Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Už po druhé mi odešel předřadný odpor na Roomster 1.9Tdi 2007, oprava stála 2500.-. Odpor stojí 700, práce 1800.-, museli sundat celou palubku aby se tam dostali. Tak si říkám, jestli by nebylo výhodné prostě prodloužit ty 4 kabely a umístit ten odpor jinam, aby se nemuselo kuchat půl auta, když odejde taková blbost za pár kaček. Taky bude asi něco s ventilátorem, protože jinak nechápu, proč ten odpor umírá. Máte na to někdo odborný názor? Díky

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Pro vytáhnutí ventilátoru se musí rozebrat komplet palubovka. Někde se tady psalo, že se dá spustit k motorku pytlík s magnetem, ten přitáhne kotvu a ventilátor se zklidní. Zkus si to tady někde najít.

  • o 9 měsíců později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Také se připojuji s dotazem, zda někdo krom pytlíku s magnetem, nevyměnil, nebo nenamazal, ventilátor BEZ rozebrání palubní desky?

 

Někdo tu výše psal, že cena za výměnu motorku ventilátoru ve Škoda servise činí 10.000 Kč.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

A kudy jinudy byste se k tomu topně-ventilačně-klimatizačnímu agregátu chtěli dostat, než po oddělání palubky? Je přišroubovanej na "motorovou" přepážku přímo pod čelním sklem od boku k boku (měří víc jak metr na dýlku) a do motorovýho prostoru má jen 4 vývody - trubky na chladicí kapalinu (topení) a ke klimě (chlazení) - plus pár kabelů. A když se podíváte, z kolika kusů je vlastně palubka, zjistíte, že ji chcačky nechcačky musí každej kdo se snaží opravit ventilaci celou sundat...

 

Každej jen trochu normální konstruktér uvažuje i o příslušný opravitelnosti a mechanickým přístupu k dílům schovanejm POD (čímkoliv) - z tohohle pohledu jsou škodovky konstruovaný bandou diletantů, co absolvovali zvláštní školu, protože topení-větrání není jediná věc, při jejíž opravě se u škodovky musí rozebírat div ne půlka auta...

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

konečne vyriešený problém s klepaním ventilátora na nerovnostiach.Je to trochu invazívne,ale funguje to.

odmontoval som hornú odkladaciu skrinku,kde je vidiet pozícia motora vetilatora.Potom som odhadom určil približný stred osky motora a cez otvorenú spodnu skrinku(kastlik) som pevrtal najskôr menšiu a postupne som dieru zväčšil asi na 30 mm.To isté som urobil aj do telesa ventilátora, kde sa krásne objavila oska.Potom som šublérou odmeral vzdialenosť medzi oskou a telesom a na túto vzdialenost minus 1 mm som vyskladal neodymove magnety prilepene na neodymovom magnete z harddisku, je to taky banán,to cele som prilepil obojstrannou penovou paskou na teleso ventilátora.V princípe ide o to,aby sa ten magnet nedotíkal osky ,ale aby dostatočnou silou priťahoval osku a tým zabránil jej pohybu dopredu a dozadu.potom stačí už len nejakou gumovou záslepkou uzavriet otvor v kastliku.Prajem všetkym pevné nervy,lebo mne to klepanie teda sakra vadilo...

Editováno: , autor: bokko
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Zrejme odpor pokial vravis ze poostky su ok. Ale vacsinou vtedy chodieval aspon na plny vykon...chcelo by to premerat priamo vstup a vystup na ovladaci ventilatora a na odpore....pripadne mohol odist aj motor..

Vloženo

Odpor by mal byt teoreticky asi nad nohami spolujazdca. Tu klimu nevyberies tak lahko, skor daj dole tie male bocne plastiky a ten fukar nad tym, alebo daj von radio mozno odtial sa dostanes ku konektoru.

Vloženo

Zdravim chlapi, mám problém na Roomstru nejde vůbec ventilátor topení ani na jeden stupeň. Proměřoval jsem konektor ovládání a jde mi do něj jen cca 1,8v při zapnutém klíči. Pojistka je taky OK. Nevíte někdo v čem by mohl být problém jestli v předřadném odporu nebo v něčem jiném? Díky za odpověď.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...