hercous Vloženo 9. Květen 2013 Sdílet Vloženo 9. Květen 2013 (editace) Jo je to jako jízda se syticem Ja kdyz nastartuju, tak proste hned jedu a ne abych čekal na to, az "dobehne" eco režim. No proste beh motoru ma v tom eco módu ke kultivovanosti hoodne daleko. Mě to třeba vadi, ale někdo to vůbec neřeší. Editováno: 9. Květen 2013, autor: hercous Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsman Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 U Tsi se ale doporucuje hned to nehnat a pak zase nez vypnu motor nechat ho jet cca 30sek, dochlazovat a pak ho tipnout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jendoslav Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 (editace) Ohledně toho pocukávání "eko" režimu na sytič mi to taky při přídání víc plynu pocukává, jakmile po pár desítkách vteřin spadnou otáčky, tak je vše plynulé, ani nepozoruju kolísání výkonu mezi 2000-3000 otáčkami. Jinak já po startu nechávám auto pěkne vybrblat, jen vyjedu lehce z garáže, naladím písničky a mezitím otáčky spadnou a pak teprve jedu. Mám sice 2.0 TSI, což sem úplně nepatří, ale tyto motory k sobě určitě mají blízko, aspoň myslím. Je tak teď koukám, že jsem ve vlánku o 1.4 TSI, já myslel 1.8 TSI.No tak to nevím, jestli má 2.0 k 1.4 nějak blízko, ale třeba jo :) Editováno: 10. Květen 2013, autor: Jendoslav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Květen 2013 Sdílet Vloženo 10. Květen 2013 2.0 TSi je ze stejné konstrukční řady jako 1.8 TSI. S 1.4 TSI nemá celkem nic společného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 (editace) Dneska jsem ze zvědavosti použil VCDS pro log dat a následný Kpower pro výpočet výkonu a točivého momentu. Jediné s čím jsem si moc nevěděl rady je váha auta a zadání ostatních hmotností. V techničáku mám pohotovostní hmotnost 1310 kg (údaj obsahuje 75kg řidiče a 90% paliva v nádrži). Jestli jsem ale správně pochopil katalog Škody, tak se jedná o hmotnost základní verze bez příplatkové výbavy. A já mám Ambiente. Nejprve jsem zkusil doplnit hmotnosti od oka, ale to mi pak vycházel výkon kolem 110 kw. Nakonec jsem doplnil 1310 kg + 10 kg (řidič) + 5 kg (plná nádrž) + 20 kg ostatní (notebook, tažné, alarm, v kufru trocha bordelu :-)) Výsledek je zde: Trochu překvapivý je nástup turba až v 1750 otáčkách (měřil jsem od 1300 otáček), jinak spokojenost. Benzín byl obyč. Natural 95 od Benziny. Editováno: 20. Květen 2013, autor: pet59k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Panove, omlouvam se, ze vas tady porad otravuju otazkama, ale nejak se porad nemuzu spokojit s tim, ze bych si vzal diesel a tento motor mi prijde jako nejlepsi volba pro OII. Pokud me pamet nesali,tak Clint psal ohledne 1.8TSI od kdy se vyresily neduhy s rozvody...je neco podobneho i u 1.4TSI? To znamena, ktery rocnik by mel byt zrejme OK? Jezdim ted s OIII 1.4TSI nejakych 103kW a ten motor je pro me idealni, vim ze OII jej ma trochu jiny, ale zatah se mi vazne libi. Navic na OIII aspon ten rok cekat nechci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Jó, tak to bych taky rád věděl... Nikde jsem se nedobral nějakého kloudného závěru. Snad jedině, že když se problém objeví, tak většinou až někde při najetí cca 70 - 75 000 km, takže později než u 1.2 TSI. Servisákům v autorizácích moc nevěřím, na různých forech je to všelijaké... Když vlezu do Etky, tak rozvodová sada je furt ta stejná. Tak nevím, co si o tom myslet. Snad jedině, že mě to