Luke288 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 myslel jsem si to, jenom mě zarazilo to vrakoviště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 myslel jsem si to, jenom mě zarazilo to vrakoviště Jasný Tam jsou nejlepší nákupy dílů (vždy kolem 50%oproti autor.servisu,při většim nákupu je sleva ještě větší),tam když něco nikdo chce tak okamžitě se bavej o novym náhr.dílů,málo kdy tam maj něco starýho,jetýho,....to spíš vyjímečně když někdo starší díl požaduje,jinak je to samá funglovka,nejetá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 To je výhoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Teď mi to potvrdil druhý člověk kterej má Passata 2.0TDi s DPF že ve 120.000km se filtr mění. Prej mu to oznámily v servisu že to výrobce pro ČR dodatečně nastavil na výměnu po 120.000km,taky to prý pro něj bylo nemilé překvapení.V pondělí se na to schválně ještě zeptám známýho mechanika z VW,Škoda ten mi to snad upřesní.To bych byl dost nerad,mám objednaný tři CommonRaily a ty už se standartně dodávají s DPF a dávat pak ve 120.000km nový DPF filtry to by u mě znamenalo u třech aut 105.000kč (za kravský filtry)a to min.když u Škodovky stála výměna 35.000kč tak to Audi si ještě dá něco navrh za práci a pochybuju že budou ty DPF k sehnání někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Teď mi to potvrdil druhý člověk kterej má Passata 2.0TDi s DPF že ve 120.000km se filtr mění.Prej mu to oznámily v servisu že to výrobce pro ČR dodatečně nastavil na výměnu po 120.000km,taky to prý pro něj bylo nemilé překvapení.V pondělí se na to schválně ještě zeptám známýho mechanika z VW,Škoda ten mi to snad upřesní.To bych byl dost nerad,mám objednaný tři CommonRaily a ty už se standartně dodávají s DPF a dávat pak ve 120.000km nový DPF filtry to by u mě znamenalo u třech aut 105.000kč (za kravský filtry)a to min.když u Škodovky stála výměna 35.000kč tak to Audi si ještě dá něco navrh za práci a pochybuju že budou ty DPF k sehnání někde jinde. Tak to se mám na co těšit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 myslel jsem si to, jenom mě zarazilo to vrakoviště vrakoviště mě taky zmátlo, ale jetý rozvody ani po měsíci v provozu. Ale kdybys o někom věděl, kdo by chtěl ty moje, tak budou hodně levný Karlos ten kontakt bych potřeboval, pls. Raději se ještě zeptám, jestli je k tomu za tyhle peníze i daňovej doklad. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 vrakoviště mě taky zmátlo, ale jetý rozvody ani po měsíci v provozu. Ale kdybys o někom věděl, kdo by chtěl ty moje, tak budou hodně levný Karlos ten kontakt bych potřeboval, pls. Raději se ještě zeptám, jestli je k tomu za tyhle peníze i daňovej doklad. Díky No zatím jsem nepotkal nikoho na žádným vrakovišti , který k tomu dával i daňový doklad. Ale pokud se jedná o nové díly , tak si myslím že by ho napsat mohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlos3 Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 No zatím jsem nepotkal nikoho na žádným vrakovišti , který k tomu dával i daňový doklad. Ale pokud se jedná o nové díly , tak si myslím že by ho napsat mohl. Na vrakovišti Vršovice při koupi nového dílu účet bez keců vystavěj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brot1cz Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Mužu potvrdit, taky je tam kupuju, učet bez problému daj. Na vrakovišti Vršovice při koupi nového dílu účet bez keců vystavěj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 s nejakým probláZatim zadny problem. Ze zacatku (tak prvni 3/4 roku) se tak kontrolka asi 3x nebo 4x rozsvitila