Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Píšu nakodovat,všechno je namontovaný a zapojený.Jde mi jen o nastavení krajních poloch snímače otáčení volantu atd.,prostě aby ta sranda fungovala.

Vloženo

Tak to nemá s kódováním nic společného.Pokud dáváš dotaz,tak ho správně formuluj.Jde o základní nastavení.Bude to někde v DP,ale bohužel ji nemám u sebe.Zkus najeto to brzd a udělat základní nastavení,ale nevím,který to bude kanál,zkoušej,nic nezkazíš.

Vloženo

Hmm, ozivit ESP je naozaj take jednoduche, ze clovek nemoze spachat nechtiac samovrazdu ? Nejak som si predstavoval, ze ESP sa zlozito parametrizuje vzdy na konkretny kus.

Vloženo

většinou pomůže vymazání závad

zadání loginu 40168

základní nastavení kanál 60

někdy jde i bez diagnostiky jen vytočením krajních poloh

spůsobů nasavení je mnoho - lepší dát někomu kdo to dělal

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Samozřejmě, že takto je to správně "login(09555)-kodovani(04255)-login(40168)-zakladni nastaveni kanal 060-start-ukoncit komunikaci-klice ven-

"

Je to tenhle postup?

a co když dám VAG pak 03 - ABS tak tam je zesedle Login a nejde zmacnkou co s tím?

Další návod ale nevím

Tohle je fungující a správný postup. Dávám sem vyřešení tak snad to někomu ještě pomůže...

ABS s EDS/ASR/ESP Bosch 5.7

1.

Zjistěte kód motoru.

2.

Navažte komunikaci s řídicí jednotkou Elektronika brzd - ABS.

3.

V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód dle tabulky a kódu motoru. (u mě AWX- 09555)

4.

V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Kódování a zadejte kód dle tabulky (u mě 04255) . Pak jsem zadal číslo dílny. Ihned po nakódování (bez vypínání zapalování) je třeba nastavit snímač úhlu natočení volantu na nulu natočením volantu do přímého směru (možno zkontrolovat ve čtení bloku naměřených hodnot, blok 5, hodnota 1) a pokračujte bodem 5.

5.

V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Login a zadejte kód 40168.

6.

V menu Příkazy komunikace zvolte funkci Základní nastavení zvolte kanál 1.

Motor

Kód motoru

Převodovka

Login

Kódování

1,8T/110kW

AWT

mechanická

9575

4275

2,0/85kW

AZM

mechanická

9575

4275

1,9PD/96kW

AWX

mechanická

9555

4255

1,9PD/74kW

AVB

mechanická

9555

4255

2,8/140kW

BBG

automatická

9397

4497

2,8/142 kW

AMX

mechanická

9395

4495

2,8/142 kW

AMX

automatická

9397

4497

2,5TDI/114

AYM

mechanická

09355

4455

2,5TDI/114

AYM

automatická

9357

4457

Editováno: , autor: jtfcobra
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Vloženo

Tak jsme provedli základní nastavení a pořád svítí kontrolka ESP.Na Vagu nejsou žádné zavady.Může to být neprovedeným jízdním testem jak píšou v DP?

Vloženo

eboj,dělal mi to člověk co to běžně dělá na OI a OII.Jenom se ještě nesetkal s tím aby kontrolka svítila a systém byl bez závad.

Vloženo

Majk: Podľa mňa to bude tým, múdra kniha píše toto:

Jízdní test ESP by měl být prováděn po každé výměně elektrických částí systému ESP. Pokud byl jízdní test ESP zahájen, nelze jej přerušit a musí být dokončen.

– Nastartovat motor.

– Sešlápnout prudce brzdový pedál kontrolka ESP a ASR -K155- zhasne, současně se rozsvítí kontrolka ABS -K47-.

– Provést nyní jízdní test ESP:

– Projet pravou nebo levou zatáčku. Následně změnit směr a projet levou nebo pravou zatáčku.

– Po projetí zatáček jet po určitý čas v přímém směru.

Upozornění: Během projíždění zatáček musíte projet zatáčkou o poloměru 10 až 12 m rychlostí 15 až 20 km/h za asi 4 sekundy.

- Musí se jet tak, aby nedošlo k regulaci ABS, EDS, ASR nebo ESP.

- Pokud budou během projíždění zatáček provedeny ještě jiné jízdní manévry, nemá to žádný vliv na jízdní test ESP.

