Přejít na obsah

zásuvka 12V odpojení


Mart-in

Doporučené příspěvky

Zdravím, včera jsem si koupil vyhřivaný potah na sedadlo, který je napájen přes zásuvku 12V zapalovače. Vše je ok, do doby než opouštím vůz. Manželce jsem pořídil ten samý, má F-Punto a tam po vypnutí zapalování přestane být zásuvka pod napětím. Tím se vyhřívání automaticky vypne. U Octy zásuvka zůstává pod napětím i když se vypne zapalování, dokonce i když se vytáhne klíček (to už nehraje ani rádio). Někde jsem četl že zásuvka se snad vypne po uzamčení vozu, ale jelikož stojím v garáži vůz nezamykám a ani nechci. Je nějaká jednoduchá možnost jak zásuvku přepojit aby se rovněž vypla při vypnutém zapalování? Nebo by bylo výhodnější potah připojit někam jinam? Díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě napadla ta dětská pojistka,ale je to takové divné,náhodou zapomeneš, bude to vyhřívat přes noc a ráno nenastartuješ. To už raději natáhnu úplně nové dráty odněkud kde je 12V přerušeno vypnutím klíčku, ale kde? Aby to udrželo a neshořelo. Ještě mě napadlo to napojit na pojistku světel, začne vyhřívat jen když zapnu světla, přestane když světla vypnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mě napadla ta dětská pojistka,ale je to takové divné,náhodou zapomeneš, bude to vyhřívat přes noc a ráno nenastartuješ. To už raději natáhnu úplně nové dráty odněkud kde je 12V přerušeno vypnutím klíčku, ale kde? Aby to udrželo a neshořelo. Ještě mě napadlo to napojit na pojistku světel, začne vyhřívat jen když zapnu světla, přestane když světla vypnu.

stalo se.....na jedničce zustal potah zaplý 4h na max teplotu a už mě to ani neodemklo auto....taky jsem myslel,že to vypne.A to mám i silnou baterku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 let později...

Dobrý den,

 před půl rokem jsem maželce koupil O1 2003 (1.6 BFQ, 75kW). Ráda v autě poslouchá vlastní hudbu z mobilu a tak jsem jí provizorně koupil na aliexpressu FM transmitter s BT HF sadou. Do budoucna bych chtěl rovnou nové rádio s těmito funkcemi, ale kdo ví, kdy se k tomu dostanu.
Nicméně proč to řeším. Chci to nechat stále zapojené v zapalovači, ale zjistil jsem, tak jako původní tazatel, že zásuvka 12V (zapalovač) je trvale pod napětím. Ten trasmitter se dá vypnout tlačítkem (pak ukazuje přímo napětí v zásuvce), ale jak všichni známe ženy, tak minimálně ta moje na to ve spěchu zapomene a celé dny nebo noci bude vysílač sosat baterku. Vyzkoušel jsem jednak zamknout auto a pak i nechat 15min. po zamčení v klidu a v obou případech je stále zásuvka živá. 
Je tedy nějaké elegantní řešení, jak to vyřešit? Líbilo by se mi, kdyby to fungovalo třeba až otočením klíče nebo tak. Podobně jsem to řešil kdysi u rádia na felicii, ale tam byl v pojistkovce volný přívod nápájení po otočením klíče a dalo se to elegantně připojit. 

Za případné rady moc děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...