nehopsne a řetěz (1370 Kč) + napínák (909 Kč) až zas tolik nestojí. Horší je přestavovač, to je něco přes 9 tisíc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 (editace) s-talker možná jsi to uváděl, ale kolik najedeš ročně? Anebo jinak, pokud se chceš trochu svést tak zvol 1.4 - 1.8 a neřeš rozvody atd. Takovou smůlu jako jsem měl já asi mít nebudeš. V naší mini podnikové flotile je mimo jiných 10 x1.4 tsi a problém byl jen s jedním. /dnes Praha-Brno-Praha po D1, kde to šlo tak tacho cca 150 + cca 80 km po Brně a blízkém okolí , výsledná spotřeba 7,6l, pneu 205/60 R 15 91V Dunlop SP Sport Fastresponse / Editováno: 14. Květen 2013, autor: Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 To je slovo do pranice. Tos chytl exemplář asi jako já v práci tu Fabii 1.2 TSI.PS: Jen pro zajímavost, kolik má těch 10 kousků najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 80 až 105 tkm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 Dík. Slušná spotřeba, já když jel Blansko-Brno-Praha (D1+R1) po dálničních úsecích 160 km/h na tempomat, tak to bylo za osm litrů. A ještě prosím rok/y výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 1.4tsi všechny r.v. 2010. Jinak k té spotřebě: samotná D1 je při mnou uvedené rychlosti /...kde to šlo tak tacho cca 150 kmh/ přes 8l a u mě je vždy vyšší spotřeba směrem do Brna /i před opravou D1/. Ty přejezdy po městě a okolí ten průměr zkorigují na trochu přijatelnou spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Květen 2013 Sdílet Vloženo 14. Květen 2013 U mě zas většinou obráceně (většinou fouká protivítr ze západu). Já mám taky rok 2010, zatím dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 15. Květen 2013 Sdílet Vloženo 15. Květen 2013 Dneska jsem zase jezdil s OIII 1.4TSI, byl jsem to trosku projet a uplne parada, vim ze motor v OII je slabsi, ale nevadilo by mi to Zatah turba uzasny, krasny zvuk a prijemny chod motoru. Racek: Rocne najedu tech 25-30tis. Prosimte jaky mas rv ty? Zjistuju, jestli nedoslo ke zlepseni, zkus se zitra zeptat primo u zdroje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Je slabší, ale jen papírově. Jel jsem s předváděčkou a mám pocit, že to moje TSi jelo lépe. V nízkých otáčkách určitě, nad 3000 ot možná nové TSi trochu lépe. Co se týče popojíždění a rozjezd, tak tam je staré TSi rozhodně lepší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Zajímavé,třeba to mají poněkud jinak zpřevodovaný. Papírově by to mělo jet lépe. Anebo to svoje máš řádně zajeté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 18. Květen 2013 Sdílet Vloženo 18. Květen 2013 pava: to tvoje možno že má väčší aj výkon ako tá 1,4TSi v OIII........dobre zabehnuté motory od VW group väčšinou majú vyššie hodnoty ako sú na papiery......videl som test že 1,4Tsi papierovo 92kw/122koni mala v skutošnosti nejakých 110kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 20. Květen 2013 Sdílet Vloženo 20. Květen 2013 S tím vyšším výkonem u některých dobře zajetých turbomotorů je to pravda. Viz moje orientační měření výše. Křivka odpovídá odhadnuté váze vozidla při měření. Pokud je ve skutečnosti moje auto o něco těžší je výkon přes 100 kw. Odpovídalo by to i mému subjektivnímu dojmu, že je v nízkých otáčkách živější než stará 1.8T. Nad 4 tis. otáček byla na druhou stranu 1.8T výrazně živější, ale jak často se do takových otáček člověk podívá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Chlapi