Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim,

chtel bych pristi rok do Spanelska a porad zvazuju ze bychom jeli autem. Cenove to vyjde malinko draz, zazitek neporovnatelny.

Mam Fabii r.v. 2000, 3. majitel, najeto na tachometru 75tkm, se mnou za rok 12t, servisni knizka..

Mimo standartnich vymen (olej, svicky, termostat).. me zatim podrzela pokazde

Poradte, jeli byste takovym autem? Pripadne, co bych mel zkontrolovat, vymenit.. na co si dat pozor, priapdne poradite nejake pojisteni, pro pripad ze se neco pokazi?

Diky

Martin

Vloženo

a mozes napisat aspon co za motor mas ? pokial je v poriadku tak preco nie, bezne jazdia aj starsie auta, len aby si vedel co mas, mimochodom stat sa moze cokolvek ci je auto nove alebo jazdene to nikdy nevies.

p.s.: co je tam za motor.

Vloženo

Já mám Fábku z roku 2002 a letos jsem jel Bulharsko autem( cca 3300 km) a žádnej problém. Nalétáno mám 126 tisíc km. :palec2: Před odjezdem jsem nechal udělat kontrolu podvozkua celého auta v aut. servisu a vyrazil.

Vloženo

Vůbec bych se toho nebál, pokud ti auto slouží tak jak má. Jezdili jsme na dovču do chorvatska s felicií, která měla najeto 2x tolik. Samozřejmě může se stát cokoliv a kdykoliv, ale to by pak člověk nemohl skoro nikam

Vloženo

Nech si udělat prohlídku od dobrýho nechanika.

Seřídit sbíhavost, zkouknout kola, nabit baterku a trochu oleje na dolití a nemáš co řešit.

Pokud je motor OK a nepoženeš ho po dálnicích na max rychlost celou cestu tak to přežije v poho.

Mám ten samej motor a během 4 dnu (cca 20 hodin čistý jízdy) sem nalital 1400 km a ok.

Vloženo

najlepsie je nechat pozret mechanikovi si nahodou sa nieco nedeje, mna napada ze jedine co mozes ci nahodou nezacinaju loziska hucat ale inak neriesit, pokial nevies o nicom co by mohlo byt zle a ani mechanik nezisti tak v pohode vyrazit na cestu, jazdit s rozumom nie plny kotol neustale.

p.s.: nejaky olej, G12 zobrat na pripadne doliatie a ist, pripadne by som zobral este ziarovku ( aby si nebol jednooky ) ;) ale tu by si mal vozit vo vybave.

jazdilo sa na inych kramoch a si pozri ze sem tam aj s vychodneho nemeca sa mihne este 10-15 rocne auto a prejde to, tak preco by mala fabia mat problemy.

Vloženo

to se bojíš cesty fabčou???já jsem do Chorvatska jel rapidem........a zpět k fábce,jak píšeš máš málo najeto,každépádně zajel bych do servisu na kontrolu před cestou......100 ci 200kč tě nezabije ;)

Vloženo
Nech si udělat prohlídku od dobrýho nechanika.

Mám ten samej motor a během 4 dnu (cca 20 hodin čistý jízdy) sem nalital 1400 km a ok.

jj, nech to prohlídnout :palec2:

Jestli to bereš jako nějakou větší zátěž než obvykle, tak je to spíš naopak ;) Motory, které jezdí dálky, tak jsou na tom daleko lépe, než ty které poskakují po městě a nejezdí v optimální teplotě...

Vloženo

mám tenhle motor a nebal bych se ty cesty.. autíčko mám z roku 2001...kupoval jsem autíčko před 3 roky, mělo najeto 30 tis. dneska má 90 tis a nikdy mi nevypovědělo službu, že by se nehnulo už ani o kousek...vždy když byl problém, tak se s tím dalo v pohodě ještě chvili jezdit a aaž byl čas tak do servisu. ale asi je to tak že co kus to originál...záleží na spoustě vlivů

Vloženo

Mám jednu radu: baterka... jestli je starší než 5 let, může kleknout kdykoliv a okamžitě. Mně se to stalo 300km od domova, zastavil jsem na parkovišti a za 10 minut už ani ťuk, měla 6 let. Koupil jsem novou, ale bez dlouhého nástavce ke gole ji nevymontuješ, takže bacha.

