Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Hmm a nebo clovek ktery ma zkusenosti i s jinym motorem nez s tou tvoji super multi kulti 2.0FSi ... promin ale pripominas mi cloveka ktery i kdyz to stoji za ho.. kope a kope a kope :p :p

Promin, ale opravdu jsem neslysel dobre slovo na tento motor krom od tebe, ale hlavne ze jsi spokojeny to je asi nejdulezitejsi nez nejake vylevy ostatnich na foru :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bladiku stojím za tebou ;) nechcu hanit jakýkoliv motor, ale myslím si, že toto nemusí bejt špatnej motor jen proto že to je "jenom 1.4" .

Jinak patřím mezi lidi co sledují spotřebu :( né extra drasticky, ale když nespichám jezdím na spotřebu.

Tu jízdu bych si taky objednal :palec2: Ovšem plánuji spíše uspořádat celou exkurzi do výroby supíku v Kvasinách kde by nám mohli určo poskytnout i zkušebky :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto je vlacne a proste divne....tot vse. Sam jsem v tom nesedel, takze opravdu nemuzu rict, jen publikuji nazory ostatnich.

Auto neni vlacne ani divne, ma jen jiny charakter nez turbomotory; zadny turboefekt, ale linearni narust s vykonovou spickou.

Podle meho mezi atm. 2litry rozhodne ostudu nedela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm a nebo clovek ktery ma zkusenosti i s jinym motorem nez s tou tvoji super multi kulti 2.0FSi ... promin ale pripominas mi cloveka ktery i kdyz to stoji za ho.. kope a kope a kope :p :p

vidíš, zase říkáš, že stojí za hovno! ;) je vidět, že tomu vůbec nerozumíš! když ti nějakej Jarda řekne, že stojí ten motor za hovno tak se toho držíš jako klíště, já ti naopak říkám, že je to bezva motor a jízda s ním je velmi příjemná! ;) ale zpět k tématu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a ja ti rikam ze si jediny, ktery ten motor chvali tot vse.

Co se tyka toho turbo efektu .... ukaz mi u 1.8TSi turbo efekt!! Ten motor tahne krasne bez zadneho skubnuti pekne od nizkych otacek az po samou hranici maximalnich otacek...tohle se proste motorarum povedlo.

Editováno: , autor: Bladik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blade... za prvé, 1.8 TSI je VELMI DOBRÝ motor!!! o tom žádná... ;) za druhé, nejsem jediný, který chválí 2.0 FSI a za třetí, tady na fóru maj všichni zkreslený informace... ten FSI jede jak z praku a žere adekvátně svému obsahu a konstrukci... stačí si přečíst staré recenze Oktávek s tímto motorem... záleží pak jenom na tobě, jestli budeš objektivní, či nikoliv... zatím se mi to nezdá... tak zpět k tématu! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blade... za prvé, 1.8 TSI je VELMI DOBRÝ motor!!! o tom žádná... ;) za druhé, nejsem jediný, který chválí 2.0 FSI a za třetí, tady na fóru maj všichni zkreslený informace... ten FSI jede jak z praku a žere adekvátně svému obsahu a konstrukci... stačí si přečíst staré recenze Oktávek s tímto motorem... záleží pak jenom na tobě, jestli budeš objektivní, či nikoliv... zatím se mi to nezdá... tak zpět k tématu! ;)

