Pawouk Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Jo kokto to není k smíchu, je to léty prověřená věc. Něco podobného jsem třeba používal dříve u kontroly ložisek velkých oběhových čerpadel, nebo jejich elektromotorů. A úplně nejlepší je na tuto činnost šroubovák s průchozím dříkem (dá se do něj bouchnout kladivem). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Ihned po nastartování se ozve výrazné „chrrrrrrrrrrrrr“. Pazvuk je krátký jen 1 až 2 sec. a přirovnal bych ho ke zvuku, když nevyšlápnete spojku a řadíte přes zuby. Stává se to pouze při studeném startu s frekvencí tak každý 10 až 20 start. Nevíte, co to může být? Máte někdo stejnou zkušenost?Pro zajímavost mám 85tis., žádná kontrolka se nerozsvítila, motor jinak šlape normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Rozvody, případně přestavovač vačkového hřídele. Ale já bych si tipnul rozvody. Toto je neradno podceňovat - může to skončit fatální závadou pro motor. Takže navštiv servis, ať se ti na to pořádně podívají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Řekl bych, že je to zarachtání jako na tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=eX72B1Nr_PU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Toto bych ale moc nepodceňoval - aby se ti to nepotkalo. U mě zatím ticho. A koukám, že alespoň se spotřebou jsme na tom podobně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 7. Duben 2014 Sdílet Vloženo 7. Duben 2014 První (ojediněné) zarachtání se objevilo cca v 80tis. Začnu to řešit s doktory přes motory :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 8. Duben 2014 Sdílet Vloženo 8. Duben 2014 skater:Jaký olej dáváš a v jakých intervalech ho měníš? Mám stejný ročník cca 65 tkm a stejně jako Pawouk zatím klid. Dávám plnou syntetiku 5W-40 a měním co 10 tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Prvních 30tis. jsem tam nechal Longlife, potom vždy na 15tis. plnou syntetiku 5W-40 jako dáváš Ty. Zajímavé je, že to zarachtá jen někdy a většinou když navečer odjíždím z práce. Ráno při nejstudenějších startech byl rachot snad jen jednou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Pánové nezdá se Vám, že se tu řeší úplně to samé už po několikáté ??? Jinak taky dávám - rok nebo 10tis 5W-40 Castrol Magnatec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 A ještě určitě bude. Kdo by četl těch 69 stránek, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gigino Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Teď jsem četl na netu, že pokud se zákazník sám ozve, tak mu rozvody zadarmo vymění. Nevíte někdo jak je to v reálu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Tak to zkus a uvidíš. Kdes to četl? Máš problém s rozvody? Záruku už nemáš? Kdesi kdysi se psalo o tom, že koncern rozšířil kulance na problémy s rozvody u motorů TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gigino Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 No dnes ráno při startu to zarachotilo stejně jako co je tu na videu. Auto mám z 10/2010 najeto 98tis. Právě o ty kulanci psali. http://www.auto.cz/problem-u-motoru-1-4-tsi-vytahany-rozvodovy-retez-65864 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2014 Sdílet Vloženo 13. Duben 2014 Teď jsem četl na netu, že pokud se zákazník sám ozve, tak mu rozvody zadarmo vymění. Nevíte někdo jak je to v reálu? zabudni.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gigino Vloženo 14. Duben 2014 Sdílet Vloženo 14. Duben 2014 Taky si myslím. Jen by mě zajímalo, jestli hned řešit rozvody. Co vy, co s tím máte problémy? Jak dlouho na to takhle jezdíte? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Taky si myslím. Jen by mě zajímalo, jestli hned řešit rozvody. Co vy, co s tím máte problémy? Jak dlouho na to takhle jezdíte? Doporučuji ti pročíst si tohle vlákno, vše již tu bylo několikrát řešeno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Pánové, potřebuji teď vyměnit olej. Poslední dva roky jsem si nechával dělat i další úkony (měnit svíčky, servis klimy, výměna pal. filtru), některé zřejmě trochu zbytečné. Takže bych teď chtěl zajet jen na výměnu oleje + olej. filtru. Oba vzduchové si koupím a vyměním sám. Jinak auto nemá žádné poruchy, takže mi přijde zbytečné některé věci vyměnovat preventivně. Autorizovaný servis škoda mi vymění olej (Castrol Magnatec 5W40) a olej. filtr za 2 500 Kč. Je to OK cena, nebo platíte víc / míň. Uvažuju i o nějakém neautorizovaném servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Výměna oleje + olejového filtru (autorizovaný servis) + prohlídka po dvou letech byla u mne do 1000 Kč. Olej jsem měl ovšem vlastní. Teď se chystám na další, tak pak napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Jen výměna Magnatecu a filtru za 2500 Kč mi teda přijde dost drahá. Vždyť to ani není předražený LL olej, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Není, je to normální olej pro standardní roční výměnu. Každopádně se mi zdálo, že se to s ním chová lépe než s 5W30 LL, takže dávám tenhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Jestli ti nejde o razítko v servisce, tak bych se na ně asi vykašlal, případně zkusil, jestli ti vemou vlastní olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 v tej cene by si mal mať EDGE 5w-40 a nie pos*ný magnatec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 Znám i dražší autorizovaný servis - olej Shell Ultra 5W-40 + filtr + čtení chyb ŘJ za 3000 Kč. A ještě jsem se v servisu dověděl, že při nutné výměně rozvodů (po záruce) Škodovka zaplatí pouze díly dražší než 4000 Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 to neni špatné ak si porátam cenu prestavovača vačky , druhého koliečka vačky, reťaze , tesnenia , tmelu , napínáku a pár skrutiek prípadne oleja a filtra .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 25. Duben 2014 Sdílet Vloženo 25. Duben 2014 (editace) Pozor aby nedošlo k mýlce, díly pod 4000 si platíme sami! Myšleno cena jednoho dílu, takže výrobce zaplatí např. přestavovač vačky, jehož cena je kolem 10000. Editováno: 25. Duben 2014, autor: skater Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.