warhead Vloženo 27. Srpen 2008 Vloženo 27. Srpen 2008 jojo kdyz neni joo krizovka tak bych se nebal , neni to idealni ale zas bych to nezvelicoval Citovat
brunoos Vloženo 27. Srpen 2008 Vloženo 27. Srpen 2008 .........Tady každej dělá jak kdybys závodil a vždy musel zastavovat na centimetry a že .................. Tak pokud máš takové názory tak chráň buh tě potkat na silnici :( . Osobni negativni životní případ právě s těmi centimetry - přesněji řečeno s 5cm - ale to sem nepatři. Jinak k těm gumám - v chorvadsku jsem nikdy nebyl a dlouho nepojedu, ale s povidani vím, že tam teploty jsou trochu vyžší než u nás a asfalt tam bude díly sluničku asi taky vic rozpaleny - tak porovnavat chovani auta na zimnich gumach u nás a v chorvadsku mi přijde trochu mimo - když se říka že zimni gumy se maji použivat od nějake teploty tak zimni se zas maji použivat i do nějake teploty. Nějakou spotřebu bych tady vubec neřešil, ale tu bezpečnest bych nepodceňoval - ne tvoji ale těch ostatnich co na te silnici zrovna byli - chudáci. Citovat
Jar_da Vloženo 28. Srpen 2008 Vloženo 28. Srpen 2008 pánové, ježdění na zimních v létě nezavrhuju - ale pouze v případech, kdy auto jezdí v režimu po městě nebo z města do města cca 50km a to ještě spíše po vedlejškách, takto jezdí na zimákách manželka celý rok a to se dá, jednou jsem si její auto půjčil, abych ho trochu protáhnul a vzal to po hlavní, kde se prostě jezdí kilo, ať chci nebo ne a můžu odpovědně říct, že to nebylo nic moc a člověk s tím musí počítat, jízdní vlastnosti o dost horší, ale je pravda, že je to malé a lehké auto a zimní gumy se vzorkem tak 6mm, krizovku bych zažít nechtěl, nějaké tvrdé břdění nebo vyhýbací manévr, ne, na rozdíl od tohoto, zimní pneu na transporteru byly úplně v pohodě, ale je pravda, že měli už jen okolo 3mm, ale to je těžké auto, zajímavý byl test pneu v AutoTipu, kde testovali nové, trochu ojeté a ojeté pneu, to byly rozdíly, až mi málem vypadly oči z důlků, co se týká Chorvatska, tak ano, když prší, tak to klouže jako po ledě, ale nemyslím, že je to ten důvod,proč tam jezdí Chorvati na zimních (osobně jsem se na tohle nekoukal) a nedokážu si představit jet na zimních takovou dálku, že to je o.k., protože, když bude v Chorvatsku pršet, co těch 700km před tím? ovšem je pravda, že než na letních se vzorkem 3mm, tak raději na zimních s 5mm, já osobně letní vyhazuju právě při 3mm, takže kup si nové letní a hurá k moři, to je nejlepší volba a neříkej, že nové letní gumy stojí ranec peněz, airbagy jsou dražší a taky je rád v autě máš. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 Jedno je dojíždění zimáků v létě. Druhá věc je ta, jestli se to může. Mi nějakej dopravák řek, že zimáky musí mít i vlétě 4mm+. A i při bouračce na to kouká likvidátor jestli máš zimáky a jestli maj 4mm+ a nebo 4mm-. Citovat
Voice Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 Tuto informaci Deník ověřoval u policie. Tisková mluvčí ostravské policie Gabriela Holčáková motoristy používající v létě zimní pneumatiky uklidnila. Žádné sankce jim nehrozí. Jedinou podmínkou je, že hloubka dezénu nesmí být menší než povolená hloubka dezénu u letních pneumatik, a ta je 1,6 milimetru. „Za této situace se nikdo pokuty obávat nemusí,“ řekla policejní mluvčí.Výňatek z tisku. 1 Citovat
McMatej Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 (editace) http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-361 Provoz vozidel v zimním období (1) V období od 1. listopadu do 31. března, pokud a - se na pozemní komunikaci nachází souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, nebo b - lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie M nebo N2) k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky použití zimních pneumatik18a), a to u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností nepřevyšující 3500 kg na všech kolech a u motorových vozidel s maximální přípustnou hmotností převyšující 3500 kg na všech kolech hnacích náprav s trvalým přenosem hnací síly. Zimní pneumatiky podle věty prvé musí mít hloubku dezénu hlavních dezénových drážek nebo zářezů nejméně 4 mm a u motorových vozidel o maximální přípustné hmotnosti převyšující 3500 kg nejméně 6 mm. (2) Ustanovení odstavce 1 se nepoužije pro náhradní pneumatiku použitou v případě nouzového dojetí18a). Editováno: 11. Prosinec 2015, autor: McMatej Citovat
KaJe Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 U nás je to v poho, opravdu se to týká jen toho zimního období, ale třeba v Rakousku, když jsme v tom tématu o cestě do Chorvatska, to tak jisté není, tam to každý vykládá jinak. Citovat
Mr.Pavka Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 KaJe- Pokud teď mluvíš o tom dojíždění zimních gum v létě se vzorkem pod 4mm tak to jsou dopraváci v rakousku něco jako soudci samoukové? Citovat
KaJe Vloženo 11. Prosinec 2015 Vloženo 11. Prosinec 2015 Jestli si pamatuji dobře, tak když jsem si ten překlad rakouského zákona kdysi četl, tak se tam psalo o tom kdy se musí používat zimní pneu atd. a v dalším odstavci bylo uvedeno, že výška vzorku u letních 1,6mm a u zimních 4mm. Takže by to tak mělo být a i v létě zimní min. 4mm. Ale pak jsem zase četl nějaký výklad co přinesl úamk či nějaká taková společnost a tam to bylo jinak. Já se taky držím těmi min. 4mm. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.