Dukes Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Jinek napiš ceny odstranění DPF a přehrání jednotky u OII,Passat U OII, Passat jsem psal, že je to v testování. Někdy cca na jaře, by to mělo být už snad ofiko v nabídce. U Superba to přijde na zhruba 23.000,- včetně úpravy řídící jednotky a chiptuningu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 dej odkaz na nějaké strýnky,jestli máte,kde se s tím zybýváte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Zatím o odstranění DPF na stránkách nic neni. Co potřebuješ vědět? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Nic.Jen jsem se chtěl mrknout.Udělat to mechanicky bychom tady zvládli a co se týče obsahu do ECU snad by pomohli motoráři z česany.Nechci se tím zatím zabývat,protože to vyjde dráž než pořídit DPF.Ten se mi podařilo z vrakoviště sehnat z motoru co měl 12000km za 2500,-kč-to jde že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Mateš tu ty! Já nahodil fotku odstranění DPF u Superba. Jasně jsem to tam napsal, že je to Superb. Ty ses pak začal vyptávat na OII, tak jsem ti řekl, že to není problém a že se na to prodává přímo trubka. Máš pravdu, je to vlastně celý 1.díl výfuku. Malinko špatně jsem to formuloval.V čem tedy matu? Ahoj Cosby, máš v tom dobrý hokej. Fotka, co sem dal Dukes, je z odstranění filtru pevných částic na Škoda Superb. Jinak, když se dobře podíváš, je evidentní, že výfukový systém na obrázku z etky není shodný s tím, co je na fotce od Dukese. DPF byl nahrazen černou trubkou, jak je vidět na obrázku. Nevím, co dál bych k tomu napsal. S pozdravem DIESELPOWER Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) Ten obrázek co jsem tady dal já je přímo z Etky na Superb 2,0 TDi motor BMP.Klidně si to najdi.Leda,že by měli v Etce zmatek.Vím na 100%,že obrázek je shodný s OII,Passat,tak třebas fakt mají v Etce zmatek,ale opra vdu jsem dal Superb I rok 08 motror BMP-VIZ SCREEN. Jinak mě zajímá právě to vyřešení u OII,Passat.je to tam asi docela porod a pokud se bude dát sehnat DPF s čidly co mají do 20.000 km za 3000 tak to asi nebude mít cenu.Jinak počítám,že se někdo chytne a bude vyrábět mezikus místo DPF. Editováno: 4. leden 2009, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Asi v etce bude blud,protože kdyby měl SUP filtr hnet u turba nepotřebuje močovinu.Sorry,omlouvám se,ale myslel jsem,že to je jako v Etce.JInak dotaz?Co kdyby se filtr rozpáral a vykuchal???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 V Etce občas jsou špatné obrázky. Myslím, že se sháněním málo jetých filtru bude problém. V tuto chvíli ne. Zatím je minimální poptávka, ale až filtraři najezdí přes 120.000 km, tak to propukne. Navíc uvědom si, že občas bývají s filtry problémy a je potřeba je zregenerovat přes diagnostiku. Pokud jí nemáš doma vyjde tě to, tak cca na 500,-, v autorizovaném servisu 3x dráž. Za další jsou lidé, co chtějí zvýšit výkon a filtr je prostě špunt. Chceš-li zvýšit výkon víc než jen chipem(25-30 PS), tak musí ven. V neposlední řadě je potřeba počítat s tím, že filtr bude nutné vyměnit po cca 120.000 km. Výměna filtru za nový vyjde někde kolem 25.000,-. Nemůžu si pomoc, ale přijde mi mít za cca 23.000,- venku DPF a k tomu zvýšený výkon o nějakých 25-30 PS jako bezva nabídka. Pokud filtr vykucháš pojedeš v nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Osobně znám lidi(soused) co má Passata 2006,filtr původní,206000km a krom výměny dvou čidel bez problému.Další známý má OII RS s DPF,má okolo 150.000-tam bylo problémů více-ale spíš samé úpravy SW(ve škodovce jsou na to pořád nějaké opravné SW) a jezdí pořád. Myslíš,že pokud jej vykuchám,půjde to do nouzáku??Proč?Jsou tam 3 čidla pokud vím-jedno,co hlídá teplotu výfuk.plynů před a druhé za DPF a další je na stěně,vedou do něj 2 hadičky a to hlídá zaplnění.Ty by se zachovaly,tak snad by to neblblo.pokud jo,tak ho vykuchat a přehrát SW a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Určitě to bude v nouzáku. Schválně zkus vykuchat filtr. Až ti to pak nepojede, tak tam dej buď použitý DPF nebo přijeď s Masarykama do Chomutova . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Nezapomínejte,že odstraněním DPF Vám asi vzniknou v budoucnu nemalé problémy.A budete je muset řešit uvedením do původního stavu,aby jste se tomu vyhnuli.I tyto věci bude řešit další vyhláška.A bude to mazec...Pak si řeknete,že to za tu námahu a peníze nestojí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Vykuchat můžeš,ale musíš následně ošidit čidla.jakým způsobem,,je víc řešení...Předělat soft,nahradit hodnoty čidel,atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 obsahu do ECU snad by pomohli motoráři z česanynenech se vysmat... :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Pokud je motor nachipovánto zalezi jak je nachipovan.kdyz smes bude oprimalni a teplota pujde na turbo vyssi tak prave ze naopak, filtr se bude vypalovat vic.Jen je potreba vedet co je to EGT a teplota vyf.plynu.U DPF lze merit EGT vagem...Alespon 3.0TDI to ma uz orig... