Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zolt1 se nezapojil do debaty už skoro dva měsíce.

Pak je třeba do odpovědi napsat komu vlastně patří.

Že je Tvoje odpověď zrovna pro pajik88 jsem si nemyslel jen já ;) .

Vloženo

to Wojnar ty si nejaky mudry a moc vsimavy teba tu je skoda uz tu nebudem pisat radsej si to budem iba citat nemam chut sa tu s niekym srat

p.s. pozri sa najprv na svoje prispevky tiez ich nemas vsetke oznacene komu patria a hrajes tu mudreho

p.s. ja som tu len opisal svoj problem a mozno to tu niekomu pomoze

Vloženo (editace)

Jo, jenže na Tvoji "radu" už málem pajik88 (Nejsem sám, kdo ji takhle pochopil) bral noťas a šel programovat do auta.

Editováno: , autor: Wojnar
Vloženo

Tak jsem si s tím o víkendu hrál.. A je tam problém s tím, že když auto zamkneš dálkáčem, tak to není to samé, jako když ho zamkneš klíčkem v kufru.. Když ho zamkneš dálkáčem, tak ho ze v nitř otevřeš jen tehdy, pokud Ti naběhne imobilizér a pak zmáčneš otevření na dveřním panelu. Je to zajímavý. Asi nějaký zabezpečení od škodovky.. A pak už to zamknout v kufru šlo.. Jen si s tím člověk musel asi hodinku hrát a prolejzat autem jako blb. No sranda. Hele moc dík za rady. Zatím čuss

Vloženo (editace)

Je to tzv. Safe Lock (SL).

Když zamkneš pomocí DO pouze jednou tak se SL aktivuje (druhé zamknutí do 2 vteřin SL deaktivuje) a pak zevnitř nejde auto odemknout žádným způsobem. Ani tlačítkem v madlu, ani páčkou.

Ano, když v tomhle stavu, tedy s aktivním SL, zapneš zapalování, tak ten se deaktivuje. Auto ještě zůstane zamknuté, ale jde už jej odemknout tlačítkem v madlu nebo páčkou ve dveřích.

Úplně stejně to funguje když zamkneš auto pomocí klíče zámkem ve dveřích.

To vše za předpokladu, že všechny zámky jsou OK, všechny spínače v zámcích jsou OK.

Jestli to taky tak funguje když se zamkne auto "kufrem" nemohu ověřit :feve: . Ale předpokládal bych, že zamknutí auta zámkem v kufru by mělo být na stejné bezpečnostní úrovni.

Editováno: , autor: Wojnar
  • o 3 roky později...
Návštěvník
Vloženo (editace)

Ja vetsinou nahradim motorek v kufru motorkem z dverniho zamku.

Musi se ale hridelka motorku z centralu zkratit a pastorek schodit a nasunout ten co byl v kufru.

Neni to zadna prdel, musi se kuchnout motorek kdyz potrebujete stahnout pastorek, pozor na pacicky s uhlikama na komutatoru (doporucuji ocisteni), ale kdo je sikovnej stahne pastorky raz dva :-)

Jinak pak se jeste musi na konektoru v kufru prehodit piny, maji opacne vynuti smetaci, takze kdyz se auto zamkne tak kufr je odemceny, kdyz se otevre vuz je kufr zamknuty, ale to uz je hracka :-)

post-3876-0-94532800-1434652622_thumb.jp

post-3876-0-01739500-1434652733_thumb.jp

Editováno: , autor: Návštěvník

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...