Přejít na obsah

Budíky - výpadky, nefunkční


Dalik

Doporučené příspěvky

Pokud budou uplne budiky rozebrane - pouze jen tistak - tak je zapoj a jen tak jeme tu desku u toho stabliku pomackavej ci ohybej ale opravdu jeme - pak jeste mohu doporucit malinko pritlacit na stablik prstem - pokud se rucicky postavi tak uz mas kde hledat.

Obcas to nekdy na tom miste lupe ci prska - vetsinou tedy pod stablikem. Urcite na nej neco chladiveho hod - teplotni vykyv ma dost velky a ten kdo to navrhoval nejak s tim nepocital - sezen si pasivni chladic. Ten uz maji vsechny budiky facelift lol

Tak jsem si dnes zakoupil u GM Electronik sadu sedmi pasivních chladičů, tak snad alespoň jeden bude sedět.

Říkáš tedy, že se mám první zaměřit na tu stranu pod čipem, jak to ukazuješ na těch fotkách. Zkusím to pomačkat, pak ještě jednou přeletovat, vložím tam nějakej ten chaldič a uvidíne. Snad už to bude v pořádku. Jen nevím, čím to mám přilepit? Bude stačit nějaký obyčejný lepidlo, nebo se používaj nějaký speciální?

Editováno: , autor: tripleTTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Tak jsem si dnes zakoupil u GM Electronik sadu sedmi pasivních chladičů, tak snad alespoň jeden bude sedět.

Říkáš tedy, že se mám první zaměřit na tu stranu pod čipem, jak to ukazuješ na těch fotkách. Zkusím to pomačkat, pak ještě jednou přeletovat, vložím tam nějakej ten chaldič a uvidíne. Snad už to bude v pořádku. Jen nevím, čím to mám přilepit? Bude stačit nějaký obyčejný lepidlo, nebo se používaj nějaký speciální?

Clovece normalne tam pouzij tu teplo vodici pastu co se dava na CPU a pak to kolem prilep. napr. tavnou pistolkou s tou tycinkou - hmotou

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

ááááááááááááááá nebo na zadek budiku - tam kde jsou ty vetraci dirky - co tam hodit malej vetracek z PC ?

post-3876-1205497088_thumb.jpg

post-3876-1205497190_thumb.jpg

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se na ty ruce o vékendu vrhnul :prc: . Pořádně jsem kontakty přeletoval. Přes týden jsem si koupil u GME pasivní chadič a pomocí lepidla a pasty na CPU jsem přidělal na čip. Trošku jemné prácičky a za hodinku bylo hotovo

PS: Velké díky všem, kteří mi pomohli a přispívali do tohoto tématu. ;)

Editováno: , autor: tripleTTT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky,mám dotaz k padajícím budikům octavia 1,9TDi 66kw 5/2000. Jedná se o vadný procesor SIMOS CPU C167 CR na tištˇaku přístrojové desky? Jestli ano existuje i případna náhrada?A ještě se chci zeptat, má někdo zkušenosti ,jak provést demontáž a montáž v domácích podmínkách? Mám na mysli nějaký přípravek k mikropáječce atd.

Ahoj. Mám ten samý problém a tak bych se tě chtěl zeptat. Nejdou mi budíky a nefugují některé kontrolky.Auto ale jezdí. Je možné, že je zničen procesor a přesto auto jezdí? V případě, že jsi měnil procesor na kolik tě to vyšlo a zda jde opravu zvládnout. Prosil bych ještě o přesné označení procesoru. TDIi81kw-8/2000.Děkuji. Elina

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Panove, chci vam všem poděkovat za vaše příspěvky, moc mně pomohli pří opravě stejného problemu z budiky. Půl hodiny práce a vše funguje!Vřele diki! :palec2:V mém případě problem byl v kontaktu pod jednim z velkých kondensatorů hned vedle stabilizatoru.

Editováno: , autor: stef
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne s tým chladičom, ale sám by som použil asi nie hliník nakoľko ten len tak nepopájkuješ, ale napríklad medený pásik a ten napájkovať na hranu toho chladiču. Spoj zaručený po dobrom prepájkovaní a nehrozí riziko že to tavné lepidlo pustí pod zvýšenou teplotou alebo proste len odpadne....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cau chlapi. Tak mi dneska taky odesly rucicky budiku - presne, jak tady pisete. Proste z niceho nic mrtvo. Ach jo. A to jsem si uz zacinal libovat, ze s autem nemam zadny problem... :( Dobra zprava po precteni tohoto prispevku je, ze se to da relativne jednoduse opravit. Spatna je, ze si na to netroufam.

Takze bych se chtel zeptat - nasel by se nekdo z okoli Prahy, Turnova, Liberce apod. kdo by to byl schopen opravit? Idealne bych si prijel s celym autem a udelalo by se to na pockani. Uplne nejlepsi by bylo to nejen preletovat, ale dat tam taky ten chladic... Diky moc za pomoc :worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, chci vam všem poděkovat za vaše příspěvky, moc mně pomohli pří opravě stejného problemu z budiky. Půl hodiny práce a vše funguje!Vřele diki! :palec2:V mém případě problem byl v kontaktu pod jednim z velkých kondensatorů hned vedle stabilizatoru.