Co jsem psal výše o 2.0FSI,tak jsem jen napsal slova člověka co měl z 2.0FSI co dočinění v Passatu,ale jak jsem tu na fóru už někde psal...měl jsem před časem už 2x zapůjčenou náhradní OII z motory FSI....poprvé to bylo z 1.6FSI...auto jsem měl 2.dny a to ještě přes víkend takže jsem s tim toho moc nenajel....jediné co mě u toho dost nemile překvapilo byli ranní studené starty na 3.válce ;),dokud tomu člověk prostě nepřidal plyn tak běžel na tři. ;) ......a po druhé jsem měl právě 2.0FSI,najel jsem s nim cca 600km a mě teda jediné co mě osobně přišlo šílené byla jen ta spotřeba (zvyklí na 1.9TDI se spotřebou do 5,5L) jsem najednou jezdil kombinaci(hodně slušně) za 10,6L,takže jak ten můj známý nadával že se v Praze nedostane pod 12,5L,tak to tak odpovídá......to bylo pro mě tak asi jediné a největší mínus.........Ano nemá to turbo,tak odspoda neohromí nějakym prudkym zátahem jako turbo motory,ale když se roztočí tak jede taky velmi velmi slušně...a co se mi u 2.0FSI naopak líbilo,byl jeho zvuk projev :palec2: ..vrkal si fakt pěkně kultivovaně,což bylo zase oproti 1.9TDI velmi příjemná změna....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno kdybys aspon trosku vedel proc vznikla FSI jednotka, tak bys tady nerikal ze 2.0FSI ma adekvatni spotrebu, proste 12.5l/100 je hodne ... i tvyh 11 cos tady nekde psal na foru je moc.

To ze netahne odspoda to je jasne, je to proste atmosfera, ze si hezky pobrukuje tak tomu docela verim, i 1.8TSi ma podle me moc peknej zvucek :)

Ja si objednam nekde zkusebni jizdu na ten 2.0FSI, abych tady mohl zasvecene dal pomlouvat :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako že se hadaj benziňáci a "zemědělci" mezi sebou to je jasné, ale že už se budou hádat i benziňáci mezi sebou to jsem nečekal :D

Nicméně oba motory jsou skvělé a svého času jsem uvažoval nad tim 2.0 FSI, jenže to bych si musel počkat na auti ještě o 2 měsíce déle, takže jsem vzal ten nejvýkonější benzín co byl, jinak bych se nerozmýšlel a vzal 2.0 FSI. Nicméně dneska už je situace zase jiná a tak bych šáhnul po 1.8 TSI, pač tento motor je ještě lepší než 2.0 FSI...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemá cenu se tu dohadovat... nevím jakými motory FSI jsete jezdily vy, ale já mám 4x4 2.0 FSI... takže mám samozřejmě nepatrně větší spogtřebu (točím víc otáček než předokolka s 2.0 FSI) a v kombinaci jezdím za 9,2 l na sto... s tím, že toho dost najezdím ve městě... mimo město jezdím v průměru od 7 do 8 a to v závislosti na jízdním stylu... nevím, stále si myslím, že to není moc... nehledě na to, že njsem zrovna nějakej louda celkem dost si jízdy s autem užívám... takže jezdím na hranici rychlostní limitů... :) jinak Blade, za těch 11 l (předtím si teda psal 12 l) se s tím asi taky dá jezdit, ale to jsem fakt nezkoušel... :D to bych asi mohl řadit max 4. rychlostní stupeň... :)

a byl bych rád, kdyby jste nenaznačovali, že jsem tu nedej bože tvrdil, že je 2.0 FSI lepší jak ta 1.8 TSI.... ;) to je přeci jasné, jak to je... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja nerikam, ze jsi nekde tvrdil ze 2.0 je lepsi nez 1.8, jen jsem kdysi davno nekde narazil a tam si psal ze jezdis za 11l, bohuzel nemam cas to hledat a uz si nepamatuji kde to bylo. :aggressive:

Mno kadopadne diskuzi o tom zda je 2.0FSI nepovedeny nebo ne bych uzavrel a dal bych se venoval tematu 1.4TSi kdy a kde si zaridit predvadeci jizdu s timto motorem...opravdu bych si ho rad otestoval a velice me to zajima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar lidičky,

trochu jsem se tady probíral tou diskuzí o TSI a tak taky přispěju.

