r.jonak Vloženo 15. Říjen 2008 Vloženo 15. Říjen 2008 Zdravím všechny chytré hlavy a šikovné české ručičky. Mám zásadní problém. Teď jsem byl v pátek u nás na STK. Nebudu psát celou mašinérii, jen v rychlosti. Nejdřív člověk vjede nad jámu. Tam to začalo. Technik pod to vlezl a hned mi počal ukazovat jak mám vanu od oleje (lépe řečeno jen část vany), ale poté usoudil, že to teče odjinud, protože kapky oleje byly i na řemenici. Takže nevíte, kde by to mohlo téct? Dal bych to pak někam přetěsnit, ale chci to dát opravit s vědomím kde to je - hlavně kvůli ceně a možná bych si dopředu objednal nějaké to těsnění a dal to opravit ke kamarádovi. Další věc, která tedy nebyla důvodem vyhození, ale je třeba ji odstranit, se ukázala na brzdném válci. Na pravém předním kole mu to ukazovalo nějaký neplechy. Ptal se, jestli to nemá ASR nebo ESP, protože to kolo brzdilo jinak, dle ručičky na přístroji. Ale prý to brzdí a ABS to není, protože to by jinak furt svítilo a nezhaslo by. Děkuji vám moc za pomoc a rady. Citovat
KaJe Vloženo 15. Říjen 2008 Vloženo 15. Říjen 2008 Tu netěsnost bych viděl na gufero na klice, mě taky teklo a měl jsem kapky oleje na celé vaně. Ale je to jen tip. S těma brzdama to bude těžší, může to být zvlněnej kotouč nebo třeba destičky. Citovat
r.jonak Vloženo 15. Říjen 2008 Autor Vloženo 15. Říjen 2008 (editace) Čau. Dík za radu. Nevis kolik to gufero stoji a jak je to pracné? Náhodou číslo dílu nemáš? Ty kotouče budu měnit i s destičkami a možná dám i silenblok. Editováno: 15. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat
Indi Vloženo 15. Říjen 2008 Vloženo 15. Říjen 2008 Výměnu gufera na klice svěř někomu kdo to už dělal, protože jak se to udělá blbě, může se poškodit klika, nebo domek gufera a to by byla ta lepší zpráva. Citovat
KaJe Vloženo 15. Říjen 2008 Vloženo 15. Říjen 2008 Na svou potvůrku jsem kupoval gufero asi za 250,- Kč. A motůrek je suchej jak sahara. Citovat
r.jonak Vloženo 16. Říjen 2008 Autor Vloženo 16. Říjen 2008 Na netu jsem narazil na několik druhů. těsnící kroužek hřídele - XS 038103085E - 117 Kč s DPH těsnící kroužek hřídele - ORIGINÁL - XS 054115147B - 248 Kč s DPH těsnící kroužek hřídele FEBI - FB 02085 - 173 Kč s DPH těsnící kroužek hřídele VICTOR REINZ - VR 81-24292-10 - 148 Kč s DPH těsnící kroužek hřídele VICTOR REINZ - VR 81-34366-00 - 419 Kč s DPH Všechny výše napsané věci jsem čerpal ze stránek: http://www.e-cat.cz Tak co mám zvolit? Citovat
KaJe Vloženo 16. Říjen 2008 Vloženo 16. Říjen 2008 A prohlídnul jsi to už pořádně a teče to opravdu na té klice? Jinak pokud nenapíšeš co máš vůbec za motor, tak ti nikdo neporadí jaké tam je těsnění! Citovat
r.jonak Vloženo 16. Říjen 2008 Autor Vloženo 16. Říjen 2008 Mám ŠKODA OCTAVIA I - 1.9 TDi 81KW Ty druhy gufera co jsem našel jsou všechny na můj typ. Jde mi jen o to jakou značku gufera tam mam dát. Citovat
KaJe Vloženo 16. Říjen 2008 Vloženo 16. Říjen 2008 Já dával origo, není to tak moc peněz a vydrží snad to co původní - 180 tisíc km. Citovat
deko Vloženo 17. Říjen 2008 Vloženo 17. Říjen 2008 A kdo asi vyrabi ty dily pro skodovku. Ona sama. Ne , staci si jen zjistit vyrobce a koupis to levneji. Citovat
snb-rider Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 jóó STK je fakt pecka, mě vyhodily za tuto vážnou závadu: na vodle namontovány nestandartní červené pružiny, vozidlo sníženo... vše ostatní a bezpečnosti provozu důležité v naprostém pořádku... Citovat
Fire Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 hlavně za tu červenou pružinu tě vylily ne ? Citovat
snb-rider Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 jo kvůli pružinám... být černý tak nic neřekne... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.