Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Už po druhé mi odešel předřadný odpor na Roomster 1.9Tdi 2007, oprava stála 2500.-. Odpor stojí 700, práce 1800.-, museli sundat celou palubku aby se tam dostali. Tak si říkám, jestli by nebylo výhodné prostě prodloužit ty 4 kabely a umístit ten odpor jinam, aby se nemuselo kuchat půl auta, když odejde taková blbost za pár kaček. Taky bude asi něco s ventilátorem, protože jinak nechápu, proč ten odpor umírá. Máte na to někdo odborný názor? Díky

  • 4 týdny později...

Ahojte,huci mi ventilator co je pred spolujazdcom a ked za jazdy trocha pribrzdim tak ide tu chvilu ticho.Ako vyberem ten ventos??

Pro vytáhnutí ventilátoru se musí rozebrat komplet palubovka. Někde se tady psalo, že se dá spustit k motorku pytlík s magnetem, ten přitáhne kotvu a ventilátor se zklidní. Zkus si to tady někde najít.

Dik pozriem

  • 9 měsíců později...

Ahoj , mám jen rychlý dotaz opravdu se musí rozdělat celá palubová deska pro výměnu odporů ( škoda roomster rv. 2007  1.4.tdi) Dík za info 

  • 2 týdny později...

Také se připojuji s dotazem, zda někdo krom pytlíku s magnetem, nevyměnil, nebo nenamazal, ventilátor BEZ rozebrání palubní desky?

 

Někdo tu výše psal, že cena za výměnu motorku ventilátoru ve Škoda servise činí 10.000 Kč.

Joo taky se do toho budu muset pustit.to huceni toho ventilatoru na 1 je nesnesitelny.jak si nekdo sedne ke me do auta hned se ptaji co to huci.taky bych rad nejakou radu

  • 3 týdny později...

A kudy jinudy byste se k tomu topně-ventilačně-klimatizačnímu agregátu chtěli dostat, než po oddělání palubky? Je přišroubovanej na "motorovou" přepážku přímo pod čelním sklem od boku k boku (měří víc jak metr na dýlku) a do motorovýho prostoru má jen 4 vývody - trubky na chladicí kapalinu (topení) a ke klimě (chlazení) - plus pár kabelů. A když se podíváte, z kolika kusů je vlastně palubka, zjistíte, že ji chcačky nechcačky musí každej kdo se snaží opravit ventilaci celou sundat...

 

Každej jen trochu normální konstruktér uvažuje i o příslušný opravitelnosti a mechanickým přístupu k dílům schovanejm POD (čímkoliv) - z tohohle pohledu jsou škodovky konstruovaný bandou diletantů, co absolvovali zvláštní školu, protože topení-větrání není jediná věc, při jejíž opravě se u škodovky musí rozebírat div ne půlka auta...

  • 5 měsíců později...

konečne vyriešený problém s klepaním ventilátora na nerovnostiach.Je to trochu invazívne,ale funguje to.

odmontoval som hornú odkladaciu skrinku,kde je vidiet pozícia motora vetilatora.Potom som odhadom určil približný stred osky motora a cez otvorenú spodnu skrinku(kastlik) som pevrtal najskôr menšiu a postupne som dieru zväčšil asi na 30 mm.To isté som urobil aj do telesa ventilátora, kde sa krásne objavila oska.Potom som šublérou odmeral vzdialenosť medzi oskou a telesom a na túto vzdialenost minus 1 mm som vyskladal neodymove magnety prilepene na neodymovom magnete z harddisku, je to taky banán,to cele som prilepil obojstrannou penovou paskou na teleso ventilátora.V princípe ide o to,aby sa ten magnet nedotíkal osky ,ale aby dostatočnou silou priťahoval osku a tým zabránil jej pohybu dopredu a dozadu.potom stačí už len nejakou gumovou záslepkou uzavriet otvor v kastliku.Prajem všetkym pevné nervy,lebo mne to klepanie teda sakra vadilo...

Upraveno od bokko

  • 4 týdny později...

Zdarec chlapi. na roomsteru rv 2008 nejede vůbec ventilátor topení, ani na jednu poloho. pojistky jsem kontroloval a všechny ok. nevíte čím to? díky za odpověď

Zrejme odpor pokial vravis ze poostky su ok. Ale vacsinou vtedy chodieval aspon na plny vykon...chcelo by to premerat priamo vstup a vystup na ovladaci ventilatora a na odpore....pripadne mohol odist aj motor..

motor když do něj pustím 12V tak běží, takže ještě ovládaní, nebo tep pojistka..

Na odpore vies zmerat?

A na ovladani zmeraj ci ti ide 12v na bielo cerveny nakraji pri zapnutom kluci.

snažím se ted vyndat to ovládání ventilátoru a zatím nevím jak. na odpore neumím, nemám sundanou palubovku.

Odpor by mal byt teoreticky asi nad nohami spolujazdca. Tu klimu nevyberies tak lahko, skor daj dole tie male bocne plastiky a ten fukar nad tym, alebo daj von radio mozno odtial sa dostanes ku konektoru.

ani od radia ani od fukaru se tam nedostanu.

Dostanes sa tolko aby so vytiahol konektor a odizoloval

Ho aby si mohol merat na kabloch.

vyřešeno. byl nedocvaklý konektor na ovládání. díky moc za rady. :kol-47: 

Aj nabuduce

Zdravim chlapi, mám problém na Roomstru nejde vůbec ventilátor topení ani na jeden stupeň. Proměřoval jsem konektor ovládání a jde mi do něj jen cca 1,8v při zapnutém klíči. Pojistka je taky OK. Nevíte někdo v čem by mohl být problém jestli v předřadném odporu nebo v něčem jiném? Díky za odpověď.

Zkus ten odpor - bejvá zlomenej buď drát před konektorem, nebo přímo ten odpor...

A nějaký tip jak se k němu dostat nebo se musí sundat celá palubovka? A popřípadě nějaké schéma nebo postup demontáže?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.