Jestliže kontrolka ABS -K47- zhasne, byl jízdní a systémový test ESP úspěšně proveden a ukončen; systém je v pořádku.

Jestliže kontrolka ABS -K47- nezhasne nebylo provedení jízdního a systémového testu ESP úspěšné – Zopakovat jízdní a systémový test ESP.

Jestliže svítí kontrolka ABS - K47 - a kontrolka ESP a ASR - K155 -, jsou v systému závady – Přečíst paměť závad.

Vloženo

Tak je nakodováno ale píše závadu v komunikaci s jednotkou motoru.Nemusí se ESP kodovat taky v jednotce motoru?Nevíte někdo kodování řj motoru pro 1,4 63kw s ESP?

Vloženo

Nie netreba nič kódovať v prípade ESP, kóduje sa len prítomnosť RJ ABS, ktoré je tam vždy. Kód pre klímu, airbagy, ABS/ESP a 5-stupňovú prevodovku je vždy 00071.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Tak uspěšně nakodovano vymeněno ABS za ESP plně funkční případně poradím ptejte se :palec2:

Musím pochválit kodování prováděl FrantisekM je šikovný doporučuji. :palec2:

A chválím taky Majkla za výměnu kabeláže a ESP.

Editováno: , autor: jtfcobra
Vloženo (editace)
A kdo ti to nakódoval?

Musím pochválit kodování prováděl FrantisekM je šikovný doporučuji. :palec2: Já dělal jen mechanickou část s Majklem.

Editováno: , autor: jtfcobra
Vloženo

V žiadnom prípade, ale rád by som viac informácií. Niekto tu totiž písal, že to je vcelku triviálne :rolleyes:

Celkovo sa mi ale nepáči prístup niektorých jedincov tu na fóre (nebudem menovať), ktorí sa pýtajú na niektoré konkrétne veci alebo potrebujú poradiť, a potom len napíšu, že už netreba, že už to poriešili - nenapíšu ale, ako a know-how si nechávajú pre seba :ph34r: Ak by to robil každý, fórum ako také stráca svoj význam, nie?

Vloženo

A co by si chtěl konkrétně vědět o montáži ESP?

Věřím, že se ti nelíbí přístup některých jedinců, ale já jsem přesvědčen, že když tu někdo řeší problém a nikdo mu neporadí, tak jede za někým, kdo mu pomůže. A ten kdo mu pomůže určitě netroubí do světa v čem ten problém je, jen dotyčného pořádně skásne. A co pak ten dotyčný má napsat na fórum, problém mě vyřešil týpek s jménem XY a nechal jsem mu tam X peněz auto funguje a problém byl vyřešen?

Vloženo

Konkrétne? Čo všetko trebalo prekódovať, kde bol teda problém atď. Proste dať viac informácií... Príde mi minimálne nefér, keď tu niekto príde s prosbou o radu a potom len sucho napíše, že už to vyriešil, no nenapíše ako.

Robiť ramená a chvastať sa tým, čo kto dokázal spraviť a sem chodiť len pre rozumy, to mi nepríde ako férový prístup. Beriem, že je zlá doba a každý chce na všetkom zarobiť... To nikomu neberiem, je to na každého vedomí a svedomí, či sa o svoje know-how podelí, alebo nie. Nezabúdaj ale, že keď si každý svoje know-how nechá pre seba, tak sa fórum zmení len na ochkanie nad tým, kto má aké pekné auto.

Vloženo (editace)

je potřeba SPRÁVNĚ nakodovat jen tu jednotku ESP nic víc, to umí jen pár lidí, já jsem jeden z nich

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!!!
  • o 13 let později...
Vloženo

Ahoj všem!

Popravdě jsem trochu bezradný a tak se zkusím zeptat zde: Prosím, dokázal by někdo poradit s kódováním ESP na Fabii 2 FL, 2012? Měnil jsem původní ABS Bosch 8.2 za ESP 8.2i, ale mám problém s nakódováním jednotky, VCDS mi napíše kódování odmítnuto, chyba 22. Zkoušel jsem ESP calculator, původní kódování ABS, různé kódy, ale přes tohle se nedokážu momentálně dostat.

Původní kódování ABS: 400100DB006E00B6022B00E300DA00000000.
Motor CGPB, manuál, brzdy 256/bubny. Tlačítko na TPMS a ASR jsem natáhl. Číslo ESP 6R0 907 379 AA.

Kdyžtak můžu dojet Praha a okolí, předem děkuji.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...