Duben 4, 200916 r Tak jsem se s tim 1,4TSI 92kW svezl a z prechodu z me 1,6MPI do tohoto je to hudba! Tahne to okamzite po seslapnuti jiz od cca 1450 ot. az do 4500 co jsem to tocil to stale tahlo a pisou i dale, muzu rici, ze me to velmi prekvapilo, fakt je to prijemna jizda, hlavne to nekope a je to tichounky!!! V porovnani s 1,8TSI 118kW s kterou jsem jel v Supu II se to neda zase rovnat, tam je zatah velmi mohutny, v Praze da se rici velmi malo vyuzitelny v provozu, jelikoz pak je to brzda plyn a chrousta to 11l/100km. Proste v klidu tento motor doporucuji, v Golfu variantu jel velmi dobre!!! Jeste bych rad vedel, jak to je s tim, ze nektery maji turbodmychadlo + kompresor, ktery si tu praci predavaji pri nizkych tahne kompresor, ktery to ve vysich predava turbu. Ktery motory maji toto u 1,4TSI a ktery maji jen to turbo? Nejak se v tomto ztracim... EDIT: Tak uz jsem to nasel, cituji "K dispozici jsou motory 1,4TSI výkonem 90kW, 103 kW a 125 kW. Turbo u tohoto /90kW/ motoru pracuje samotné, bez pomoci dalšího kompresoru, jako je tomu u silnějších verzí."
Duben 6, 200916 r škodovky budou používat předpokládám jen 90kW a to jen s turbem. je to tak? co spotřeba a její rozdíly mezi 1,4 a 1,8 tsi
Duben 6, 200916 r no O II FL má 1.4 TSI (90 kW) a S II má 1.4 TSI (92 kW) ... a to je určitě obojí "jenom" turbo...
Duben 7, 200916 r Oboje co pouziva Skoda a Seat je "jen" turbo, napr. Altea ma take 92kW, je to ten stejny motor, akorat jinak zprevodovany... Tiguan ma 110kW, ano
Duben 8, 200916 r to je až neuvěřitelný, co z tý jednačtyřky vyždímou, co??? btw. v pátek se s tím konecčně projedu... mám domluvenou předváděčku, tak jsem zvědav... Upraveno Duben 8, 200916 r od vorlajz
Duben 9, 200916 r ty větší výkony jsou právě s kombinací kompresor-turbo. slabší verze mají "jen" turbo
Duben 10, 200916 r Davone, neříkej mi, že bereš tu 1.4 MPI... btw. dneska se v tom projedu.... olééé ....
Duben 10, 200916 r tak jsem to byl projet... musím uznat, že ten motor jede velmi slušně... turbíčko jsem tam slyšel, malinko si hvízdne... ale není to nic dramatického... táhne to pěkně (v autě byly 2 dospělé osoby) ... jestli někdo uvažujete o 1.4 vs. 1.8 TSI, tak já kdybych hleděl na peníze, tak těch 40 tisíc bych ušetřil a radši bych si vzal 1.4 ... na ježdění je to silný až až... jestli je někdo závodník a má dost peněz, tak je 1.8 TSI lepší, je prostě silnější! každopádně doporučuju si ten motor projet... stojí to za to!
Duben 10, 200916 r som rad, ze uznavas, ze je to super motor pre Octaviu a ja som rad, ze som si ho objednal aj bez skusobnej jazdy Upraveno Duben 10, 200916 r od Cjoctavian
Duben 11, 200916 r Vorlik - delam si kozacky, jasne ze bych nesel nize, nez mam nyni Vzal jsem 1,4TSI 92kW a slusne fakt jede A jsem rad, ze toto ctu i od cloveka, co ma 110kW
Duben 13, 200916 r no ta 1.4 TSI má papírově stejný zrychlení jak moje FSIčko... takže není co řešit... určitě budeš s tou 1.4 TSI spokojenej!
Duben 14, 200916 r 1.4TSI nemam, ale toto som nasiel na Briskoda fore...Revo uz ohlasilo novy performance soft aj pre 1.4TSI 122k verziu: http://www.revotechnik.com/aboutRevo/news/1_4turbotsi.aspx
Duben 14, 200916 r Revo si pyta 399 GBP....vid link dolu, mas tam aj graf zmeneneho vykonu. http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1102
Duben 15, 200916 r A jsou podivni... 122 koni davaji asi jen v GB.. Ja koupil v CR 125koni /92kW/ Vorlik - jo ja doufam, papirove nepapirove, oba vime, ze je to jen papirove, ne?
Duben 15, 200916 r no Davone... jede to vážně pěkně... (1.4 TSI), ale jestli je to živější jak 2.0 FSI to po jedný jízdě nedokážu posoudit... přišlo mi, že ta 1.4 nezabírá tak nízko... a je tole taková mdlá..., ale jak to roztočíš, tak je to prima!
Duben 15, 200916 r jsem chtěl porovnat křivky výkonu a Nm u 1.4 TSI (90 kW) a 2.0 FSI (110 kW) vezre 4x4... a nemůžu bohužel najít tu FSI křivku... tak už jsem to našel... EDIT: ale nevím, zda je to verze 4x4 či klasika... otázkou je, zda je to stejné či nikoliv... to nevím.. hh... tak to bylo 2.0 TDI... mě už hrabe... Upraveno Duben 15, 200916 r od vorlajz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.