Říjen 14, 201113 r zolt1 se nezapojil do debaty už skoro dva měsíce. Pak je třeba do odpovědi napsat komu vlastně patří. Že je Tvoje odpověď zrovna pro pajik88 jsem si nemyslel jen já .
Říjen 14, 201113 r to Wojnar ty si nejaky mudry a moc vsimavy teba tu je skoda uz tu nebudem pisat radsej si to budem iba citat nemam chut sa tu s niekym srat p.s. pozri sa najprv na svoje prispevky tiez ich nemas vsetke oznacene komu patria a hrajes tu mudreho p.s. ja som tu len opisal svoj problem a mozno to tu niekomu pomoze
Říjen 14, 201113 r Jo, jenže na Tvoji "radu" už málem pajik88 (Nejsem sám, kdo ji takhle pochopil) bral noťas a šel programovat do auta. Upraveno Říjen 14, 201113 r od Wojnar
Říjen 18, 201113 r Tak jsem si s tím o víkendu hrál.. A je tam problém s tím, že když auto zamkneš dálkáčem, tak to není to samé, jako když ho zamkneš klíčkem v kufru.. Když ho zamkneš dálkáčem, tak ho ze v nitř otevřeš jen tehdy, pokud Ti naběhne imobilizér a pak zmáčneš otevření na dveřním panelu. Je to zajímavý. Asi nějaký zabezpečení od škodovky.. A pak už to zamknout v kufru šlo.. Jen si s tím člověk musel asi hodinku hrát a prolejzat autem jako blb. No sranda. Hele moc dík za rady. Zatím čuss
Říjen 19, 201113 r Je to tzv. Safe Lock (SL). Když zamkneš pomocí DO pouze jednou tak se SL aktivuje (druhé zamknutí do 2 vteřin SL deaktivuje) a pak zevnitř nejde auto odemknout žádným způsobem. Ani tlačítkem v madlu, ani páčkou. Ano, když v tomhle stavu, tedy s aktivním SL, zapneš zapalování, tak ten se deaktivuje. Auto ještě zůstane zamknuté, ale jde už jej odemknout tlačítkem v madlu nebo páčkou ve dveřích. Úplně stejně to funguje když zamkneš auto pomocí klíče zámkem ve dveřích. To vše za předpokladu, že všechny zámky jsou OK, všechny spínače v zámcích jsou OK. Jestli to taky tak funguje když se zamkne auto "kufrem" nemohu ověřit . Ale předpokládal bych, že zamknutí auta zámkem v kufru by mělo být na stejné bezpečnostní úrovni. Upraveno Říjen 19, 201113 r od Wojnar
Červen 18, 201510 r Ja vetsinou nahradim motorek v kufru motorkem z dverniho zamku. Musi se ale hridelka motorku z centralu zkratit a pastorek schodit a nasunout ten co byl v kufru. Neni to zadna prdel, musi se kuchnout motorek kdyz potrebujete stahnout pastorek, pozor na pacicky s uhlikama na komutatoru (doporucuji ocisteni), ale kdo je sikovnej stahne pastorky raz dva :-) Jinak pak se jeste musi na konektoru v kufru prehodit piny, maji opacne vynuti smetaci, takze kdyz se auto zamkne tak kufr je odemceny, kdyz se otevre vuz je kufr zamknuty, ale to uz je hracka :-) Upraveno Červen 18, 201510 r od Host
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.