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 TDI ??? A Ty někoho z česany znáš??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) Takže,asi to zjednoduším.Do řídící jednotky nalejete uplně normálně soft pro příslušný motor bez DPF.A filtr vykucháte,dáte pryč,nebo co já vím...A funguje to naprosto fajn.Tak na co testování a další různé ptákoviny,když to jede nadmíru dobře........Jak tady někteří píšou,je v testování....pak bude v nabídce,řeknou si o 3000,5000,10 000,co já vím....bude to jen tahání peněz z kapes od lidí ,co o tom nic nevědí a nechají se nachytat...A ti druzí se budou smát lidské blbosti....to nejsou mechanici,to jsou zl..... Editováno: 4. leden 2009, autor: DIAGNOSTIK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Takže,asi to zjednoduším.Do řídící jednotky nalejete uplně normálně soft pro příslušný motor bez DPF.A filtr vykucháte,dáte pryč,nebo co já vím...A funguje to naprosto fajn.Tak na co testování a další různé ptákoviny,když to jede nadmíru dobře........Jak tady někteří píšou,je v testování....pak bude v nabídce,řeknou si o 3000,5000,10 000,co já vím....bude to jen tahání peněz z kapes od lidí ,co o tom nic nevědí a nechají se nachytat...A ti druzí se budou smát lidské blbosti....to nejsou mechanici,to jsou zl..... Humm, ty s tím máš asi hodně zkušeností, ty jsi opravdový machr!!! Nemůžu jinak než se zasmát Mám na tebe tedy jednu otázku. Jak odstraníš DPF u 3.0TDI, které je ve všech modelech standardně osazováno DPF ?? Teď povídej oblbovači čidel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 A že těch třílitrů tady jezdí,to je nářez.Už vidím tu frontu lidí,kteří to chtějí...Zbytečná ztráta času.A jen tak pro informaci,těch čidel tam zase tolik není,včechny napětové nebo frekvenční ,soft lze upravit,žádný extra problém.A machr nejsem,aspon né takový ,jako Ty! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 (editace) nenech se vysmat... :smich: to TDI FUN-Se nepotřebuji nechat vysmát.Bohužel jsou o krok dále než ty,neboď to vyvýjejí.Je třebas se trošku posadit na zem a nemyslet si o sobě,že jsem pán bůh.Já do toho zas tak moc jako ty nedělám,neříkám,že nevíš co a jak,ale nejsi jediný a pokud budu chtít,mám tam tak trošku známé a s tímto by nebyl problém,aby mi pomohli. TO Dukes-Ono jak psal diagnostik,třebas 2,0 TDi motory jezdí s nebo bez DPF tak sehnat obsah nebude problém a třebas A6 3,0 TDi je to samé-buď s nebo bez. To Diagnostik-Dále si myslím,že s DPF co se týče vyhlášek to ještě dloouho nebude tak horké.Ono emisní stanice to nebudou umět dlouho změřit a pokud budou,jde to vždy obejít. Jinak je zajímavé,že třebas japonci s tímto nemají žádne problémy.Soused dělá v Toyotě a problémy s DPF žádné. Editováno: 4. leden 2009, autor: cosby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dukes Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Škoda slov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 To ano,naprosto s Tebou souhlasím.Takové kraviny většinou pocházejí od švédů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 sem upravil svůj příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Ne kazde 3.0TDI se delalo s FAP.. Cosby az mi reknes co ti poradily nebo ukazaly v SW tak abych si z toho sedl na prdel, tak pak uverim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 to TDI FUN-Se nepotřebuji nechat vysmát.Bohužel jsou o krok dále než ty,neboď to vyvýjejí.Je třebas se trošku posadit na zem a nemyslet si o sobě,že jsem pán bůh.Já do toho zas tak moc jako ty nedělám,neříkám,že nevíš co a jak,ale nejsi jediný a pokud budu chtít,mám tam tak trošku známé a s tímto by nebyl problém,aby mi pomohli.TO Dukes-Ono jak psal diagnostik,třebas 2,0 TDi motory jezdí s nebo bez DPF tak sehnat obsah nebude problém a třebas A6 3,0 TDi je to samé-buď s nebo bez. To Diagnostik-Dále si myslím,že s DPF co se týče vyhlášek to ještě dloouho nebude tak horké.Ono emisní stanice to nebudou umět dlouho změřit a pokud budou,jde to vždy obejít. Jinak je zajímavé,že třebas japonci s tímto nemají žádne problémy.Soused dělá v Toyotě a problémy s DPF žádné. No hlavne jak vysel prvni Avensis s Dieslem a FAP tak jsem celt clanek v casaku i s fotkou jak se jim fap pri 100tis km testu posral..Treba to uz doresily,ale tak ruzove to nebylo.. Kazdopadne az projde doba kdy se zacnou filtry srat tak jejich cena sleze dolu. V nemecku dostavaj ekologickou dotaci co jsem slysel od Indiho na novej filtr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 jj,máš pravdu.Na ty DPF bude nějaká dotace. Jinak 100 a vysral se to je možné,byly to začátky.Ale co vím,teď nemají problémy.Jinak Po 100.000km je ještě good,ale škodovka s tím má problémy co to dali a je divné,že VW takové velké problémy nemá.Soused koupil new passata 2,0 TDi s DPF ve francii,má najeto 74000 a s DPF žádné problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.