Jump to content
Sign in to follow this  
snowblade

Při akceleraci táhne doprava

Recommended Posts

Řesím dlouhodobý /cca 1/2 roku/ problém, při akceleraci jak např. 30km/h tak 130km/h se stočí volant k L straně, pokud bych mu nedal možnost se takto stočit auto zatáčí k pravé straně. Není to až takový problém, dokud neprojíždím pravotočivou zatáčkou a nepřidávám plyn. To je o ústa. Auto se začne přetáčet a na mokré silnici má snahu jít do smyku. Jedná se o Fabii I rv. 2000 1.4 MPI 50Kw, najeto cca 160.000km, tlumiče jsou původní, pneu zánovní /jak letní i zimní/ a co se P nápravy týká téměř vše nové. Spodní ramena vč. čepů, zadní uložení spodních ramen /použity orig. z Audi A2/, kosti. Minulý týden proběhla kontrola stavu vnějšího kloubu poloosy, zda-li není suchý, NEBYL. Auto stále táhne. Geometrie provedena již 2x, bez úspěchu. Jsem bez nápadu, pokud máte někdo nějaké zkušenosti s takovouto závadou, pls podělte se. Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites
a geometrii jsi si nenechal skonrtolovat?

Geometrie po kontrole 2x a bez úspěchu, po konzultaci s pár lidma mám podezření na diferenciál, je to reálné?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

mozem sa spytat ze kde si robil GEO ? mne tiez asi rok a pol tahalo doprava, menil som skoro celu prednu napravu a v tom servise kde mi robili opravy mi robili aj GEO, asi 3x, novy pristroj, vsetko vyzeralo OK a furt ju tahalo. Tak mi nedalo a siel som do SKODA original servisu, tam mi to naladili a povedali ze prava strana je rozladena tak ze sa neda do normy upravit (aby boli hodnoty v zelenom poli), cize moze byt krive rameno alebo tlmic...ale po tej GEO v skodovke je to vyrazne lepsie, aj ked nie 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahoj,

mozem sa spytat ze kde si robil GEO ? mne tiez asi rok a pol tahalo doprava, menil som skoro celu prednu napravu a v tom servise kde mi robili opravy mi robili aj GEO, asi 3x, novy pristroj, vsetko vyzeralo OK a furt ju tahalo. Tak mi nedalo a siel som do SKODA original servisu, tam mi to naladili a povedali ze prava strana je rozladena tak ze sa neda do normy upravit (aby boli hodnoty v zelenom poli), cize moze byt krive rameno alebo tlmic...ale po tej GEO v skodovke je to vyrazne lepsie, aj ked nie 100%.

Geometrii jsem nedělal v autorizovaném servisu Škoda, ale v pneuservisu, kde mají opravdu vybavení na špičkové úrovni, nepopírám, že vše udělaji bezchybně. Mám najeto skoro 160tis km a z toho 90% po Praze, domnívám se, že tlumiče jsou dávno za zenitem, nevim jestli by něco takového mohli způsobovat. Autorizovaný servis jsem opustil po informaci od technika, čím by to mohlo být, mi bylo sděleno, že je to normální, že to tahá už od začátku, že jsem si toho jen nevšiml, údajně to zapříčiňuje kratší poloosa. Tak jak se ke mně servis postavil jako k zákazníkovi, se stavim k autorizovanému servisu i já.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Torque steer(chudák nepochopil za tolik let)

Edited by gtride

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...