Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

naši maji Oktavii nejslabší TDičko a děje se jim občas následující: spíná relé žhavení naprosto nezávisle na zapnutém či vypnutém zapalování a to tak, že to rychle po sobě zapne/vypne až to relé zní jako zvonek a rožhaví se tak, že odkapavá ten krycí plast.

Relé máme dvě a těma to není, dělá to při obou naprosto kdy se tomu zachce, teď třeba několik týdnů nic.

Už se párkrát stalo, že to začalo kravnout přes noc když nikdo nebyl okolo a to tak dlouho, až to vymlátilo autobaterku.

Závada se nedá nijak uměle vyvolat ani vypnout, když to začne tak vypnout, jedině vytáhnout to rele.

Netušíte jak se tohoto problému zbavit?

Servisy nemaji cenu, člověk maníkovi popíše závadu a on to uzavře se slovy ať s tim přijedou až když to bude dělat. Taxme měli už dvě výpravy, ale než sme dorazili, tak to přestalo :D

Vloženo (editace)

VAG nevim, nemam, ale na diagnostice nic nenašli :)

Rele 109 je to co spíná žhavení ne? Tak to je několikrát měněno, a nic. Nic jako že to na závadu nemělo vliv.

Editováno: , autor: Urvanej
Vloženo

No teda pokud to chápu správně, tak podezíráte že vypadává řj, tak to vás musim ujistit, že tím to neni. Kravne to i za jízdy a jízda je i s tim plynulá. Předpokládám, že by vypadávaly vstřiky, kdyby odpadala řj.

Nevim jestli sem to nevyjádřil srozumitelně, ale závada se projevuje naprosto náhodně nehledě na zapnutý, vypnutý zapalování, bežící či stojící motor, zamčený auto. Prostě kdykoliv a ničim z tohoto se to nedá přerušit, prostě si to žije svym nezávyslim životem. Když to začne, tak jediná varianta jak se bránit vymlácení baterky je vytáhnout rele žhavení.

Vloženo

nechceš zkusit, nech být

to relé žhavení je přímo ovládané z ř.j. motoru

pokud nemáš někde proklepanej drát tak pak bys mohl mít vadnou ř.j. motoru

jestli je ti to příjemnější tak nejdřív vyměn ř.j. motoru jestli to nezabere zkus třeba vyměnit celou kabeláž

Vloženo (editace)

Ono to zapne a hned zase vypne, takovej jakoby zvonek.

Jinak kdyby to nebylo zajímavý, tak to sem nepíšu :help: sem totiž z toho uplně zoufalej, naši ji kuli tomu chtěji prodat a zanevřeli na šádyny, což se snažim odvrátit.

Každopádně pokud si stále myslíte, že by to mohlo dělat rele od řj, tak ho vyměnim. Nejhorší je, že budu muset po výměně zase čekat, dokud se závada neprojeví, což se taky nemusim dočkat a závada tam bude číhat na nejnevhodnější chvíli :ph34r:

Vaša: chci vyměnit, vyměnim. Nepohrdám radou, jen sem si nebyl jistej, taxe hned nerzčuluj :)

Editováno: , autor: Urvanej
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Co tak skontrolovat spinaciu skrinku (myslim elektricku cast). Mne sa ta moja zblaznila a s kontroliek som mal semafor. Novy diel ma vysiel na 18Eur. Len si myslim, ze rozsypana spinacka moze davat svojvolne signaly napetia do RJ motora a ta dalej ovlada rele zhavenia.

Vloženo
Co tak skontrolovat spinaciu skrinku (myslim elektricku cast). Mne sa ta moja zblaznila a s kontroliek som mal semafor. Novy diel ma vysiel na 18Eur. Len si myslim, ze rozsypana spinacka moze davat svojvolne signaly napetia do RJ motora a ta dalej ovlada rele zhavenia.

Hele a nezhasínal by potom motor při jízdě,kdybyto bylo spínačkou? (jede to plynule a bez problémů, kromě toho žhavení, co se spíná samo dle libosti, k mé nelibosti :) )

Vloženo
Nemas v aute nejake externe dopajane elektricke zariadenie ?

nene, auto je čisté, originální, jenom nemá žádnej zámek, protože nám je furt vylamovali a vykrádali auto, tak jedinej zámek na autě je na kufru, takže si dovedeš představit tu závavu, když lehne ta baterka, jak se leze do auta kufrem. :)

Vloženo

Skus odpojit a zaizolovat 2 vodiče pod relatkom žhaveni povol 6 matku (červeno čierny) ktore idu k žhavičom.Zhorši sa štart ale nevybie baterku a uvidiš či to blbne.Budeš aspon jazdit.

Vloženo

Relé je ovladane rj kostrou (-polom) to znamena že sa niekde dotyka vodič kostry medzy rj a relé.Treba to preverit .Napiš rok vyrob a npišem farbu vodiča ktory treba skontrolovt.Určite bude problem tam.

Vloženo
Relé je ovladane rj kostrou (-polom) to znamena že sa niekde dotyka vodič kostry medzy rj a relé.Treba to preverit .Napiš rok vyrob a npišem farbu vodiča ktory treba skontrolovt. Určite bude problem tam.

Ahoj, to zní hodně zajímavě, rok je 2001, serie TMBCG21U8...

Teda spínání mínusem mě teda nenapadlo, že by mohlo někde bejt.

Vloženo

Z relé žhavenia fialovo biely vodič, ktorý ide do oddelovacieho priestoru,pod motorčekom stierača hneda svorkovnica pin č.2. Z hnedej svorkovnice pokračuje tiež fialovo biely vodič do svorkkovnice RJ na pin č.42.

Vloženo

já osobně bych řídící drát od řídící jednotky k relé nahradil novým....co nejblíž řj motoru a co nejblíž relé uříznout a dát nový drát, patřičně odizolovaný.....

Vloženo
Z relé žhavenia fialovo biely vodič, ktorý ide do oddelovacieho priestoru,pod motorčekom stierača hneda svorkovnica pin č.2. Z hnedej svorkovnice pokračuje tiež fialovo biely vodič do svorkkovnice RJ na pin č.42.

Děkuji ti, určitě tohle prověřim. Zase se ozvu, ale závada má prapodivný systém zjevování se, takže pokud už se nikdy neozvu, tak stále čekám,jestli se neprojeví :)

666: jj, to asi taky zkusim, pokud to nějak nenásilně pude.

  • o 3 roky později...
Vloženo

Tak vyřešeno, konečně :-D

Chyba byla v prasklé hadičce od ostřikovačů :o která pouštěla vodu do elektriky, ale málo, takže to nebylo vidět. Po výměně už je klid. Přišlo se na to letos v létě, kdy po použití ostřikovačů druhý den za hicu bylo v kabině cejtit kapalinu do ostřikovačů. Od tý doby nic, proto píšu až teď.

Děkuji všem.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...