Květen 31, 201312 r Jestli v tom nehrají svoji roli i dlouhé výměny oleje. Napínák je přesná součást na principu hydrauliky. Nečistoty v oleji mohou styčné plochy snadno přidřít, podobně jako zdvihátka ventilů. Nevím , jak často mění tomikutík, jestli používá pevné, nebo proměnlivé intervaly výměny.
Červen 1, 201312 r moje 1.6 fsi nemelo rado moc hustej olej s castrolem me to rechtalo a po vymene za SHELL pohoda menim po 10-15tkm a
Červen 3, 201312 r Neviem chalani prosím Vás nemáte niekto video s dobrým zvukom čo znamená pojem "rachotanie" motoru ? Neviem či sa mám sťažovať alebo nie. Posudzujem subjetívne, len raz som videl a počul štartovať Fabiu 1.2 TSI a tomu to veru uarachotalo až mi skoro uši odpadli, odvtedy si myslím, že to moje nerachoce. Ale i tak mám pocit že to nemá tie 2-3 sec po štarte taký zvuk ako by malo.
Červen 3, 201312 r Jsi sice na vláknu 1,4, ale zase popisuješ 1,2 tak k 1,2. Do 3 vteřin ti nikdo nic neuzná, ale jak je to dýl, nebo to poklapává i na volnoběh tak to val reklamovat. Videa Upraveno Červen 3, 201312 r od Jakub Nabel
Červen 3, 201312 r Je tady dobře,má motor 1.4 TSI. Tady to sice jen krátce zachrastí,ale zvuk je typický:
Červen 4, 201312 r Hm, takže rezultát je ano, zvuk mám rovnaký, ale ani zďaleka nie je taký výrazný, skôr by som to popísal ja osobne ako taký skrytý tlmenú zvuk popri zadunení motora, až takéto klepoty to nerobí. Ešte 2 roky záruka, počkať alebo sa snažiť vyreklamovať ?
Červen 4, 201312 r Můžeš to nahrát na video? Jestli ti to nerachotí, jako na těch videích, tak podle mě nemáš co reklamovat. Musíš si uvědomit, že se při startu musí natlakovat jak napínák řetězu, přestavovač vačky (ten může taky rachotit podobně jako řetěz) a také hydraulická zdvihátka ventilů. Takže nějaký zvuk ten motor prostě vydá. Nebo zkus pohledat na YouTube nějaké video, co by odpovídalo zvuku tvého motoru a vlož sem odkaz.
Červen 4, 201312 r Hľadal som hľadal ale nič som nenašiel. Keďže mne na telefóne nejde zvuk pri nahrávaní videa (pokazené ) tak to nemám moc jako, ale budem to sledovať a skúsim to nahrať s druhým tel. uvidíme čo to povie, ono naživo je ten zvuk iný ako na zvukovom zázname z telefónu.
Červen 5, 201312 r Olej menim po 30 000 km, az do tejto 90 000, uz asi budem po 15 000. Pouzivam Shell Long Life 5W30, taky aky je predpisany. Na aute sa chodi len na dlhe vzdialenosti, ziadne prasaciny. Tak dnes mi volali, uznali aj 3. reklamaciu, ako som povedal, komplet rozvody aj s napinakom retaze a prestavovacom vackoveho hriadela. Sam budem vediet viac co menili, ked ho preberiem. Ale ako som im povedal, budem ich otravovat s kazdym dalsim problemom. Skor ma ale mrzi, ze motor, vec, ktora ma vydrzat najviac, sa takto posral... To uz aby som sa bal teraz na nom chodit...
Červen 5, 201312 r Kdyby se ti podařilo získat čísla nových dílů, tak bych poprosil o jejich uvedení, zde v tématu.
Červen 9, 201312 r Ahoj, pár slov ke spotřebě na D1: Pawouku spotřebu cca 7,0l/100km nedosahuje žádný z našich pilotů. Pneu máme na všech motorizacích 1.4 tsi 205 a spotřeby při 140 km/h jsou někde kolem 7,5 l. Informaci dnes píšu po nájezdu cca 450 km na trase : Praha - Brno - Tovačov - Olomouc - Brno - Ivančice. Průměrná spotřeba na ujeté trase - 6,9 l/100km. Na dálnici 140 km/tacho, na vedlejších cca 95-100 km/tacho. Tak máme asi všechny služebáky špatně zajetý............. a nebo máme volšový ruce........ Poznámka: nižší spotřeby dosahujeme na Praha - HK atd, . Takže ke spotřebám: Pro všechny následující jízdy platí: pneu 205/55 R16, zapnutá klimatizace na 20-22°C, jízda na rychlostních limitech (v obci +5 km/h, mimo +10 km/h, pokud není uvedeno jinak), všechny rychlosti jsou tachometrové. Včera (sobota) prakticky bezvětří, ve voze dvě osoby. Trasa Praha Ruzyně - nájezd na D11 (rychlosti předpisové) většinu trasy tempomat: Praha - Hradec Králové 140 km/h na tempomat Celkem tedy na trase Praha - Rájec Jestřebí, většina trasy na tempomat
Červen 9, 201312 r Dnes (neděle), za obdobných podmínek, jako v předchozím příspěvku, jen jsem jel sám.Blansko - Brno (rychlosti předpisové)Brno - Praha, 140 km/h na tempomat (kromě omezení rychlosti na D1 v celkové délce zhruba 15 km, kde jsem jel 90 km/h a potom cca 20 km od Mirošovic až na konec D1 v Praze, kde jsem se ve velmi hustém provozu pohyboval rychlostí kolem 120 km/h)
Červen 9, 201312 r Dík. Abych pravdu řekl, ta úplně poslední (Brno - Praha), mě celkem také potěšila a zároveň i mírně překvapila - to se mě moc často na této trase nepodaří. Asi byla dobrá konstelace hvězd. Ještě bych dodal, že to celé víkendové ježdění (celkem 650 km) bylo podle tankování za 6,01.