a samo se to vypalilo. Ted uz vubec nic, vse v poradku. Jen dochazelo u prvnich RS k jiste chybe, ale to se resilo vymenou. švagrovy to na TDI RS robilo dosť často problémi. Trochu som sa bál, keď som si objednával moju, a videl som ako on chodí každé 2 mesiace do servisu kvôli nejakému problému s filtrom pevných častíc. že vraj je nový FIRMWARE v servisoch, ktorý ti v neutráli a na voľnobehu oznámi vypalovanie a zvýši Ti otáčky a vypáli sadze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 chlapi, uz druhy den hladam a neviem najst. Niekde na fore som videl kody na Vag, ako sa da zistit zaplnenie filtra a zaroven sa da spustit rucna "regeneracia". Neviete mi poradit, kde to bolo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Blok 075/3 tam je %zaplnění.Jinak je opravdu stanovená výměna při 120.000,ale počítám,že na to všeci budou srát.Pak ho jen vykuchat a přehrát ECU-prý už kluci v MB ví jak na to.všecko půjde ojebat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Blok 075/3 tam je %zaplnění.Jinak je opravdu stanovená výměna při 120.000,ale počítám,že na to všeci budou srát.Pak ho jen vykuchat a přehrát ECU-prý už kluci v MB ví jak na to.všecko půjde ojebat DIK!!! to som sa uz dopocul, ze vramci 120tkm je vymena DPF filtra, ktory stoji "par supov". Tesim sa ako maly chlapec, kedze ten filter pomaha ekologii a mojej penazenke. Keby to este neobmedzovalo a fungovalo tak, ze o tom ani neviem. Ale opak je pravda, takze silno uvazujem nad krokom c.2, a to po dvoch rokoch pekne krasne vybratie toho zazraku z auta... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 TAK, to je ono !! DAKUJEM ..zajtra to odmerame, buduci tyzden vo stvrtok idem na garancku, postazujem sa nech mi to pozru. Som zvedaf, ako sa zmenia hodnoty po garancnej ..plati pravidlo, doveruj ale preveruj!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 31. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2008 U SUPERBa se používá tzv. mokrá cesta, do paliva se vstřikuje nepatrné množství kapaliny / na bázi močoviny - nádobka je u rezervy / což snižuje zápalnou hodnotu sazí - u SUPERBa je DPF dál od motoru a vypalovací teplota se nedá dosáhnout, proto se musí zápalná teplota snižovat. U OII je suchá cesta, tedy bez nutnosti snížit teplotu protože DPF je součástí katal. hned za turbem. U obou variant se ale při 120.000 km musí provést výměna DPF, když se nevymění, regenerace se bude provádět častěji a častěji. Do 45 % zaplnění filtru se regenerace provádí sama, pokud nejsou pro ni podmínky rozsvítí se kontrolka a musí ji provést řidič. Pokud se to ani jemu nepovede, rozsvítí se ještě kontrolka diagnostiky motoru, aktivuje se nouzový režim a pak se dá regenerace provést pouze pomocí V.A.S. Do 95 % zaplnění lze regenerovat, nad 95 % se musí vyměnit DPF. U prvních aut s DPF byl problém se snímači diferenciálního tlaku, měnil se softwear Ř.J. motoru a teď je občas netěsné potrubí snímače diferenciálního tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 (editace) U SUPERBa se používá tzv. mokrá cesta, do paliva se vstřikuje nepatrné množství kapaliny / na bázi močoviny - nádobka je u rezervy / což snižuje zápalnou hodnotu sazí - u SUPERBa je DPF dál od motoru a vypalovací teplota se nedá dosáhnout, proto se musí zápalná teplota snižovat. U OII je suchá cesta, tedy bez nutnosti snížit teplotu protože DPF je součástí katal. hned za turbem. U obou variant se ale při 120.000 km musí provést výměna DPF, když se nevymění, regenerace se bude provádět častěji a častěji. Do 45 % zaplnění filtru se regenerace provádí sama, pokud nejsou pro ni