Mám 2.0TDi 4x4 o odešlo mi turbo. Auto v servisu a čekala mě cesta do Holandska, nabídli mi půjčení VW Golf Variant a právě motor 1.4 TSI. Trochu jsem se toho bál nic jsem nevěděl o výkonu a ani o spotřebě a nakonec musím konstatovat SUPER!!!Jsem letitej "dýzlák" ale tohle mě překvapilo. Kdybych nevěděl, že je to 1.4 myslel bych si, že sedím alespoň na 1.8. Plynulej záběr, dobrá akcelerace a hlavně spotřeba. Jel jsem v 5- ti lidech, plnej kufr, v Ústí jsem najel na dálnici a sjel až v Haagu. Po Německu 130-160, v Holandsku v ropzporu s předpisy 130 a zpět to samé. Výsledná spotřeba 6.7 l!!!!!!!To bych nejel ani s mou čtyřkolkou, protože běžně jezdím sám za 6.9 a když to naložím, tak i za 7.5.

Takže jestli je to ten motor, co tady popisujete, musím říct že super a myslím, že Golf Variant zas tak malý auto není.

Takže opravdu :palec2::palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no těch verzí 1.4 TSI je víc... například na auto.cz testovali tu 1.4 TSI 110 kW v Tiguanu... a spotřeba byla stejná jak u mýho dvoulitru... jinak ten Variant je snad stejně velkej jak Okta ne? taky bude hodně záležet, jaký budu u těchto motorů v Oktě ceny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra tak to už v tom VW mi děla fátk hokej... nechápu proč dělají tolik výkonových variant stejného motoru, respektive chápu varianty 92 - 103 a 125 kW ale dělat ještě 90 kW a 110 kW a to jsem četl že má být aji 118kW tak to fakt nechápu... Jakej je rozdíl mezi 90 a 92kW? nebo mezi 103 a 110 kW či 118 a 125kW??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak taky prispeju do foroty. Osobne mne otec ucil jednu vec. Kazdy at si dela co chce a jak chce.... :p :p Osobne si myslim ze vykon te 1,4 je dostatecny i na supa a taky na O II. Otazka bude jenom v tom jak ten motor 1,4 bude vypadat po najeti nejakych 200 tkm. Bude podle mne urcite utahany. Nechci srovnavat ale podivejte se na slavne 1,2 http po 100 tkm. Lidicky co s nim jezdi po dalnici musi v tom najezdu menit komplet hlavy. Protoze ten material nevydrzel ten vykon a stejny problem bude casem i u preplovane 1,4.

To mi nikdo nevymluvi. Materialove to bude na same hranici a provozovat auta co maji 300 tkm a dal, s tim uz asi SKODA vubec nepocita aspon si to myslim.

Ad 2. Dohadovat se kdo ma lepsi motor je zcestne. JAAAAAA mam nejlepsi motor. :palec2: :palec2: :palec2: Ale ted vazne. Je vcelku jasne ze cim vic veci je na aute namontovane tim VIC veci se muze posrat. Atmosfera 2,0 kdyz ma dobry servis nas vsechny prezije teda doufam. Staci se podivat na sesti valce atmosfery jsou to neznicitelne motory. S temy turby je to slozitejsi. Toci se to docela rychle, muj laicky odhad kolem 35000 ot-min a jako rotujici zarizeni podleha opotrebeni a tim se musi zakonite za cas toto zarizeni vymenit. Kombinece kompresor a turbo je z hlediska konstrukce stara znama vec ale taky docela slozita. Tam ten material dostava jeste vic zabrat. Jak jsem napsal v jinem topicu uz ted jsou nase motory moc slozite na laicke opravovani a jak to potom bude vypadat u 2x slozitejsich motorech co 1,4 urco bude. Kompresor,turbo regulace techto zarizeni neni jednoducha a jeste k tomu primy vstrik paliva do valcu proste masakr pro opravovani. Uz ted autorizovany servis sili kdyz se na neco ptam ohledne svoji 1,8 tsi.

Sorry za rozhazene myslenky ale je neco po 2 rano a uz se mi to nechce cele opravovat. Atmosferam zdar a turbu obvzlast.... :p :p :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak exkurze do Kvasin nebude :( - pozastaveno - žy by koumali něco nového na S II ?

Ohledně jízdy v tomto motoru, mám jak nečekaně kontaktovat svého nejbližšího distributora (no počkáme si, zda li bude tento motor i v O II face a pak třebas přímo srovnat S II vs O II s 1.4 TSI).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...