrazní. Pružné zrychlení 80-120 km/h na 5. rychlost to ideálně prověří (10,5 s vs 12 s). Zkusil jsem auto protáhnout do otáček, ale nezlepšilo se to. Nejeto mám 32 tis. Diagnostika bez chyby.
Květen 7, 201312 r Když ti to náhodu někdy bude dělat, zkus úplně nepatrně ubrat plyn - u mě to hned přestalo a zátah byl plynulý. V současnosti mě to nedělá.
Květen 8, 201312 r Nemá to na svědomí použité palivo? Zkuste změnit pumpu, popřípadě použít aditivum do benzínu, nebo přímo prémiové palivo. Mám vyzkoušené, Optimal 95E od Eurooilu https://www.ceproas.cz/optimal-95e Funguje a není drahé. U nás je teď za cenu 34.60,-Kč Upraveno Květen 8, 201312 r od pava
Květen 8, 201312 r U mě určitě ne. Tankuji prakticky jen u OMV a dělalo to i na Carreru 95, nebo i Carreru 100.
Květen 8, 201312 r Jak je u motorů TSI obvyklé... Někomu to zazlobí, někomu ne. Oproti 1.2 TSI je tam navíc přestavovač vačky, který také občas dělá neplechu.
Květen 8, 201312 r Co já tak sleduju,tak 2010 včetně a novější jsou v pohodě. U prvních zlobily napínáky a už zmíněný přestavovač vačky.
Květen 8, 201312 r Pava, Pitrsman mám služební OIIC z 07/2010 reklamováno a vyměněno: 1x řetěz, 1x řetěz + přestavovač, 1x polomotor. Nyní najeto 104 tkm. Po výměně polomotoru najeto cca 14 tkm a po prvním denním nastartování začínám opět slyšet to známé zaklepání. Doufám, že se stav nebude zhoršovat. Jinak je motor velice povedený /pokud to jede a nestojí v servisu/, podvozek /jako u všech OII/ na podtrženou 1.
Květen 9, 201312 r Pawouku a ostatní buďte v klidu. Racek08 měl extrémní smůlu. Naše TSI je na tom skutečně velmi dobře - z hlediska rozvodů. Důkazem je, že Škoda používala rozvody pod stejným číslem a nijak je neinovovala (narozdíl od 1.2 TSI a HTP). Další pozitivní zprávou je, že mnou popisované trhavé zrychlování, se od té doby (500 km) neprojevilo - benzín stále ten samý. Zřejmě nějaká eco-fičura. Ale pokud by někdo věděl, jak to skutečně je, byl bych rád. Budu klidnější. Podobně jako TPI ohledně rychlejšího ohřevu katu.
Květen 9, 201312 r Já vím, je to podobný extrém asi tak jako moje služební Fabie TSI. Nicméně jsem kdysi někde na nějakém foru (asi některém VW) zaznamenal nějakou zmínku o tomto problému, kterýžto má způsobovat ne úplně dobře fungující regulace turba. Ale berte to s rezervou, dohledat to již nedokážu.
Květen 9, 201312 r Tak já trhavé zrychlovani nastesti zatim nezaznamenal (najeto 35000). Ale co mě fakt štve, jsou ty zvýšené otáčky při startu tedy to uz zminene TPI Náhodou jsem zjistil, ze kdyz se objevi ty zvýšené otáčky, vypnu motor a opet nastartuji, tak uz motor do vysokých otáček nejde Asi to tedy neni ideální řešení, startovat 2x, ale problémy jsou přeci od toho, aby se obchazely, ze?
Květen 9, 201312 r Zvýšené otáčky nijak neřeším (nepřipadá mě to jako problém), nastartuji a jedu. Nevidím důvod, proč provádět eskapády typu "startovat 2x po sobě". Nejsem příznivec Start/Stop systému a tohle mi ho začíná připomínat.
Květen 9, 201312 r Nedoporučuji hned vypínat. Každý studený start motoru vadí. Mě to taky nijak zásadně nevadí. Nastartuji a než si zapnu pás a naladím písničku z CD v pohodě vyrážím. Ohledně regulace turba: podle toho chování by to bylo logické. Zase kdyby tam byla nějaká závada, tak by to ukázala diagnostika. Upraveno Květen 9, 201312 r od pet59k
Květen 9, 201312 r Kdyby motor jen točil, tak mi to nevadí, ale ono to vůbec nejede resp. cuka, kucka a tak
Květen 9, 201312 r U mě, když hned vyjedu po "eco" startu, tak je poznat, že jde bohatší směs. Lechtám lehce plyn a zrychluje to víc než normálně, při řazení padají pomaleji otáčky,... Pokud jsem tomu jednou víc šlápl, tak se taky trochu motor dusil. Ale není to nic, co by se nedalo přežít. Moje první auto Škoda 120LS se na sytič chovala méně kultivovaně. Nehledě na následné laborování s ubíráním sytiče Stejně tak japonská auta mají za studena více bohatou směs - pro rychlejší zahřátí. Měl jsem Mazdu 626 2.0 16v a ta, pokud měla studený motor, tak při sundání nohy z plynu na nižší převody ještě normálně plynule jela a vůbec nezpomalovala Je fakt, že mě to několikrát dost překvapilo - při najíždění do křižovatek
Květen 9, 201312 r Abych pravdu řekl, já když je to studený, tak na to moc nehamtám, nebo se zrovna náhodně trefuji do otáček, kde to neškube. Tak proto je možné, že nějaké cukání za jízdy nepociťuji. Asi to budu muset někdy vyzkoušet. Navíc ten "Eco mód" je jen na pár desítek vteřin.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.