Přejít na obsah

D-DOT s parkovacím asistentem


dolezelk

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

D-Dot dělal Doležal asi že rozluštil CAN protokol tak ho VW odstranila jak to týpka s J-Dotem :-D Máš tyto drahé možnosti Od Pazdery Maxi-k - podstatné funkce zobrazování definovaných hodnot. Částečná diagnostika podle labelu a mazání chyb podle mě už nebude vyvíjet protože začal prodávat ruský ColorMFA - celý displej moc pěkné, běží na K-Line a drahé. MultiMfa - pro MaxiDot oproti Maxi-K rychlejší, propracovanější. Asi by se dala s Rusákama dohodnout sleva množstevní+clo+doprava určitě výjde levněji jak 10000 Kč za ColorMFA od Pazdery

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

D-Dot běžel na CAN. F1 musí mít K-Line a Can stejne verze jako OI ale ten důvod přesně nevím rozdíl asi v K-Line. OII už používá CAN i k diagnostice a je vyšší verze tam Polar je na CAN. Mě nějak Maxi-k nestačí. Začnu testovat přípravek na CAN co bude fungovat stejně, něco jsem nastudoval a uvidím... Jinak tobě ještě zbývá Čínský ELM za 200 Kč a udělá to tu samou práci :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte

Mam vo svojej octavii 1 1.9tdi, 66kw rok 2002 D dot uz dlhe roky od Doleza.
Neviem ten chlap, alebo tvorca toho D dottu uz asi neexistuje. Mate niekto na neho nejaky kontakt?, dlhe roky sa o to snazim, pisal som aj na nejake emaily a nejako nic......,

D dot mi akoze funguje OK, hodnoty prepina OK,  akurat mam problem snim ked chcem zmenit nejake bloky meranych
hodnot , alebo logo, ci uz cez pocitac,alebo rucne mi vytuhne a cele budiky sa resetnu.Nejde mi potvrdit zmeny , ulozenie.
Pripojeny ho mam cez CANbus na budikach. Mam tam nahrany posledny akoze Can funkcny softwer....
Vedeli by ste mi stym pomoct?,pripadne opravit........, poradit kto by to cele rozchodil.

Softwer do toho dokazem prehrat, ale na Ddotte sa zobrazi iba ta konfiguracia ,bloky hodnot co su vnom ulozene. Stacilo by mi ak by niekto vedel do softweru zakomponovat, zmenit mnou pozadovane merane hodnoty.

Samostatna zmena cez pc nieje mozna, zmeny sa neulozia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kdyby k tomu dal podklady, zapojeni tak by se to zkusilo. Jako znova odchytat CAN příkazy a navrhnout to dá práci. Když to nedělám a ani na tom nevydělávám tak to dám jako Open Source ne. ..

Editováno: , autor: DiKey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No co si tak vzpomínám tak na Octavii(asi jen před facelift) to přes CAN nešlo proto tam byly páčky připojený přímo, jen fabie byla po CANu. Proto jsou i rozdílné verze firmwaru pro Octavii a Fabii, nebo aspoň tak to bylo z počátku. Já to tenkrát kupoval do Fabie a nefungovalo to, musel jsem jet přímo z tvůrcem kterej to v garáži během chvilky zprovoznil i na Fabii a pak to nabízel na fabky dál :-)
Každopádně bych se to asi nesnažil okopírovat...přijde mi to zbytečně složitý, v dnešní době je určitě šance tohle vytvořit s jedním mikroprocesorem

Editováno: , autor: majkl.s
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si dělám vlastní palubák, problém je odchytat všechny CAN message plus komunikace na displej, případně CAN radio a když to udělám tak že bych to třeba i vyráběl tak to zase kompletně ošetřit aby to chodilo všem a i třeba pro OII to bude oser. Doležal nad tím strávil 2roky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...