Přejít na obsah

Při akceleraci táhne doprava


snowblade

Doporučené příspěvky

Řesím dlouhodobý /cca 1/2 roku/ problém, při akceleraci jak např. 30km/h tak 130km/h se stočí volant k L straně, pokud bych mu nedal možnost se takto stočit auto zatáčí k pravé straně. Není to až takový problém, dokud neprojíždím pravotočivou zatáčkou a nepřidávám plyn. To je o ústa. Auto se začne přetáčet a na mokré silnici má snahu jít do smyku. Jedná se o Fabii I rv. 2000 1.4 MPI 50Kw, najeto cca 160.000km, tlumiče jsou původní, pneu zánovní /jak letní i zimní/ a co se P nápravy týká téměř vše nové. Spodní ramena vč. čepů, zadní uložení spodních ramen /použity orig. z Audi A2/, kosti. Minulý týden proběhla kontrola stavu vnějšího kloubu poloosy, zda-li není suchý, NEBYL. Auto stále táhne. Geometrie provedena již 2x, bez úspěchu. Jsem bez nápadu, pokud máte někdo nějaké zkušenosti s takovouto závadou, pls podělte se. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mozem sa spytat ze kde si robil GEO ? mne tiez asi rok a pol tahalo doprava, menil som skoro celu prednu napravu a v tom servise kde mi robili opravy mi robili aj GEO, asi 3x, novy pristroj, vsetko vyzeralo OK a furt ju tahalo. Tak mi nedalo a siel som do SKODA original servisu, tam mi to naladili a povedali ze prava strana je rozladena tak ze sa neda do normy upravit (aby boli hodnoty v zelenom poli), cize moze byt krive rameno alebo tlmic...ale po tej GEO v skodovke je to vyrazne lepsie, aj ked nie 100%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

mozem sa spytat ze kde si robil GEO ? mne tiez asi rok a pol tahalo doprava, menil som skoro celu prednu napravu a v tom servise kde mi robili opravy mi robili aj GEO, asi 3x, novy pristroj, vsetko vyzeralo OK a furt ju tahalo. Tak mi nedalo a siel som do SKODA original servisu, tam mi to naladili a povedali ze prava strana je rozladena tak ze sa neda do normy upravit (aby boli hodnoty v zelenom poli), cize moze byt krive rameno alebo tlmic...ale po tej GEO v skodovke je to vyrazne lepsie, aj ked nie 100%.

Geometrii jsem nedělal v autorizovaném servisu Škoda, ale v pneuservisu, kde mají opravdu vybavení na špičkové úrovni, nepopírám, že vše udělaji bezchybně. Mám najeto skoro 160tis km a z toho 90% po Praze, domnívám se, že tlumiče jsou dávno za zenitem, nevim jestli by něco takového mohli způsobovat. Autorizovaný servis jsem opustil po informaci od technika, čím by to mohlo být, mi bylo sděleno, že je to normální, že to tahá už od začátku, že jsem si toho jen nevšiml, údajně to zapříčiňuje kratší poloosa. Tak jak se ke mně servis postavil jako k zákazníkovi, se stavim k autorizovanému servisu i já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...