Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


Igor

Doporučené příspěvky

Dnes som bol v servise, ze potrebujem flashnut RJ motora a pozerali na mna... CD-cko este nedostali, ked som im povedal o ONLINE FLASH-i to oni nerobia.... Chcem sa spytat ma uz niektro novy flash v zapadoslovenskom kraji a v ktorom servise mu to robili. Budem to musiet dat spravit tam kde to vedia... ked v KN to nezvladaju :-(

Dik za odpovede Dragon

Chod do Carionu v Hurbanove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl v servisu zeptat se na nový software a řekli mi že o ničem nevědí a pokud mi to necuká že se nic neděje.Pak mi ukazoval nějaký program ze škodovky a že tam na moje auto podle VIN žádná akce neni atd. prostě nic.Když jsem mu poslal odkaz na stránky kde jsem se o tom dozvěděl tak mi řek že to nejsou oficiální stránky Škoda a že tomu nemám věřit.Takové nepříjemné chováni a neochota. :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám roomster 02/2007 1.2HTP. Občas sa mi stane, že mi za jazdy začne vynechávať motor. Nie je to ako keď uberiete plyn, je to dosť prudké trhnutie, najmä keď sa to stane na 2,3 stupni. Nedávno keď to šklblo, stlačil som spojku a motor zdochol. ostal som stáť v kopci a až na tretie štartovanie chytil. Zatiaľ som to postrehol asi 8x a mám najazdené 17000km. "Na diagnostike je všetko OK, pri testovacej jazde sa nič neprejavilo":to bola odpoveď servisu. Zatiaľ to vždy spravilo keď som mal menej ako 1/3 nádrže ale ešte nesvietila rezerva. Mne to pripadá ako nejaký problém čerpadla alebo by to mohlo mať súvis s chybov softvéru riadiacej jednotky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to udělalo u 1X felicie v kopci jako když na sekundu vypnul motor. A teď mě to udělalo na dálnici ve 140km/h taky jen tak na méně než sekundu motor vypnul a ato škublo, nevím jako kdyby vypnulo zapalování. Ale když ti to dělá tak často tak bych to řešil ze servisem, to že jim to neudělalo neznamená že to nemusejí řešit. Já bych je pořád otravoval že to prostě dělá ať to řeší, nedej se ;)

Editováno: , autor: Blacky
pravidla rikaji - necituj posledni prispevek!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj všem nemá tu někdo podobnou zkušenost se servisem Autonova Brno?Mám Fábii 2 1,2htp 51kw ze začátku jsem byl dost na reklamacích a tam to teda bylo dost příšerný hrozná neochota a ty mechanici mi přišli jako kluci po vyučrní.Navíc mi závadu neodstranili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám roomster 02/2007 1.2HTP. Občas sa mi stane, že mi za jazdy začne vynechávať motor. Nie je to ako keď uberiete plyn, je to dosť prudké trhnutie, najmä keď sa to stane na 2,3 stupni. Nedávno keď to šklblo, stlačil som spojku a motor zdochol. ostal som stáť v kopci a až na tretie štartovanie chytil. Zatiaľ som to postrehol asi 8x a mám najazdené 17000km. "Na diagnostike je všetko OK, pri testovacej jazde sa nič neprejavilo":to bola odpoveď servisu. Zatiaľ to vždy spravilo keď som mal menej ako 1/3 nádrže ale ešte nesvietila rezerva. Mne to pripadá ako nejaký problém čerpadla alebo by to mohlo mať súvis s chybov softvéru riadiacej jednotky?

Tak popravde neco takoveho se delo kamaradovi ale s 1,4 16v. Bylo to cidlo vackove hridele. Melo to hodne obdobne priznaky jako popisujes ty. Zkusil bych znovu servis, pripadne jiny ve tvem okoli. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Dnes jsem manželce umyl auto, a při té příležitosti došlo i na motor. Zarazilo mě, jak je motor umazaný od bláta, nejvíc v pravé části vzadu, jako by se bláto dostávalo na horní část motoru (plastový kryt na hlavě válců) odněkud zespoda, asi mezi zadní stranou motoru a přední příčnou stěnou. Dokonce bylo i na spodní části kapoty asi někde uprostřed. Všechny hadičky okolo expanzní nádržky, horní část lůžka uložení předního tlumiče, prostě všechno bylo do bláta. Podotýkám, že manželka má najeto asi 980km od nova. Připadá mi, jako by se v motorovém prostoru vytvářel nějaký vzdušný vír, který zvadá bláto až nahoru, zřejmě jak vniká vzduch do motorového prostoru otvory v pravé mřížce u mlhovky. Máte to také tak, a nebo jsem jediný?

Protože jsem nenašel žádné téma ohledně špinění motoru, tak jsem si dovolil založit nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i já mám ještě po zimnním provozu motor špinavej jako prase.....řekl bych že je to normální...i na předchozí FI se dost špinil.....a FII není vyjímka..buď v klidu, umej ho a vydrží to zase rok čistý...umeješ ho zase po zimě ... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě že mě zarazilo jak je ten motor špinavý po ujetí ani ne jednoho tisíce kilometrů. Na mé OCII nemám takhle špinavý motor ani po ujetí deseti tisíc km. Není to třeba tím, že mám v OCII nafťák, a jak známo ten má velkoplošný kryt pod motorem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Malin. Nu, asi to bude absencí gumového těsnění mezi víkem a karoserií. A04 jej měla, holt se šetří... Také mám stejnou zkušenost, na motoru shora cákance od slané vody. Silně uvažuji nějaké to těsnění přidat.

Editováno: , autor: norton
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cez zimu sa mi tiez pekne zasvinil. Pod motorom mam celoplosny kryt, podla smeru ako tiekli spinave kvapky po motore skor usudzujem, ze bordel sa tam dostava medzerou pod kapotou

Zdravim.

Da sa niekde kupit ten celoplosny kryt pod motorom? Je plastovy alebo plechovy, resp. co stoji, ci sa da namontovat svojpomocne a ci pasuje aj na motor 1.2 HTP 44kW ?

Diki za kazdu odpoved.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Da sa niekde kupit ten celoplosny kryt pod motorom? Je plastovy alebo plechovy, resp. co stoji, ci sa da namontovat svojpomocne a ci pasuje aj na motor 1.2 HTP 44kW ?

mno ten plastovej kratkej je tam origo u kazdyho auta. Pokud chces pridavnej, tak je tady vlakno, kde se o tom pise. hledals? TADY http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=25444. Jestli to ma cenu to posud sam. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím se pochlubit jak jsem si vyřešil špinění motoru. Použil jsem nalepovací těsnění 9x5 mm, celkem to vyšlo na 24Kč (asi 6m po 4Kč) a půl hodiny času. Lepil jsem to venku v prosinci při 3 st. nad nulou a kupodivu drží až do teď. Pokud jedu v zimních sračkách nebo v dešti za nějakým autem tak jsou motor i kapota zevnitř pořád čisté, žádná sůl na baterce nebo až na stěně s filcem a celkově se tam tolik nepráší. Ze spodku mi celkem za zimu nenacákalo nic a to mám jen ten kratší kryt pod motorem. Všem doporučuji....

post-24764-1240660223_thumb.jpg

post-24764-1240660264_thumb.jpg

post-24764-1240660297_thumb.jpg

post-24764-1240660320_thumb.jpg

post-24764-1240660394_thumb.jpg

post-24764-1240660425_thumb.jpg

Editováno: , autor: Room75
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...