podmínky rozsvítí se kontrolka a musí ji provést řidič. Pokud se to ani jemu nepovede, rozsvítí se ještě kontrolka diagnostiky motoru, aktivuje se nouzový režim a pak se dá regenerace provést pouze pomocí V.A.S. Do 95 % zaplnění lze regenerovat, nad 95 % se musí vyměnit DPF. U prvních aut s DPF byl problém se snímači diferenciálního tlaku, měnil se softwear Ř.J. motoru a teď je občas netěsné potrubí snímače diferenciálního tlaku. Too tom superbe som nevedel (velmi cenna informacia ). U RS-sa mam 43tis km, zatial sa mi kontrola DPF fitra nerozsvietila. Ale vsimol som si sporadicke cudne spravanie sa motora tj. volnobezne otacky sa zdvihnu na 1000ot (bezne je cca 800) , a pri beznej prevadzke odrazu motor zacne trhat , pri drzani plnynu na rovnakych otackach (napr 3000) motor akoby dusilo. Obcas to citit viac, obcas menej. Po chvilke cca 10 minutach jazdy sa tento jav strati. Ono nieje to nejaka vazna hroza, ale citit to, a nieje 3x prijemne, ked niekoho veziem a vyzera to, ze neviem stlacat plyn .... (toto robilo viacmenej od novoty, len akosi som tomu neprikladal velky vyznam). Vedel som o problemoch s filtrom, kde sa menil soft a snimac tlaku a kedze som bol v dalsej varke rs, kde to bolo poriesene chvilku som spokojne spaval Co sa tyka tej netesnosti potrubia dif. tlaku, co tomu pomaha?? (to sa pytam asi aj za ostatnych majitelov DPF filtra) Editováno: 1. Srpen 2008, autor: wagoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DANRS Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 To cukání a trhavý projev motoru je právě regenerace filtru, kdy se zaplní kolem hodnoty 45 % a čistí se až k hodnotě 15 %. Cukání je způsobeno vypnutím zpětného vedení výfukových plynů, změní se předvstřik a doba vstřiku pro dosažení vysoké teploty výfukových plynů. Rozhodně to není závada, nemusíš se obávat. Největším nepřítelem DPF je nekvalitní nafta s vysokým obsahem síry. Závadě na snímači diferenciálního tlaku předejít nemůžeš, co se má stát, to se stane . . . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 To cukání a trhavý projev motoru je právě regenerace filtru, kdy se zaplní kolem hodnoty 45 % a čistí se až k hodnotě 15 %. Cukání je způsobeno vypnutím zpětného vedení výfukových plynů, změní se předvstřik a doba vstřiku pro dosažení vysoké teploty výfukových plynů. Rozhodně to není závada, nemusíš se obávat. Největším nepřítelem DPF je nekvalitní nafta s vysokým obsahem síry. Závadě na snímači diferenciálního tlaku předejít nemůžeš, co se má stát, to se stane . . . ...takto nenapadne si mi naznacil, ze je vhodne obcas tankovat naftu so snizenou hodnotou siry !!!! DIK a este raz dik za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 Blok 075/3 tam je %zaplnění.Jinak je opravdu stanovená výměna při 120.000,ale počítám,že na to všeci budou srát.Pak ho jen vykuchat a přehrát ECU-prý už kluci v MB ví jak na to.všecko půjde ojebat Viem o moznosti "vykuchania" DPF co to mne kamarat pozeral tak myslim ze treba potom prehodit este lambda sondu, ale ze je to v pohode. Len neviem co potom na emisnej kontrole (neverim ze bude auto splnat emisne limity), pravdepodobne to potom pojde len za ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 odskusane, po "trhani" som akurat nahodil VAG, boli tam zaplnene 3%, skusobne sme pustili recyklaciu a ta zblehla po jazde na 0%, po vypnuti/zapnuti zapalovania zhasla kontrolka filtra. Co ma zaujalo, ze si to nerata pocet spusteni recyklacii (mozno to niekde rata, ale ja so svojou "sikovnostou" som nenasiel kde). Mozno este tato infoska by bola do budnocti zaujimava , ale osobne ma tesi, ze recyklacia funguje tak ako ma. Skusim dat na garancke skontrolovat tesnost a resp. poziadam o vymenu snimaca dif. tlaku... mozno to nebude potom tak trhajuce. Podrobnejsie info buduci tyzden vo stvrtok. ..ale aj tak dik za infosky (DANRS a COSBY) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cooco69 Vloženo 1. