Březen 10, 201411 r That I can confirm I also have this rattle under the same conditions: when is cold outside it rattles like a drilling machine (Only When gas pedal is pressed). Gase When the pedal is not pressed, this rattle can not be heard. When the oil temperature Increases (over 50 degrees) this rattle almost dissapears. In my opinion this rattle comes from the hgh pressure fuel pump. I currently have 25k miles and this rattle I have it since the begining. The car is an MY2011 O2FL 1.4 TSI, 90kw Upraveno Březen 10, 201411 r od fixpixu
Březen 10, 201411 r Zdroj typického "cvakavého" zvuku přímovstřikových motorů jsou vstřikovače. To by možná odpovídalo JayFadere. Pak také cvaká vysokotlaké palivové čerpadlo.
Březen 11, 201411 r That I can confirm I also have this rattle under the same conditions: when is cold outside it rattles like a drilling machine (Only When gas pedal is pressed). Gase When the pedal is not pressed, this rattle can not be heard. When the oil temperature Increases (over 50 degrees) this rattle almost dissapears. In my opinion this rattle comes from the hgh pressure fuel pump. I currently have 25k miles and this rattle I have it since the begining. The car is an MY2011 O2FL 1.4 TSI, 90kw Thanks for the response fixpixu. So it seems, that it is a common problem, or rather characteristic of these engines. Greetings to Romania Zdroj typického "cvakavého" zvuku přímovstřikových motorů jsou vstřikovače. To by možná odpovídalo JayFadere. Pak také cvaká vysokotlaké palivové čerpadlo. Zdrojem zvuku bude zřejmě jedno z těchto zařízení, tak jak píšeš Pawouku. Nicméně mi šlo spíše o to, zda-li podobné projevy pozorujete i vy na vašich motorech. Upraveno Březen 11, 201411 r od JayFader
Březen 11, 201411 r To ovšem nemůžu potvrdit - musel bych to slyšet. Studený motor má obecně trochu jiný zvuk (hlavně v zimě), než zahřátý.
Březen 15, 201411 r to Jay- palivový filtr. Je to s podivem, ale je to tak. Není to tak výrazný zvuk jako od řetězu, než "chrastění" je to spíše "cvrlikání" dělá to ventil na nádobce s aktivním uhlím....
Březen 15, 201411 r Nó, toto ovšem není palivový filtr. Nicméně mě to přivedlo na jinou myšlenku - u mého auta palivový filtr vydává vrčivý zvuk, když jde motor na volnoběh, jenže to je slyšet jen když stojím a zvuk vychází z pod sedadla vpravo vzadu, kde je palivový filtr umístněn. A že by byl slyšet ten ventil na nádobce s aktivním uhlím až do kabiny?
Březen 15, 201411 r A že by byl slyšet ten ventil na nádobce s aktivním uhlím až do kabiny? to pochybujem...
Březen 15, 201411 r no, to nepochybujte :-) asi jsem tu "putnu na uhlí" nazval špatně....ale zkuste to
Březen 15, 201411 r Prostě a krátce. Auta jsou plné všelijakých ženských orgánů a jeden se v tom nevyzná co to kde a kdy mlátí, cinká, rachotí, drnčí a spol....
Březen 16, 201411 r Drnčivý problém s tímto filtrem potvrzuji. Mě to na volnoběh drnčelo skoro od novotí. Vibrace se nesly od zadu po celém autě, stačilo lehce brknout po plynu a vše zmizelo. Dočetl jsem se o odstranění problému někde na VW foru.Stačila výměna, originální od UFI jsem nahradil Mann a od té doby bez problému. Filtr se nachází vzadu u pravého kola, výměna tak 10 minut, jen pozor je pod tlakem.
Březen 16, 201411 r Borci, ale palivovej filtr je vzadu dole u kola (blízko nádrže). Loni jsem ho měnil. Ten zvuk, jak jsem psal jde od motoru, rozhodně z přední části auta.
Březen 17, 201411 r Pawouku, já to nevím, to máš pravdu, spletl jsem si to s tou "putnou na uhlí" ale ten zvuk fakt vychází z toho ventilu, co je v té nádobě,já vím, že toho moc nevím, ale tohle vím....tedy abych řekl úplně pravdu, bylo to tak na "předFL" erese, ale myslím, že to tak je i na 1,4 TSI. Pokud jsem někoho uvedl v omyl, bylo to jen neúmyslně a ve stádiu pokusu a prosím tedy, aby to bylo vzato v úvahu při určování výše trestu. Děkuji a už zas budu mlčet delší dobu. Hezké dny všem.
