Galaxy64 Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 Jestli ti opravdu rekli VSTRIKOVACI klapka, tak takovymu autorizaku bych se zdaleka vyhnul, jeste ze si auto servisuju sam Zatim si nezminil, jestli byla klapka nastavena, to je zaklad si myslim. Zajed k nekomu kdo vi o cem je rec, at ti vagem provede zakladni nastaveni. Potom uvidis co ti to bude delat a zda vubec pujde toto provest, pokud ne, vag ti rekne proc to nejde a uvidis. Myslim, pokud se povede nastaveni budes mit po problemu, po kazdem vycisteni klapky (i sprejem) se musi zakladni nastaveni provest, to by meli v tom autorizaku jaksi vedet. Jestli ale mas opravdu klapku "prasklou" tak tohle jsem jeste nevidel, mozny je vsechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurod Vloženo 18. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2010 (editace) Zdravim vsechny. Mam problem s motorem 74kw 1.6 AKL. Precetl jsem hodne podobných témat, ale bez výsledku. Proto se pokusím popsat můj problém. Po startu auta mi blbnou otácky, motor nekdy i skape. Pokousel jsem se to resit a doslo se na více věcí. Díravá hadice na prívod vzduchu - vymenená, spinavá klapka - vycistena a nastavená, spatné cidlo teploty chladící kapaliny - vyměněné - origo nové + nový termostat. Najeto mám 160 tis km. Hlásilo to i spatné vyhrivání lambda sondy, tak je tam origo nová lambda pred týdnem jsem jí nahodil. Auto za studena porád blbne. Za tepla jedu uplne normalne. Nastestí mam na pc VAG COM, tak to ted porád merím. Hned druhý den po výměně lambda sondy mi to hodilo chybu 537 lambda-regulace prekroceni horni hranice - sporadicky. Tak jsem zkousel najít ten moment kdy to teda tu hranicici prekracuje. Vymazal jsem chybu z paměti a se zahrátým motorem jezdil celý den. Vecer po nactení pameti závad tam zádná chyba nebyla. Tak jsem hned ráno sebral pc do auta a po startu sledoval co to delá. Lambda sonda ukazovala hodnotu 1,57V A to asi první půl minutu, nez se nezahrala na provozní teplotu. Pak normálne behala v rozmezí 0-1, císlo se menilo 2x za vterinu. Ale kdyz jsem po techto 30 vterinach dal nacíst pamet závad, tak uz tam byla zase ta chyba 537. Takze kdyz ji ráno vymazu, celý den jezdím, chyba se neobjeví, objeví se po startu v prvních 30 vterinách kdyz lambda ukazuje hodnotu 1,57V. Coz je otázka, mela by lambda za studena ukazovat hodnotu 1,57V? Nebo by hodnota mela být vzdycky 0-1V? Dalsí otázka, bere studený motor do úvahy hodnoty z lambda sondy kdyz je zapnutý sytič? Doufám, že jsem vás timto textem neunavil, ale snažím se nějak přijít na kořen věci u této prokleté verze motoru AKL.... :-) Díky za vaše případné návrhy a rady... EDIT: Dnes ráno auto bez chyby v pameti závad i po nastartování a ujetí asi 5km. Nic méně po nastartování zůstává kolísání otáček. Editováno: 18. Prosinec 2010, autor: jurod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jurod Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Tak jsem nakonec sehnal škrtící klapku která má najeto 100tis km a je funkční za symbolickou cenu. Nahodil jsem to a problém se zatím neobjevil. Pravděpodobně byl problém v tom, že potenciometr v určité poloze blbl a ta poloha byla tehdy, kdyz mel drzet zvýsené otacky, teda pootevrenou klapku. Klapka byla otevrená málo a motor zdechl. Takze nez se motor zahrál nesel tam dostatek vzduchu, proto byla i smes bohatsí a lambda hned po nábehnu vyhodila chybu, ze byla dosazena horní hranice. V provozní teplote se tohle nikdy nestalo.... protoze tady klapka fungovala normálne. Takze zatím je vse ok. Uvídím kdyz bude víc mrznout a zase napísu. Cas ukáze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jesterkap Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Ahojky mám úplně ten samí problém na Rs I je to 1.8i zajímalo by mě zda jsi to vyřešil,mě tam takjy pořád něco chtěj měnit a teď mi chtěj zaslepit egr ventil.Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
guitarista8 Vloženo 14. Červen 2019 Sdílet Vloženo 14. Červen 2019 (editace) Pro vsechny z problemy se skrtici klapkou kterym se motor dusi pri studenem startu nebo kolisaji otacky Jsou zde videa jak to vypada se spatnou klapkou, z klapkou bez obd nastaveni a nakonec spravna funkce skrtici klapky doufam ze Vam to hodne pomuze resil sem tento sam problem ale k takovym to videim jak to ma spravne vypadat sem se bohuzel nedostal zde je seznam videi i se spravnou funkci klapky musel jsem koupit novou, odesel mi motorek koupil jsem starsi funkcni cela oprava stala 650 kc z pizzou pro mechanika z autodiagnostikou Throttle body repass škrtící klapka, octavia 1.6: https://www.youtube.com/playlist?list=PL5J9d1mzQivKme_L7HDiBG2fyNMgxJe2y Editováno: 14. Červen 2019, autor: guitarista8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.