Majk Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 Je někdo kdo nakoduje ESP nebo poskytne navod jak na to. Citovat
cosby Vloženo 19. Říjen 2008 Vloženo 19. Říjen 2008 A co jako??O co ti jde??Jednotku ABS/ESP,snímače?,Dotaz jak sviňa Citovat
Majk Vloženo 20. Říjen 2008 Autor Vloženo 20. Říjen 2008 Píšu nakodovat,všechno je namontovaný a zapojený.Jde mi jen o nastavení krajních poloch snímače otáčení volantu atd.,prostě aby ta sranda fungovala. Citovat
cosby Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 Tak to nemá s kódováním nic společného.Pokud dáváš dotaz,tak ho správně formuluj.Jde o základní nastavení.Bude to někde v DP,ale bohužel ji nemám u sebe.Zkus najeto to brzd a udělat základní nastavení,ale nevím,který to bude kanál,zkoušej,nic nezkazíš. Citovat
majko Vloženo 20. Říjen 2008 Vloženo 20. Říjen 2008 Hmm, ozivit ESP je naozaj take jednoduche, ze clovek nemoze spachat nechtiac samovrazdu ? Nejak som si predstavoval, ze ESP sa zlozito parametrizuje vzdy na konkretny kus. Citovat
Vaša Vloženo 26. Říjen 2008 Vloženo 26. Říjen 2008 většinou pomůže vymazání závad zadání loginu 40168 základní nastavení kanál 60 někdy jde i bez diagnostiky jen vytočením krajních poloh spůsobů nasavení je mnoho - lepší dát někomu kdo to dělal Citovat
jtfcobra Vloženo 13. leden 2009 Vloženo 13. leden 2009 (editace) Samozřejmě, že takto je to správně "login(09555)-kodovani(04255)-login(40168)-zakladni nastaveni kanal 060-start-ukoncit komunikaci-klice ven- " Je to tenhle postup? a co když dám VAG pak 03 - ABS tak tam je zesedle Login a nejde zmacnkou co s tím? Další návod ale nevím Tohle je fungující a správný postup. Dávám sem vyřešení tak snad to někomu ještě pomůže... ABS s EDS/ASR/ESP Bosch 5.7 1. Zjistěte kód motoru. 2. Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd - ABS. 3. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód dle tabulky a kódu motoru. (u mě AWX- 09555) 4. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Kódování a zadejte kód dle tabulky (u mě 04255) . Pak jsem zadal číslo dílny. Ihned po nakódování (bez vypínání zapalování) je třeba nastavit snímač úhlu natočení volantu na nulu natočením volantu do přímého směru (možno zkontrolovat ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5, hodnota 1) a pokračujte bodem 5. 5. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód 40168. 6. V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení zvolte kanál 1. Motor Kód motoru Převodovka Login Kódování 1,8T/110kW AWT mechanická 9575 4275 2,0/85kW AZM mechanická 9575 4275 1,9PD/96kW AWX mechanická 9555 4255 1,9PD/74kW AVB mechanická 9555 4255 2,8/140kW BBG automatická 9397 4497 2,8/142 kW AMX mechanická 9395 4495 2,8/142 kW AMX automatická 9397 4497 2,5TDI/114 AYM mechanická 09355 4455 2,5TDI/114 AYM automatická 9357 4457 Editováno: 13. leden 2009, autor: jtfcobra 1 Citovat
jtfcobra Vloženo 13. Březen 2009 Vloženo 13. Březen 2009 Nevíte někdo jak se dostat do loginu Citovat
Majk Vloženo 4. Duben 2009 Autor Vloženo 4. Duben 2009 Tak jsme provedli základní nastavení a pořád svítí kontrolka ESP.Na Vagu nejsou žádné zavady.Může to být neprovedeným jízdním testem jak píšou v DP? Citovat
bojler Vloženo 5. Duben 2009 Vloženo 5. Duben 2009 Nebylo by lepsi nechat si to udelat od nekoho, kdo by mohl mit paru o tom, co dela? ESP je docela slozita vec a cesky samodomo konci nekolik let pred nim... Citovat
Majk Vloženo 5. Duben 2009 Autor Vloženo 5. Duben 2009 eboj,dělal mi to člověk co to běžně dělá na OI a OII.Jenom se ještě nesetkal s tím aby kontrolka svítila a systém byl bez závad. Citovat
Igor Vloženo 5. Duben 2009 Vloženo 5. Duben 2009 Majk: Podľa mňa to bude tým, múdra kniha píše toto: Jízdní test ESP by měl být prováděn po každé výměně elektrických částí systému ESP. Pokud byl jízdní test ESP zahájen, nelze jej přerušit a musí být dokončen. – Nastartovat motor. – Sešlápnout prudce brzdový pedál kontrolka ESP a ASR -K155- zhasne, současně se rozsvítí kontrolka ABS -K47-. – Provést nyní jízdní test ESP: – Projet pravou nebo levou zatáčku. Následně změnit směr a projet levou nebo pravou zatáčku. – Po projetí zatáček jet po určitý čas v přímém směru. Upozornění: Během projíždění zatáček musíte projet zatáčkou o poloměru 10 až 12 m rychlostí 15 až 20 km/h za asi 4 sekundy. - Musí se jet tak, aby nedošlo k regulaci ABS, EDS, ASR nebo ESP. - Pokud budou během projíždění zatáček provedeny ještě jiné jízdní manévry, nemá to žádný vliv na jízdní test ESP. Jestliže kontrolka ABS -K47- zhasne, byl jízdní a systémový test ESP úspěšně proveden a ukončen; systém je v pořádku. Jestliže kontrolka ABS -K47- nezhasne nebylo provedení jízdního a systémového testu ESP úspěšné – Zopakovat jízdní a systémový test ESP. Jestliže svítí kontrolka ABS - K47 - a kontrolka ESP a ASR - K155 -, jsou v systému závady – Přečíst paměť závad. 1 Citovat