Březen 17, 201411 r "Cvrlikání" jako šicí stroj za studena pozoruji taky od začátku co auto mám. Jde to od motoru. Při jízdě bez plynu zmizí, protože se nevstřikuje palivo, takže si myslím, že to dělají logicky vstřikovače. Slyším to při vypnutém rádiu. Jak se motor zahřeje je to slyšet taky ale výrazně potišeji. Neřeš to. Je to asi vlastnost motoru. Je to prostě takový tichounký "nafťáček". Řetěz se mi taky pár krát do roka ozve. Většinou, když déle nejezdím a blíží se výměna oleje. Chroustne si tak 1 s po startu. Mám najeto přes 40 tis. km.
Březen 17, 201411 r radime, to neměla být urážlivá narážka. Tak promiň, jestli se tě to nějak dotklo. Ráno jsem strčil hlavu do motorového prostoru a kromě cvakavých zvuků vstřikovačů a vysokotlakého palivového čerpadla není žádný jiný podobný zvuk slyšet, a to ani když jsem měl ucho blízko té nádržky s aktivním uhlím. Prostě ty zmíněné zvuky všechno přehluší. Alespoň tedy v mém motoru.
Březen 17, 201411 r jestli se ti ozve řetěz, tak bych vyměnil napínák či celý rozvody, jelikož když s tím delší dobu nejezdíš tak ti prostě padne celej tlak oleje......
Březen 17, 201411 r pánové (a Pawouku:-) já to nemyslel zle, teď ať čumím do etky jak chci, tak nikde u žádného typu "oktaviového motoru" nenacházím na nádobce s aktivním uhlím žádný ventil, který by to měl či mohl způsobovat...možná je to stařeckou demencí, či se mi o svatojánské noci něco zdálo, nicméně krk bych za to dal...už bych teda byl bez hlavy. Ale na první erese (BWA motor) jsem s tím cvrlikáním nějaký problém měl a nějak jsem si tam vsugeroval ventil , který ač tam podle etky není, mi ve značkovém servisu vyměnili. No asi jsem debil....ale s tím už nic nenadělám, nadále už se asi k technickým věcem vyjadřovat nebudu neb vnáším zmatky v širokou motoristickou veřejnost a to se nehodí. Přeji vám všem fakt hezký den a už se nezlobte-fakt netuším, co tam cvrliká a zdali to vůbec cvrliká v motoru, či jen v mé hlavě (ne motorové....)
Březen 17, 201411 r "Cvrlikání" jako šicí stroj za studena pozoruji taky od začátku co auto mám. Jde to od motoru. Při jízdě bez plynu zmizí, protože se nevstřikuje palivo, takže si myslím, že to dělají logicky vstřikovače. Slyším to při vypnutém rádiu. Jak se motor zahřeje je to slyšet taky ale výrazně potišeji. Neřeš to. Je to asi vlastnost motoru. Je to prostě takový tichounký "nafťáček". Řetěz se mi taky pár krát do roka ozve. Většinou, když déle nejezdím a blíží se výměna oleje. Chroustne si tak 1 s po startu. Mám najeto přes 40 tis. km. Díky, výborná reakce!
Březen 17, 201411 r Neboj, nejsi blázen, nějaký elmag ventil tam někde poblíž určitě je. No a protože mi to nedalo, tak jsem se ponořil znovu do motorového prostoru a ten zatracený (či ztracený) ventil (plným jménem: elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím N80) našel. Viz foto. Jen se k němu nemohu naklonit tak, abych si ho řádně poslechl. Je ovšem pravdou, že v Etce se mi ho také nepodařilo najít. A ještě něco z učební pomůcky (konkrétně pro motor 1.4 TSI 132 kW):
Březen 17, 201411 r JayFadere, přijeď na sraz (odkaz v mém podpisu) a můžeš ty zvuky porovnat. Díky za pozvání Pawouku, pokud mi to vyjde, rád se stavím na pokec.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.