neporovnávajte motor v predvádzačke so zabehnutým motorom (tým skorej s dobre zabehnutým motorom). Ja som sa viezol na surovej 1.4 TSI 92kW v 6-tkovom golfe, a ten motor išiel o polovicu horšie ako 1.2TSI s 12000km. Mám 1.4 TSI v Leon-e, a teraz keď je zabehnutý (40 000) tak to je už iná káva, osobne môžem povedať že pocit naozaj zabehnutého motora som pocítil pri cca 17-20 000km, podľa mňa do 15 000km motor stále sadá. Každopádne s 1.4 TSI neboli také problémy ako s 1.2TSI čo sa rozvodov týka. Jemné zachraptenie však počujem aj ja pri m.r 2012 (r.v.2011), takže tam to veľa zmien nedoznalo. Osobne by som radšej volil pri tvojom nájazde asi 2.0TDI CR, výkon dostatočný (prevodovka dlhá) ale tá spotreba to je niečo krááásne Na 1.4 TSI mám priemer 6.5, na 2.0TDI (r.v. 2012) 4.4l/100 (pri predpisových rýchlostiach pri oboch). 1.4 TSI je vhodný motor do mesta a na okresné cesty, na diaľnici je nesvoj a veľmi papá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Určený do města - nesmysl, možná do nějakého okresního, ale jinak tě ve městě sežere, nemluvě o dlouhém zimním zahřívání.... A že na dálnici papá? Kolik tam jezdíš? A jak nesvůj? Nemám takový pocit. Při předpisových 130 km/h jezdím okolo 6.5 l. To ti přijde, že papá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Neviem kde bereš 6,5, potom mám asi na houby kus. V meste jazdím v krajskom a v meste spotreba 6.5-6.9 takže určite nezožerie, ale dialnicu pri 130km/h mi žerie 8l, pri dlhej trase do chorvátska (Rakúsko,Slovinsko,Chorvátsko stále dialnica stále 130) mi spapal 7.5l/100km. A to nehovorím o tom že pri 120-ke a 3 ľudoch v auto vážne stráca dych na na dialnici. Tak čo to mám za kus kua ? Aj ja chcem na dialnici 6.5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Ešte ma napadlo, rozdiel by mohol byť v aerodynamike ? Možno má Leon vyšší odpor vduchu a preto mám o toľko vyššiu spotrebu ? Nehovorím o tom keď áhodou fúka vietor, to som potom aj na 9,5 l/100km na dialnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 Hm, v Praze se i při opatrné jízdě prakticky nedá dostat pod 7.5 l, spíš si to veme i 8. Dálnici mám mnohokrát vyzkoušeno na trase Praha - Brno (a obráceně) v průměru za 6.5 litru při tempomatových 130 km/h (samozřejmě může tam být výkyv směrem nahoru i dolu, podle okolností). Osm litrů mě to žralo, když jsem po D1 jel tempomatových 160 km/h... Spotřeby jsou podle PP a potvrzeny výpočtem podle tankování. Chorvatsko a zpět jsem jel za šest litrů při dodržování rychlostních limitů. Dost pochybuji, že Leon má o tolik horší aerodynamiku, než OII. Jel jsi někdy u nás po D1? Jestli ano, tak víš jaké kopce tam jsou. Není problém v nich jet stálou rychlostí 160 km/h bez ztráty rychlosti. To samé jsem vyzkoušel třeba i na cestě do Frankfurtu a nevšimnul jsem si, že by to třeba ve 150 km/h ztrácelo dech, natož ve 120. PS: klikni si v mém podpisu na ikonku tankovacího stojanu (6.1) a dostaneš se na moje spotřeby. Jsou tam většinou i průměrné rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dimco Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 No do p.... tak to mám asi niečo po****, žeby rozvody skočené o zub ? Mohlo by byť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Květen 2013 Sdílet Vloženo 21. Květen 2013 To se mi nezdá. Ve městě to máš velice solidní, horší je ten zbytek. Kolik máš najeto? Ty spotřeby máš od začátku takové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.