Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

chtěl bych se informovat jak to je, když někdo prodává např. O1 koupeno v ČR se serviskou z origo servisu,

po drobnější prohledání přes VIN v škoda autosalónu zjistí, že jde o vůz který nemá prohlídky zapsány v centrálním systému škody.

Serviska samozřejmě obsahuje vše co má od jiného autosalonu škody.

Je to vůbec možné? Jasná černota nebo jak to chodí s těmito zápisy?

Rady a zkušenosti.

Díky

No to vypadá A) na dopsanou servisku.....nebo B)na nedoplnění zápisů do centrálního systému....dle mého A je správně

a nebo to udržoval autorizovaný servisní partner Škoda a od tama se to už do centrály nedostalo

Já když jsem kupoval koktu, tak v servisce chyběli asi tak 2 prohlídky...tak jsem zavolal do servisu, kam s tím pravidelně jezdil (viz. ostatní záznamy) a tam mi dohledali, že ty chybějící prohlídky proběhli, dokonce mi řekli,co při nich přesně dělali a že nejsou zapsané proto, že majitel nepřivezl servisku, prý se to stává. A že mi je tam klidně doplní, když si tam zajedu.

Takže bych v první řadě prověřil servis, který prohlídky dělal (oprávnění) a poté bych se pídil, proč to není v centrální evidenci škodovky...

Asi bych na ten centrální systém moc neujížděl. Mě osobně při reklamaci a zapomenuté servisce huhlali, že centrální systém funguje od ledna 2008/ března 2007 (?) (přesný termín jsem vypustil, protože mi to nepomohlo) a co se dělo před tím se prý nedá dohledat.

Bůh ví jakej v tom maj guláš...

  • 3 týdny později...

Ahoj všem,

měl bych asi hloupý dotaz. Evidují se v centrálním systému i opravy provedené v autorizovaném servisu např. v Německu (nebo někde jinde v Evropě)?? Nebo to je jen lokální záležitost ČR?? :blush:

většinou když má tady škodovka ochotu tak to jde většinou dohledat (u audi vyzkoučeno)

ale vzhledem k tomu že je potřeba ochota a chut tak to zjistit na 99% nepude

hodněkrát je problém najít něco v Etce natož aby něco našli mimo salón :D

Upraveno od Vaša

Té ochoty jsem se právě bál :) Ale díky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.