Duben 1, 201213 r Petrkiller: jak psla Lukason, ono u originálu platíš hlavně za značku. Je plno jiných kvalitních výrobců co jsou s kvalitou na tom uplně stejně. Takže i já jsem za to, proč kupovat předražený origoš, když se dá koupit levněji a hlavně kvalitně. Já teď několikrát měnil sice jen malé ložiska SKF 6200 2RSH do kladek. A pokaždé jsem vzal made in Italy a pohodka. Je to prostě kvalita za asi 1/3 ceny než ti chcípaci po nás chcou za origo Hlavně ať to není žádná China nebo Polák a mělo by to být v klidu. Na druhou stranu, ty sám 100% taky nevíš jestli ti tam ten mechanik nalisoval originál ložisko, a nebo třeba tam máš klidně nějakou Chinu a jak jsi spokojený
Duben 1, 201213 r To není ledajaký garážník .. to je kámoš a tomu můžu věřit na tlumičích mě ušetřil pořádnou pálku a nejsou origo a zatím super .. Ale řekl mi to on i druhý jiný mechoš takže na tom asi něco bude .. uvidíme za rok
Duben 2, 201213 r S temi originalnimi dily...na zacatku roku jsem si kupoval novy benzinovy filtr a objednal jsem si original a stejne mi prisel made in china,,,Byl jsem nasrany a myslel, jsem, ze mne e-shop chce okrast, tak jsem sel do skoda servisu a tam mi rekli, ze to je v pohode, ze Skodovka uz davno nevyrabi dily v Nemecku a ČR...tehdy jsem se rozhodl, ze moje dalsi auto uz nebude od Skodovky. Ale doufam, ze moje Fabca jeste neco vydrzi
Červen 9, 201312 r Zdravím, Pořídil jsem dneska Seat Cordoba právě s motorem 1.4MPi 44Kw.Po cca 10km se rozsvítí kontrolka oleje, byl jsem prodejcem upozorněn na závadu malého tlaku oleje avšak ukazoval mi doklady že tato závada je na autě od roku 2007 tudíž posledních 30 tisíc km. Auto jede normálně. Byl prý měněn olej jak má za Shell 10w-40, vyměnili čidlo, přetěsnili vanu, vyměnili i olej. čerpadlo a stále se tato vada ukazuje. Co ještě by to mohlo být? Upraveno Červen 9, 201312 r od sedlik18
Červen 10, 201312 r Nejsem expert na Seaty. Ale mám dojem, že v Seatech je jiný typ motoru, čili né škodovácký OHV, ale VW s OHC rozvodem. Nicméně k té chybě, právě ze spoda na vaně by mohlo být další čidlo stavu oleje, pokud se tedy neměnilo. Jinak doporučuji to napojit na diagnostiku, ta by měla říct přesněji, co způsobuje rozsvicení kontrolky.
Červen 10, 201312 r .... ano v Seatu neni skodovacky nesmrtelny ale z koncernu VW ...... tudiz ten je trochu slozitejsi a jinak uzpusobeny nicmene, jak psal kolega,.... pokud nebylo meneno cidlo stavu oleje na olejove vane, tak urcite vymenit ..... bude nejspise vadne, kdyz vsechno je v poradku. No a v neposledni rade je asi zaklad diagnostika, napichni a uvidis co ti napise
Červen 11, 201312 r může být i problém někde v kabeláži... základ je aby byl správny tlak v mazací soustavě.. tím bych začal, pak se zaměřit na čidla, kabeláž..
Červen 11, 201312 r Už to prý řešili několikrát a nevyřešili... motor jede v pohodě, žádný divný zvuky, tah dobrej (s ohledem na 44kw), jinak pochopitelně se mrknu ještě kde by co mohlo být. Tlak je prý 2PS když ho měřili...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.