Mart-in Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Zdravím, včera jsem si koupil vyhřivaný potah na sedadlo, který je napájen přes zásuvku 12V zapalovače. Vše je ok, do doby než opouštím vůz. Manželce jsem pořídil ten samý, má F-Punto a tam po vypnutí zapalování přestane být zásuvka pod napětím. Tím se vyhřívání automaticky vypne. U Octy zásuvka zůstává pod napětím i když se vypne zapalování, dokonce i když se vytáhne klíček (to už nehraje ani rádio). Někde jsem četl že zásuvka se snad vypne po uzamčení vozu, ale jelikož stojím v garáži vůz nezamykám a ani nechci. Je nějaká jednoduchá možnost jak zásuvku přepojit aby se rovněž vypla při vypnutém zapalování? Nebo by bylo výhodnější potah připojit někam jinam? Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter7 Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Neviem ako u tvojho auta,ale ja mám r 1999 (MR 2000), a zásuvka sa vypína az 10 minut po vypnutí zapalovania. Skus pockat asi 10 minut,ci to bude este vyhrievat. Ale ja mam komfortku 2.5, Ty mozno uz novsiu a tam je to tusim iné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 Já mám rok 2000 combi a zásuvka maká jen po otoční klíčku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 To je zvlastni, ja mam 2001 a zasuvka maka furt, jen kdyz je zapla detska pojistka na zadni okna tak je vypla.. Slo by to delat tak, ze bys pred opustenim auta zapnul detskou pojistku, nepudou stahovat okna vzadu a nepude zapalovac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alf Vloženo 26. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2008 (editace) u MR2000 je pod volantem relé které spíná 12V pro zapalovač, já jsem relé nahradil klemou a zapalovač funguje trvale. Editováno: 26. Listopad 2008, autor: Alf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mart-in Vloženo 27. Listopad 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Taky mě napadla ta dětská pojistka,ale je to takové divné,náhodou zapomeneš, bude to vyhřívat přes noc a ráno nenastartuješ. To už raději natáhnu úplně nové dráty odněkud kde je 12V přerušeno vypnutím klíčku, ale kde? Aby to udrželo a neshořelo. Ještě mě napadlo to napojit na pojistku světel, začne vyhřívat jen když zapnu světla, přestane když světla vypnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Radsi bych ji nechal napajenou porad ze stejnyho mista a drat prerusil a vlozil relatko. To by spinalo treba pri zapnutym klicku (nebo svetlech). Asi by to bylo jistejsi reseni nez ji nekam prepojovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 Taky mě napadla ta dětská pojistka,ale je to takové divné,náhodou zapomeneš, bude to vyhřívat přes noc a ráno nenastartuješ. To už raději natáhnu úplně nové dráty odněkud kde je 12V přerušeno vypnutím klíčku, ale kde? Aby to udrželo a neshořelo. Ještě mě napadlo to napojit na pojistku světel, začne vyhřívat jen když zapnu světla, přestane když světla vypnu. stalo se.....na jedničce zustal potah zaplý 4h na max teplotu a už mě to ani neodemklo auto....taky jsem myslel,že to vypne.A to mám i silnou baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vinca Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 nebo si to jednoduse udelej prez vypinac, kdyz ti bude zima na zadek, tak cvaknes a az to bude moc, tak vypnes a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 27. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2008 (editace) A nebo si dodelej originalni vyhrivani. Editováno: 27. Listopad 2008, autor: deko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P1azer Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 Dobrý den, před půl rokem jsem maželce koupil O1 2003 (1.6 BFQ, 75kW). Ráda v autě poslouchá vlastní hudbu z mobilu a tak jsem jí provizorně koupil na aliexpressu FM transmitter s BT HF sadou. Do budoucna bych chtěl rovnou nové rádio s těmito funkcemi, ale kdo ví, kdy se k tomu dostanu. Nicméně proč to řeším. Chci to nechat stále zapojené v zapalovači, ale zjistil jsem, tak jako původní tazatel, že zásuvka 12V (zapalovač) je trvale pod napětím. Ten trasmitter se dá vypnout tlačítkem (pak ukazuje přímo napětí v zásuvce), ale jak všichni známe ženy, tak minimálně ta moje na to ve spěchu zapomene a celé dny nebo noci bude vysílač sosat baterku. Vyzkoušel jsem jednak zamknout auto a pak i nechat 15min. po zamčení v klidu a v obou případech je stále zásuvka živá. Je tedy nějaké elegantní řešení, jak to vyřešit? Líbilo by se mi, kdyby to fungovalo třeba až otočením klíče nebo tak. Podobně jsem to řešil kdysi u rádia na felicii, ale tam byl v pojistkovce volný přívod nápájení po otočením klíče a dalo se to elegantně připojit. Za případné rady moc děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 21. Duben 2018 Sdílet Vloženo 21. Duben 2018 Fakt nevím, za jak dlouho, ale ca do 30 minut mi na zamčeném autě opravdu vypne, sice mám naftu, ale princip je stejný, chce to při zkoušení trpělivost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.