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2008 odskusane, po "trhani" som akurat nahodil VAG, boli tam zaplnene 3%, skusobne sme pustili recyklaciu a ta zblehla po jazde na 0%, po vypnuti/zapnuti zapalovania zhasla kontrolka filtra. Co ma zaujalo, ze si to nerata pocet spusteni recyklacii (mozno to niekde rata, ale ja so svojou "sikovnostou" som nenasiel kde). Mozno este tato infoska by bola do budnocti zaujimava , ale osobne ma tesi, ze recyklacia funguje tak ako ma. Skusim dat na garancke skontrolovat tesnost a resp. poziadam o vymenu snimaca dif. tlaku... mozno to nebude potom tak trhajuce. Podrobnejsie info buduci tyzden vo stvrtok. ..ale aj tak dik za infosky (DANRS a COSBY) Peťko to snad nebolo ani česky. Ja som ti nič nerozumel. No nič keď mi bude auto trhať, ozvem sa Ti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 2. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2008 Peťko to snad nebolo ani česky. Ja som ti nič nerozumel. No nič keď mi bude auto trhať, ozvem sa Ti. ..cheche, po nasom ..oplati sa tankovat naftu so znizenym obsahom siry . Ked nie stale, tak aspon obcas..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 3. Září 2008 Sdílet Vloženo 3. Září 2008 dnes som sa dostal k informacii, ze pre MR2007 je pripravena nova verzia softu RJ motora + novy snimac dif. tlaku. Pri nasteve servisu ma o tom informoval servisak, objednany som na zajtra (prepalenie softu + vymena snimaca). Zevraj by to malo pomoct neduhom pri recyklacii Som zvedaf, ci to pomoze, a ako sa bude motor spravat (este otazka ostava, ake hodnoty to prepaluje a ci moj CHIP RJ ide do peecka alebo zostane zachovany... ) samozrejme, informacie tutok zverejnim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wagoo Vloženo 12. Září 2008 Sdílet Vloženo 12. Září 2008 (editace) dnes som sa dostal k informacii, ze pre MR2007 je pripravena nova verzia softu RJ motora + novy snimac dif. tlaku. Pri nasteve servisu ma o tom informoval servisak, objednany som na zajtra (prepalenie softu + vymena snimaca). Zevraj by to malo pomoct neduhom pri recyklacii Som zvedaf, ci to pomoze, a ako sa bude motor spravat (este otazka ostava, ake hodnoty to prepaluje a ci moj CHIP RJ ide do peecka alebo zostane zachovany... ) samozrejme, informacie tutok zverejnim takze odpoviem si sam preplacol sa cely soft, chip je v haji. najvacsie zmeny badat v jemnejsom nabehu turba pri cca 2tis. ot, pri spusteni recyklacie sa motor sprava "kulturnejsie", netrha s nim tak, ale je akosi lenivsi. V priebehu buduceho tyzdna prihodim verziu softu, ktoru tam Skodofka dava a aj s grafom a tabulkami zaznamu z VAG-u, a nasledne dam auto chipnut ab som vedel porovnat hodnoty a hlavne, ako sa bude filter spravat po chipnuti. Auto je pri rozbehoch privetivejsie, ide lahsie vytocit do vyssich otacok, ale pri 4/5/6 je lenivsie, spotreba sa pohybuje v pohobnych hodnotach ako predtym. Co sa tyka recyklacie, najrychlejsie prebehne recyklacia, ak su otacky cca 2000ot/min (neoplati sa zbytocne motor vytacat), recyklacia bezi uz na dvojke pri 2000ot (rychlost si uz odsledujte sami) tj. recyklovat sa da aj po meste (to vsetko za podmienky, ze motor je zohriaty na 90 stupnov) Editováno: 12. Září 2008, autor: wagoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.