Tak a je to tady zase. Nevím, jestli to má na to vliv, ale nechal jsem si o vékendu namontovat tempomat a alarm a budíčky zase začaly padat. Tak bych tě chtěl poprosit, jestli můžeš zakreslit, kterej kondenzátor to byl a kde se nacházel? Jestli ho najdeš třeba na nějakých fotkách co tady visí? DÍKY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pekne s tým chladičom, ale sám by som použil asi nie hliník nakoľko ten len tak nepopájkuješ, ale napríklad medený pásik a ten napájkovať na hranu toho chladiču. Spoj zaručený po dobrom prepájkovaní a nehrozí riziko že to tavné lepidlo pustí pod zvýšenou teplotou alebo proste len odpadne....

No jelikož mi zase budíky vesele padají, tak že se asi na to o víkendu podívám. Je možný, že se lepidlo utrhlo a chladič odpadl, tak že to překontroluju, popřípadě přepájím a snad už to bude konečně fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Návštěvník

A ja mam zase doma jedny budiky, ktere maji uplne jinou zavadu. Kdyz zapnu zapalovani tak se rucicka otackomeru chveje - spise cuka a odborne receno se kalibruje - stale na tom dorazu a po asi 4 vterinach ona a ostatni rucicky najedou.

muze nekdo popsat co by to asi mohlo byt? Zda mam vymenit motorek otackomeru, nebo stab. napajeni rucicek, ci je nekde kondik odpalen a nebo zda se nekdo uz setkal s timto problemem. Budiky 98 rok, cervene podsv. , PP, benzin :)

Diky

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdar chlapi,

tak jsem to tu pročítal a mám skoro stejný problém.jel jsem a najednou mi spadly ručičky a vrchní řada kontrolek.Přestala fungovat i signalizace zapnutých světel,když jsem budíky rozebral až na desku tak jsem pomačkával ten malý procesor co se tu o něm psalo že se hřeje a že je na něj třeba nasadit chladič.je mi jen divný že když v jeho okolí a i ten procesor promačkám tak vše naskočí do normálu.myslím si že to bude nějaký špatný kontakt.zkoušel jsem ho proletovat ale nic se nezměnilo a taky je divný to že když nastartuju tak ručičky naskočí a jen se vypne po cca 5 vteřinách relé žhavení tak ručičky spadnou znova.Nevím co s tím a nechce se mi dávat 1500kč za opravu to snad radši koupím jiné funkční budíky i za cenu toho že budu muset překopat modré podsvícení z těch původních.

Chci se zeptat,není někdo z okolí MB kdo by mi pomohl vyřešit tenhle nepříjemný problém?

Jsem z Kosmonos.

Předem dík za nějaké info zdar kewwin

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.Mám ten problém taky.Zde jsem se dočetl,že to opravují výměnným způsobem v MB www.autovrakovistehejtmanka.cz, akorát nevím kolik za to? Jestli 1500,-tak to je dobrý,protože autoelektrikář mi řekl,že mě to bude stát 15000,-asi daj nové budíky,což je nesmysl.Zkus to a dej mi vědět,kolik si řekli.Ahoj :feve:

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

taky jsem o tom četl ale vyměnit je nechci protože bych musel nejdříve odpájet všechny modré diody a bez diod by je asi nechtěli to za prvé a za druhé na Hejtmánce jsem už párkrát byl když jsem něco sháněl na škodovky a má to tam dost natažený ty ceny ono široko daleko na boleslavsku je to snad jedinej vrakáč tak že si to může dovolit přišponovat ceny.Nechci je nějak hanit ale Hejtmánku vylučuju.kupovat nové budíky je blbost to by tohle forum nemuselo v tom případě vůbec existovat a můžeme se s našemi problémy obracet přímo na žiďácké autorizované servisy a srát jim velký prachy za opravy.ještě to nějak pořeším a dám vědět včera jsem dostal tip ať ten malý stablik normálně odpájím dám pryč starý cín a znova pořádně připájím tak bych to chtěl vyzkoušet abych necpal prachy za opravu.těch 1500kč jsem právě myslel za opravu prý to někdo dělá v Mělníku trvá to prý zhruba 20-30 minut a stojí to právě těch 1500kč a nebo když pročteš tuhle problematiku o něco zpět tak tam někdo psal že to někdo opravuje na stolici tak že přesně zjistí co je za problém ale taky chce 1500 + poštovné.

Já ještě vyzkouším to co jsem psal a pak uvidím jestli se zadaří nebo ne.

Editováno: , autor: olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spatnym rele to urcite neni! Nic takoveho na napajeni pristroju vliv nema. Pokud by se nekdo pokousel sam, tak pro znovu nastaveni rucicek do spravnych poloh doporucuji aktivovat akcni cleny (polohy si zkontrolujte pred rozebranim!). Panove napiste si na podpora@elerte.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...