Jinak souhlas s ostatními, s fabušou jsem byl všude možně po Evropě, a není důvod k obavám, zkontroluj kapaliny, trošku sebou, vzorek gum a šťastnou cestu. :palec2:

P.S. A kdyby přece, všude jsou lidi, kteří pomůžou, i když někdy za prachy.

Vloženo

O baterku se nebojim, ta je rok stara :)

Tak si asi udelam seznam:

- G12

- olej

- kontrola v servsisu

- zarovky

- napada me, co tak brzdovka, da se nejak zmerit kolik je v ni vody? nebo je jednodussi ji vymenit (tusim ze interval je 2 roky)

Vloženo

Brzdovka se dá zkouknout a nestojí to svět. Jak se všichni schodují kouknul bych na dezén pneu, olej, G12, žárovky. Nevím jest-li jsi koukál na brzdové obložení, ale pro mě je to nejdůležitější. Pokud zastavím tak s ostatními věcmi si vždy poradíš.

Vloženo

Vem startovací kabel\..kdyby ta baterka náhodou...jinak se toho neboj...já byl ještě před 4rokama favoritem z roku 1989 a nalítáno měl hafo km....musíš tomu auto věřit...musíš vědět co si sním mužeš dovolit...ale jak je tu psáno....pak by jsi nemohl nikam vyjet kdyby ses bál...já vím..je rozdíl když ti auto klekne tady u nás a třeba Chorvatsku na dálnici.....

Vloženo

Hele oni ty služby v zahraničí taky nejsou vůbec špatný. Já jsem letos dostal ráno ve 4 hodiny defekt na dálnici u Sofie v Bulharskua úplně jsem rozšlahal pneumatiku a ráno v 5 hodin mě nějakej jejich vulkanizér prodal lehce jetou gumu a i s přezutím chtěl necelých 500,-. Kde by jsi u nás ráno v 5 hodin sehnal opraváře na defekt? Ničeho s eneboj a vyraž do světa. :palec2:

Vloženo
jj, nech to prohlídnout :palec2:

Jestli to bereš jako nějakou větší zátěž než obvykle, tak je to spíš naopak ;) Motory, které jezdí dálky, tak jsou na tom daleko lépe, než ty které poskakují po městě a nejezdí v optimální teplotě...

To sice ano, ale pokud ji požene 150 km/h ve 4 lidech a s plným kufrem tak po 1500 km toho motor bude mít dost.

Když pojede rozumě nemůže jí nic udělat.

Vloženo

čoveče snad sám musíš mít představu o tom v jakém stavu máš auto. Kolega z hokny dojel na služebku do španělska 2200km za 2 dny s renaultem 19 1,4 najetýma 430 000km a r.v.90. Sám jezídm ve fábii kterou používám pro služební účaly a když mě řeknou zítra máš být v Miláně,tak sednu a jedu. Fábula má poježděnou celou evropu od španělska ,přes švédsko po Itálii. najetých 175 000km a šlape jako hodinky. Žádný rady ti nedám ,protože sou zbytečný. Strč to do servisu ,řekni že jedeš na dlouhou cestu ať to pořádně prohlídnou a vymění co bude potřeba.

Vloženo

Ja letos absolovoval "tour de france" s Fabii 1,2. 3 roky stara, najeto cca 80000. Zpatecni streka byla asi 1400 km za cca 19hodin. Celkem najeto 6400km. Jedina zavavada na ceste - zacalo hucet zadni lozisko, ale dohucel jsem na nem jeste az domu (pres 3000km).

Jako pripravu pred cestou jsem dojel do mycky, dofoukal gumy, vyluxoval lol a dolil vodu do ostrikovacu, neb jsem delal rekonstrukci na ostrikovace svetel + snimac hladiny ostrikovacu. Tot vse. Olej, resp. provozni kapaliny kontroluju prubezne.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

s tou rychlostí bych to tak špatně neviděl jezdim fabii 1.4 59kW každých 14dní 1300km(Maďarsko) a to ji ženu celou cestu co to de mývám pruměr 120km/h a najeli sme spolu už 140000km a žádnej problem s ni nebyl

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...