sltuning Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 (editace) AHOJ...PRECITAL SOM TU NA TUTO TEMU TOHO DOST,ZIAL MOJ PROBLEM TO NEVYRIESILO.AUTO Z NICOHO NIC ZACALO SKAKAT A PRI ZASTAVENI NA NEUTRAL ZDOCHYNAT...ZA STUDENEHO MOTORA TO IDE NORMALNE...KED SA ZOHREJE..ZNICOHO NIC AKO KEDY-PODLA NALADY PRI ZASTAVENI ZHASNE...NIEKEDY KLEPE V PORIADKU,NIEKEDY ZHASNE HNED...POTOM MA PROBLEM S NASTARTOVANIM.MUSIM MU SLAPAT PLYNOM POTOM ZAS IDE..PRI PRUDSOM PRIDANI PLYNU SA ZACNE AKO KEBY DUSIT-AKO KEBY BRZDIL MOTOROM A POTOM CHYTI A TRHNE A TAHA AKO DIVY,A ZASE DOOKOLA...PLYNULE IDE AKO TAK,KED HO UZ USTALIM NA NEJAKEJ RYCHLOSTI...VAG UKAZAL: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 018 CG Komponent a/nebo - verze: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Kódodvání softwaru: 04000 Kód opravny: WSC 31480 2 Nalezeny chyby: 16487 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Signal prilis velky P0103 - 35-10 - - - Sporadicky 00544 - Plnici tlak prekrocen k maximu 35-10 - - - Sporadicky http://www.ulozisko.sk/108835/LOG-01-002-xxjhgzgzhf.csv LOG Z JAZDY KED SOM KONTROLOVAL VAHU CEZ VAG,TAK NA VOLNOBEHU DAVALA TAKE HODNOTY AKO MALA..NECHAPEM PRECO POTOM ZHASOL PRI VOLNOBEHU..MAM NAHRATY AJ LOG Z JAZDY..VID ODKAZ..,NECH SA NA NEHO NIEKTO POZRIE KTO SA TOMU ROZUMIE,BUDEM MU VDACNY..NECHCEM KUPOVAT VAHU,POKIAL NEBUDEM 100% ISTY ZE JE V HAJI...DAKUJEM ZA POMOC Editováno: 8. Prosinec 2008, autor: sltuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 13. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2008 takze problem je vyrieseny...po dokladnej kontrole sacieho systemu bola vymenena hadica-trubka odvetravania klukovej skrine,,,,auto stale skubalo tak doslo na vymenu vahy vzduchu a problem je vyrieseny....motor ide ako hodinky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 19. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2008 takze problem je vyrieseny...po dokladnej kontrole sacieho systemu bola vymenena hadica-trubka odvetravania klukovej skrine,,,,auto stale skubalo tak doslo na vymenu vahy vzduchu a problem je vyrieseny....motor ide ako hodinky.... Mohl by jsi mi přesně popsat která hadice to je?Třeba číslo dílu podle ETKY nebo přímo nějaké foto?Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sltuning Vloženo 23. Prosinec 2008 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 (editace) cislo dielu je 06A 103 213 F IBA ORIGINAL...NIKTO INY TO NEMAL A CENA JE 1000 SK... Editováno: 23. Prosinec 2008, autor: sltuning Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dolezelk Vloženo 23. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2008 Taky jsem mel tento problem. V trubce byla dira jako vrata. Holt olej a teplo nedelaji plastum a gume dobre. Ja mel jeste deravej deceleracni ventil, hadicku na regulator tlaku paliva a v gumove hadicce k odvetrani vika. Od te chvile to jezdi jako divy )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raob design airbrush Vloženo 28. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2008 v -12 stupních mi motor trhnul ale jen trochu, byl ledový a hned jsem s tím jel tak to je jediný případ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.