Červen 9, 201312 r Pro zajímavost pro nemajitele 1.4 TSI otáčky motoru při různých rychlostech:50 km/h (postupně na 3, 4, 5 a 6 rychlostní stupeň) A další již jen na šestku: 90 km/h100 km/h130 km/h140 km/hNo a na závěr vytočená trojka:
Červen 10, 201312 r Je to parádní motůrek, do OII jak dělaný, za ten víkend co jsem s ním jezdil jsem si ho dost oblíbil.
Červen 12, 201312 r Tak jsem to nastartoval na letišti (po 11 dnech) a nechal jsem si pro start otevřené dveře u řidiče....to je fakt šílený zvuk (ale do těch tří vteřin)....já chápu, co a jak se musí natlakovat,ale ten řetěz fakt musí být tak o půl metru delší než u nového motoru (mám tam cca 71 000). Pak už to jede výborně ale po těch 11-ti dnech , když jsem to uslyšel, málem mě trefila....mohl by si někdo přivézt na ten Clintův sraz nějaký vercajk??? že by mi "ubral tak ze dva ze tři články" :-)) to chce jenom důlčík, kladivo a šikovné ruce....a ne ty jejich CAN busy a infotaimenty a cargoelementy (abych převezl šest piv tak si musím koupit buď za 1500 nějaký clever nebo taiment za 60 litrů...hrůza)....nebo jak dnes vymysleli xenony pro Rapida se svítivostí menší jak 2000 lumenů aby tam nemuseli dávat nivelaci a ostřikovač...v roce 2020 bude pŕvní otázka prodavače ve škodovce ...."a chcete tam vůbec volant? a rozvodový řetěz má být z pšeničného nebo ječmenného těsta...no a po slevách chceme jen mega..." mně to fakt štve ...
Červen 12, 201312 r No jo, dosáhl jsi kritické hranice 70 000 km pro tento motor, resp.rozvody. Ještě ten zvuk může způsobovat přestavovač...
Červen 15, 201312 r Doplnění informací o rychlostech k mým příspěvkům o spotřebách na předchozí stránce.Rychlosti tachometrové vs GPS (kola 16",pneu 205/55):50 km/h / 46-47 km/h 90 / 85 100 / 95 130 / 123-124140 / 134-135
Červen 22, 201312 r Ahoj, koupil jsem Octavii II elegance TSI r. v. 2009, 80.000 km koupeno v listopadu 2012. A celou zimu v pohodě, jenom co se oteplilo nastal už zmíněný problém studeného startu. Kolísání otáček, a rachtání motoru , že se třepe celé auto po dobu tak 30-40s. Jak níže popisujete, že to muže být napínák řetězu, přestavovač vačky, ale i kvůli emisím za účelem rychlejší zahřátí katalyzátoru, tak nevím v čem je ta závada. Tak jsem auto odvezl do servisu a první verdikt zazněl napínák atd., ale po zjištění z karty auta se zjistilo, že předchozí majitel to začátkem roku měnil. Tak naznali, že je vše v pořádku a přisuzují to k tomu katalyzátoru. A proto se prosím ptám dělá vám to v letním období taky, co máte mladší rok výroby a méně kilometrů, protože pokud to je tím katalyzátorem jak tvrdí, tak to musí dělat každé auto při studeným startu. A to vy, co máte méně kilometrů neuvádíte. Díky za odpovědi Zdenek, Brno.
Červen 22, 201312 r Jestli jsi toto vlákno četl poctivě,víš na čem jsi. Rachocení rozvodů se projevuje zvukem,který je zde na několika videích. Např. na tomto to pěkně "zaštěká": Jestli toto u svého motoru neslyšíš,tak sis vlastně sám odpověděl. Ano,dělá to i mě,sice se u toho netřepe auto,jak píšeš ty,ale zvýšené otáčky a "nevyrovnaný" zvukový projev motoru je těch 45 vteřin slyšitelný. Ještě je možnost pozeptat se v servisu,zda-li máš nejnovější sw řj motoru. To je asi tak všechno,co s tím můžeš udělat.
Červen 23, 201312 r ozone: To co popisuješ se děje když jsou splněny některé z podmínek při studeném startu např. to, že teplota okolí je vyšší než 17, nebo 18 C. Je to kvůli emisím a je to z důvodu rychlejšího zahřátí katalyzátoru. Není se čeho bát, dělá to všem. Nejnovější sw nepomůže, já ho mám a dělá mi to beze změny. Nijak to nejde obejít, nejlépe je chvíli počkat, až otáčky spadnou do volnoběhu a pak vyjet. Pokud vyjedeš hned, auto má tendenci cukat a nejde za plynem jako normálně. Neřeš to.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.