Majk Vloženo 11. Duben 2009 Autor Vloženo 11. Duben 2009 Tak je nakodováno ale píše závadu v komunikaci s jednotkou motoru.Nemusí se ESP kodovat taky v jednotce motoru?Nevíte někdo kodování řj motoru pro 1,4 63kw s ESP? Citovat
Igor Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Nie netreba nič kódovať v prípade ESP, kóduje sa len prítomnosť RJ ABS, ktoré je tam vždy. Kód pre klímu, airbagy, ABS/ESP a 5-stupňovú prevodovku je vždy 00071. Citovat
jtfcobra Vloženo 7. Květen 2009 Vloženo 7. Květen 2009 (editace) Tak uspěšně nakodovano vymeněno ABS za ESP plně funkční případně poradím ptejte se Musím pochválit kodování prováděl FrantisekM je šikovný doporučuji. A chválím taky Majkla za výměnu kabeláže a ESP. Editováno: 10. Květen 2009, autor: jtfcobra Citovat
FrantisekM Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 Tak uspěšně nakodovano vymeněno ABS za ESP plně funkční případně poradím ptejte se A kdo ti to nakódoval? Citovat
jtfcobra Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 (editace) A kdo ti to nakódoval? Musím pochválit kodování prováděl FrantisekM je šikovný doporučuji. Já dělal jen mechanickou část s Majklem. Editováno: 10. Květen 2009, autor: jtfcobra Citovat
FrantisekM Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 Mňa by tiež zaujímali detaily... Snad by si taky nechtěl ESP do svého auta Citovat
Igor Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 V žiadnom prípade, ale rád by som viac informácií. Niekto tu totiž písal, že to je vcelku triviálne Celkovo sa mi ale nepáči prístup niektorých jedincov tu na fóre (nebudem menovať), ktorí sa pýtajú na niektoré konkrétne veci alebo potrebujú poradiť, a potom len napíšu, že už netreba, že už to poriešili - nenapíšu ale, ako a know-how si nechávajú pre seba Ak by to robil každý, fórum ako také stráca svoj význam, nie? Citovat
FrantisekM Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 A co by si chtěl konkrétně vědět o montáži ESP? Věřím, že se ti nelíbí přístup některých jedinců, ale já jsem přesvědčen, že když tu někdo řeší problém a nikdo mu neporadí, tak jede za někým, kdo mu pomůže. A ten kdo mu pomůže určitě netroubí do světa v čem ten problém je, jen dotyčného pořádně skásne. A co pak ten dotyčný má napsat na fórum, problém mě vyřešil týpek s jménem XY a nechal jsem mu tam X peněz auto funguje a problém byl vyřešen? Citovat
Igor Vloženo 10. Květen 2009 Vloženo 10. Květen 2009 Konkrétne? Čo všetko trebalo prekódovať, kde bol teda problém atď. Proste dať viac informácií... Príde mi minimálne nefér, keď tu niekto príde s prosbou o radu a potom len sucho napíše, že už to vyriešil, no nenapíše ako. Robiť ramená a chvastať sa tým, čo kto dokázal spraviť a sem chodiť len pre rozumy, to mi nepríde ako férový prístup. Beriem, že je zlá doba a každý chce na všetkom zarobiť... To nikomu neberiem, je to na každého vedomí a svedomí, či sa o svoje know-how podelí, alebo nie. Nezabúdaj ale, že keď si každý svoje know-how nechá pre seba, tak sa fórum zmení len na ochkanie nad tým, kto má aké pekné auto. Citovat
FrantisekM Vloženo 12. Květen 2009 Vloženo 12. Květen 2009 (editace) je potřeba SPRÁVNĚ nakodovat jen tu jednotku ESP nic víc, to umí jen pár lidí, já jsem jeden z nich Editováno: 12. Květen 2009, autor: Blacky pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!! Citovat
Igor Vloženo 12. Květen 2009 Vloženo 12. Květen 2009 Vďaka za odpoveď, vidíš, ak by si to napísal hneď, mohli sme si ušetriť čas a tých 5 príspevkov tu nemuselo byť Citovat
reoladed Vloženo 16. Říjen 2022 Vloženo 16. Říjen 2022 Ahoj všem! Popravdě jsem trochu bezradný a tak se zkusím zeptat zde: Prosím, dokázal by někdo poradit s kódováním ESP na Fabii 2 FL, 2012? Měnil jsem původní ABS Bosch 8.2 za ESP 8.2i, ale mám problém s nakódováním jednotky, VCDS mi napíše kódování odmítnuto, chyba 22. Zkoušel jsem ESP calculator, původní kódování ABS, různé kódy, ale přes tohle se nedokážu momentálně dostat. Původní kódování ABS: 400100DB006E00B6022B00E300DA00000000. Motor CGPB, manuál, brzdy 256/bubny. Tlačítko na TPMS a ASR jsem natáhl. Číslo ESP 6R0 907 379 AA. Kdyžtak můžu dojet Praha a okolí, předem děkuji. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.