NNNTomas Vloženo 11. Září 2008 Vloženo 11. Září 2008 Zdravím, občas se mi zdá, že auto po startu (studeném, i mírně teplém-tj. opětovné startování třeba po hodině) jede motor tiššejí i lépe, něž když se "zahřeje". Nastartuju, vyjedu a držím třeba plnej plyn na trojku od 1500- 3000tis./ot. - zdá se mi, že motor jede lépe a hlavně tišeji - "nehučí", než když toto udělám po pár km(možná i pár minutách)... Nevíte v čem by to mohlo být? Napadlo, mě že třeba lambda - ale nevím, jestli i u téhle ŘJ platí, že si do zahřátí lambdy dosazuje "naučené" hodnoty a poté (třeba po těch 3min) začne poslouchat "lambdu".... Čidlo teploty ukazuje snad správně, žádná chyba v ŘJ. Citovat
honzik Vloženo 12. Září 2008 Vloženo 12. Září 2008 myslim ze moderni lambda je zahrata behen nekolika sec (spis deset), studeny motor jde lip vzdy,teplota nasavaneho vzduchu nizka,teplota vody taktez,nastaveny rezim sytice... Citovat
NNNTomas Vloženo 12. Září 2008 Autor Vloženo 12. Září 2008 aLE HLAVNĚ MI JDE O TO, ŽE JE TIŠŠÍ..JAKTO? Citovat
Malta Vloženo 12. Září 2008 Vloženo 12. Září 2008 tak to bude jak s rozvodama, taky je více slyšíš (když už chrastí), když je motor teplý a tedy i olej zahřátý Citovat
mode Vloženo 12. Září 2008 Vloženo 12. Září 2008 (editace) aLE HLAVNĚ MI JDE O TO, ŽE JE TIŠŠÍ..JAKTO? moja HTP sa chová rovnako. Studená vystrelí ako šíp a keď sa zohreje na 50st staváva sa HTPkou. Tichšie ide podľa mňa kôli tuhšiemu - studenému oleju a lepšie ťahá kôli režim "sytiča" - ach tie emisné predpisy!!!!!! bez nich by to dore bzučalo... Editováno: 12. Září 2008, autor: mode Citovat
honzik Vloženo 12. Září 2008 Vloženo 12. Září 2008 1.2 HTP s plastovym krytem na motoru maji ten problem ze si prisavaji teplo do sani - nekdo vymyslel derovane sani a kdyz se motor ohreje tak se zvysi teplota nasvaneho vzduchu a je problem. DIry staci prelepit paskou a mas par koni navic :-) Citovat
mode Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 1.2 HTP s plastovym krytem na motoru maji ten problem ze si prisavaji teplo do sani - nekdo vymyslel derovane sani a kdyz se motor ohreje tak se zvysi teplota nasvaneho vzduchu a je problem. DIry staci prelepit paskou a mas par koni navic :-) Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu . Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky Citovat
colins Vloženo 16. Září 2008 Vloženo 16. Září 2008 mrknite sem. je tam pekny graf, kedy zacina makat lambda sonda (kolko sekund od startu). http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&...st&p=870675 Citovat
NNNTomas Vloženo 16. Září 2008 Autor Vloženo 16. Září 2008 Já to vidim na tu lambdu...jen mít odvahu risknout nákup, časem to zkusim... Citovat
honzik Vloženo 17. Září 2008 Vloženo 17. Září 2008 Motor je určený skôr do mesta. Dierky a umiestnenie sania asi pomáhajú rýchlejšiemu ohriatiu studeného motora, čo má veľký vplyv na "zdravú" prevádzku motora. Samozrejme výkonu na dialnici v lete tomu moc nepomôžu .Mne sa to zdá dobrý nápad škodovky dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil) docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu... Citovat
mode Vloženo 17. Září 2008 Vloženo 17. Září 2008 dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu... No pozri, motor je to pre najnižšiu kategóriu a v rámci úspor Skodovky sa mito zdá dobrý nápad voči použitiu prepínania nasávaného vzduchu. Pri všetkej úcte nechce sa mi veriť že by zalepením týchto dierok citelne stúpol výkon a nebodaj nejaká gumovosť plynu( na HTP ju ani nepozorujem , poznám to iba na starej 1,4MPI - to bol humus-hlavne 50kW) Citovat
Thief1 Vloženo 17. Září 2008 Vloženo 17. Září 2008 honzik: To zalepenie dier plati len pre HTPcka alebo je podobny figel aj na 16V? Diky Citovat
honzik Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 honzik: To zalepenie dier plati len pre HTPcka alebo je podobny figel aj na 16V? Diky ja to mam vyzkouseno na 1.2 12V mr 06 na ostatnich jsem nevidel ze by meli derovane sani :-) moje 1.4 16V ma normalni klapku - tam jsem musel podlozit ten termoclen,uz se utapel v plastu,ale ani kdyz je ted zavreny tak nic na vlastnostech nepozoruji... Citovat
Malta Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 dobry napad skodovky ? spis usetreni termotelesa,zadny motor si nezaslouzi nasavat teply vzduch (i kdyz to vetsina dela pres egr ventil)docela by ses asi divil jak se zmenilo chovani motoru po zalepeni tech direk,spotreba sla dolu a hlavne zmizela takova ta gumovost po pridani plynu... můžeš hodit nějaké foto o jaké dírky se jedná pls? Citovat
honzik Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 můžeš hodit nějaké foto o jaké dírky se jedná pls? odkazu s dovolenim na obrazek jinde tady (sem si to nevyfotil) jsou to ty dirky v tom hadu na obrazku vlevo dole..prelepil jsem to hlinikovou paskou (byl to jen pokus a povedl se..) http://forum.skodahome.cz/uploads/post-8-1127242215.jpg Citovat
Malta Vloženo 18. Září 2008 Vloženo 18. Září 2008 aha, dík, budu muset mrknout, zda je tam taky mám, nejsem si totiž jistý, alespoň jsem si jich nikdy nevšimnul. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.